Zamknij

"To ich praca. Jak człowiek ma bilet są ok". Torunianin broni kontrolerów MZK!

10:40, 21.01.2020 ddtorun.pl Aktualizacja: 11:39, 21.01.2020
Skomentuj Foto. Archiwum Foto. Archiwum

"To ich praca. Jak człowiek ma bilet są ok". Torunianin broni kontrolerów MZK!

W ostatnich dniach w Toruniu pojawiło się wiele krytycznych głosów na temat pracy kontrolerów MZK. Krytykowano sposób ich pracy, nieuprzejme zachowanie wobec podróżnych.  W sieci pojawiła się też petycja w sprawie odwołania kontrolerów. Teraz zwrócił się do nas Czytelnik, który sprawę widzi zupełnie inaczej i broni kontrolerów. Poniżej prezentujemy jego list.

Droga Redakcjo,

nie podoba mi się ta nagonka na kontrolerów MZK, która od dłuższego czasu trwa w Toruniu. Ludzie mówią, że popularni "kanarzy" są wobec nich aroganccy, że się czepiają. Ale na litość boską! To ich praca, każdego dnia ich zadaniem jest kontrolowanie, czy mieszkańcy nie oszukają MZK i czy nie jeżdżą bez biletu. Jeśli próbują oszukać system i nie mają biletu a potem narzekają na kontrolerów, to przepraszam bardzo, ale tylko i wyłącznie ich wina.

Zadaniem kontrolera jest sprawdzanie, czy dany pasażer ma bilet. Jeśli ja od lat jeżdżę komunikacją miejską i mam bilet, a ktoś jedzie bez to powinien ponieść karę. I nie wiem dlaczego dana osoba ma do kogoś pretensje, przecież świadomie ryzykuje. Jak wspomniałem od lat jeżdżę komunikacją miejską, zawsze mam bilet, pokazuje go z uśmiechem na twarzy i kontrolerzy też są mili i nigdy nie spotkałem się z jakimś złym zachowaniem z ich strony. Ja jestem uczciwi, oni są mili i wszystko jest ok. No, ale jeśli ktoś próbuje oszukiwać system powinien ponieść karę.

Odpuście już kontrolerom. To ich praca. Pracują uczciwie, nie biorą zasiłków, tylko każdego dnia rzetelnie wykonują swoje obowiązki, a ludziom ciągle coś nie pasują. Jak ktoś nie ma biletu, dodaje mandat i tyle. Sprawa jest tutaj prosta i nie rozumiem dlaczego taka nagonka. To praca jak każda inna.

Pozdrawiam - Czytelnik Adrian 

[ALERT]1579599686491[/ALERT]

(ddtorun.pl)

Internauta

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(13)

......

5 4

Dziunia nie ogarnęła appki i już chce dyscyplinarnie zwalniać, niemając nawet pojęcie, co to jest zwolnienie dyscyplinarne oraz kogo i w jakich okolicznościach dotyczy. 15:53, 21.01.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

hejaheja

0 0

"dziunia" ogarnela bo nie raz z niej korzystała, tylko był faktyczny błąd aplikacji, a zwolnienie dyscyplinarne nie jest z powodu jednorazowej sytuacji, polecam zagłębić się w temat 21:53, 23.01.2020


reo

QwertQwert

6 1

Nie chodzi o bronienie gapowiczów. Chodzi o sytuacje, w których nie ma winy pasażera - zawieszający się system kupowania biletów przez aplikację itp. Kontroler mógłby wtedy doradzić, pomóc, a wrzuca wszystkich do jednego worka, na równo ze zwykłym gapowiczem. 16:00, 21.01.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

XoxoXoxo

2 3

Wyobrażasz sobie, ile nagle byloby przypadków zawieszajacych się aplikacji? Pasażer ma mieć ważny bilet a nie wymówkę. Równie dobrze można by powiedzieć, że kiosk był zamknięty, albo że nie można bylo zapłaci karta bo....itd itp. 16:37, 21.01.2020


Ah....Ah....

2 2

Kiedyś to dzień wcześniej już miało się bilet 17:36, 21.01.2020


XoxoXoxo

2 2

Nie zgadzam się. Ostatnio miałam sytuację, że miałam kontrolę, a aplikacja nie chciała się włączyć (nie tylko mi, a każdemu użytkownikowi tej aplikacji) na szczęście trafiłam na w porządku kontrolera, który nie robił problemów,bo wiedział że innym też nie otwiera. Miałam ważny bilet miesięczny na aplikacji i moja wina w tym żadna. 17:29, 21.01.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Do xoxoDo xoxo

0 1

Miało być do xoxo że się nie zgadzam 17:29, 21.01.2020


XoxoXoxo

2 1

Nie musisz się zgadzać - musisz mieć ważny bilet a nie wiesAjaca się apke. Ps: Nie widzisz różnicy pomiędzy biletem miesięcznym a zwykłym?
18:17, 21.01.2020


Qwert do xoxoQwert do xoxo

1 2

Zamknięty kiosk to zupełnie co innego. Jeśli widać na ekranie telefonu, że coś się ładuje i ładuje, albo jest komunikat "błąd" to chyba da się zrozumieć, że to nie z winy pasażera. Poza tym w jaki sposób widzisz możliwość, że "nagle byłoby dużo przypadków zawieszajacych się aplikacji"? W jaki sposób specjalnie zawiesić aplikację, żeby ją pokazać kontrolerowi już zawieszoną? A nawet gdyby, to dlaczego z góry zakładasz u ludzi złą wolę, zamiast uwierzyć komuś na słowo? 18:05, 21.01.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

XoxoXoxo

2 2

Nie zakładam złej woli, tylko wiem jakie jest cwaniactwo. Poza tym - czytałeś regulamin przewozów? To może przeczytaj i pobaw się w petycja dotycząca zmiany przepisów. 18:23, 21.01.2020


KsysiekKsysiek

2 1

Pierwsza i podstawowa rzecz to wprowadzenie zakazu sprzedaży biletów u kierowcy Jeśli nie jesteś w stanie ogarnąć sobie biletu wcześniej to nie jedz komunikacją miejską, tylko przejdz pieszo. Będzie zdrowiej dla nóg oraz głowy... 18:28, 21.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Nikoś z Torunia Nikoś z Torunia

3 1

Te niektóre kanary do się zachowują jak zwierzęta. Dają mandaty żeby zarobić hajs bo to kiepska praca tak jak ich iq. Beke mam z kanarów ja bilet im z dumą pokazuje. Nigdy mnie złapali. Przejechałem 10 pętli na gape pozdro 600 20:39, 21.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

useruser

1 0

Rozwiązanie problemu jest banalne - nie należy uzależniać wynagrodzenia kontrolerów od liczby wystawionych mandatów, ponieważ to nie polowanie - kontroler to nie myśliwy, a pasażer nie jest jeleniem.
Po raz kolejny przypominam kontrolerom, że warto sprawdzać legitymacje szkolne dzieci w wielu 8-11 lat. Często nie mają, wiec jest możliwość łatwego zarobku, no i w mordę się nie dostanie. Pozdrowienia od mojej 10 letniej córki dla kanara, który ostatnio wystawił jej mandat za brak legitymacji. 15:41, 22.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%