Zamknij
REKLAMA

"Darowałem sobie rejestrację". Torunianie znów mają problem z rowerem miejskim!

10:22, 11.09.2019 | AJ
REKLAMA
Skomentuj
Foto. Adam Jóźwiak

"Darowałem sobie rejestrację". Torunianie mają problem z rowerem

Rower miejski w Toruniu działa od końca lipca tego roku. Cały system składa się z 40 stacji i 400 jednośladów. Torunianie chętnie korzystają z Torvelo, ale już po raz kolejny pojawią się głosy, że system nie działa tak jak powinien.

Miasto już po tygodniu od uruchomienia systemu chwaliło się sukcesami. Ponad 10 640 wypożyczeń i 3 492 rejestracji w systemie - wyglądało imponująco. Jednak bardzo szybko pojawił się też pierwsze problemy. 

[ZT]21511[/ZT]

Teraz znów pojawił się kolejny problem, o którym poinformował nas Czytelnik w liście do redakcji. Prezentujemy go poniżej.

Jako redakcja zajmująca się sprawami związanymi z Toruniem moglibyście zająć się wadliwym działaniem całego systemu roweru miejskiego Torvelo. Chciałem zarejestrować się i zacząć korzystać z roweru miejskiego, ale po zobaczeniu negatywnych opinii w wyszukiwarce Google zrezygnowałem z tego.

Z tego co wywnioskowałem z tych opinii to wypożyczenie i zwrócenie na stację roweru miejskiego to jedna wielka niewiadoma. Czy uda się wypożyczyć rower bez jakichś problemów z systemem i czy po zwrocie roweru nie zostanie przez błąd systemu naliczona opłata 200zł. Darowałem sobie rejestrację, bo nie mam ochoty się stresować przy każdym wypożyczeniu roweru i po każdym zwrocie roweru zastanawiać się czy nie naliczą mi kary 200zł, ponieważ system nie zarejestrował poprawnie zwrotu roweru. 

Czytelnik Rafał

Każdy z Was może wyrazić swoje zdanie, opisać problem i skontaktować się z nami.

Listy kierujcie na adres: [email protected]

[ALERT]1568190118600[/ALERT]

(AJ)

Internauta

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze
REKLAMA
REKLAMA

komentarz (2)

RowerzystaRowerzysta

3 2

Panu, który napisał do redakcji, to radzę nawet z domu nie wychodzić jak taki bojaźliwy.
TORVELO działa właściwie poprawnie. Wg. mnie jedyny problem, to zwrot roweru, gdzie zamek od razu powinien się zatrzaskiwać. Tymczasem wpinamy rower i należy poczekać około 30sek. aż lampka przestanie mrugać sygnalizując zwrot roweru i zamknięcie zamka, który zdarza się, że faktycznie nie załapie. Ja osobiście po zwrocie roweru zaglądam na maila czy mam potwierdzenie zwrotu, ale nie jest to aż taka niedogodność, żeby zrezygnować z korzystania z systemu. Większy problem, to brak podstawowej wiedzy użytkowników np. w regulacji siodełka, którzy wyginają klamrę w drugą stronę itp. Szkoda, że ludzie niedbają o rowery i je niszczą. Nie chodzi tutaj nawet o rowery miejskie, ale także własne, które trzeszczą, piszczą, a mimo to od nowości nie widziały smaru, ani czystej szmatki. 13:25, 11.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

1 1

Fakt zwrotu roweru potwierdzany jest przez komunikat na stacji, w aplikacji mobilnej, w wysyłanym natychmiast mailu. Wystarczy odrobina dobrej woli i już ma się pewność, że wszystko jest ok zamiast dramatyzować i wymyślać problemy tam gdzie ich nie ma.
13:51, 11.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

REKLAMA
© ddtorun.pl | Prawa zastrzeżone