Zamknij

Mieszkańcy Torunia załatwią sprawy w nowym wydziale. Oto nowa dyrektorka

14:00, 12.10.2020
Skomentuj Fot. UMT Fot. UMT

Mieszkańcy Torunia załatwią sprawy w nowym wydziale. Oto nowa dyrektorka

Zarządzeniem Prezydenta Miasta Torunia z 8 października 2020 r. w Urzędzie Miasta Torunia został powołany Wydział Obsługi Mieszkańców.

Nowy wydział powstał z połączenia Wydziału Ewidencji i Zezwoleń oraz Wydziału Komunikacji. Będzie funkcjonował od poniedziałku 12 października 2020 r. Dyrektorem wydziału została Katarzyna Błądek-Mikołajczyk.

[ZT]19061[/ZT]

Katarzyna Błądek-Mikołajczyk jest absolwentką administracji na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika. Ukończyła również dwa kierunki studiów podyplomowych związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi oraz psychologią.

Od czerwca 2019 r. zatrudniona jest w Urzędzie Miasta Torunia na stanowisku dyrektora Wydziału Ewidencji i Zezwoleń. Przed rozpoczęciem pracy w Urzędzie Miasta Torunia pracowała m.in. w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy na stanowisku Zastępcy Dyrektora Biura Kadrowo-Organizacyjnego. Ma również liczne doświadczenia zawodowe zdobyte w sektorze prywatnym. Z pracą w administracji samorządowej jest związana od 2010 r. W latach 2010-2016 była radną Rady Gminy Łysomice.

[ZT]20961[/ZT]

W nowym wydziale działać będą dwa referaty:

  • Referat ewidencji pojazdów i kierowców – do jego zadań należy m.in. prowadzenie ewidencji, rejestracja i wyrejestrowanie pojazdów, prowadzenie ewidencji tablic indywidualnych, nakładanie na właścicieli pojazdów kar administracyjnych w przypadku braku zgłoszenia sprzedaży lub nabycia pojazdu oraz niezarejestrowania pojazdu sprowadzonego z terytorium UE w ustawowym terminie, wydawanie, zatrzymywanie, cofanie oraz przywracanie uprawnień do kierowania pojazdami itp. Siedziba referatu mieści się przy ul. ul. Wały gen. Sikorskiego 25 (dawny Wydział Komunikacji).
  • Referat działalności gospodarczej – do jego zadań należy m.in. przyjmowanie, przetwarzanie i przesyłanie wniosków o wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, nadzór nad prowadzeniem na terenie miasta targowisk, placów targowych i giełd towarowych, prowadzenie spraw z zakresu licencji oraz zezwoleń na zarobkowe wykonywanie transportu, prowadzenie spraw związanych z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych, wydawanie zezwoleń na używanie artykułów pirotechnicznych. Siedziba referatu mieści się przy ul. Szosa Chełmińska 27 (dawny Wydział Ewidencji i Zezwoleń).

Ponadto w Wydziale Obsługi Mieszkańców prowadzone są sprawy z zakresu m.in. działalności stacji kontroli pojazdów, ośrodków szkolenia kierowców, a także wydawanie kart wędkarskich czy wydawanie zezwoleń na utrzymanie psów ras uznanych za agresywne.

[ALERT]1602485221247[/ALERT]

(ddtorun.pl/materiały prasowe)
Dalszy ciąg materiału pod wideo ↓

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(5)

Rocky Rocky

4 2

Przedtem podzielili wydział, żeby nowego dyrektora zatrudnić, a teraz znowu łącza.

15:44, 12.10.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

petentpetent

3 1

wygląda na to, że wreszcie wywalili starego dyrektora niejakiego Pana K.

21:20, 12.10.2020

ZniecierpliwionyZniecierpliwiony

5 1

Niech w końcu zrobią porządek z systemem rejestracji aut. Od tygodnia próbuję zarezerwować przez Internet numerek aby w końcu zarejestrować nowe auto. W wydziale powiedzieli mi że jest za mało ludzi a numerki codziennie rano są uwalniane po 17 sztuk ale chętnych podobno jest znacznie więcej. Chyba będę musiał się do Bydgoszczy przemeldować aby móc moje nowe auto w końcu zarejestrować.

21:20, 12.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

YarYar

1 1

Pozdrawiam kierowcę autobusu nr 13 (13.10. ok 7:30), który nie uznaje przystanków na żądanie - odpowiedź po przejechaniu przejechaniu przystanku, na którym chciało wysiąść ok 15 osób (w tym również dzieci - przystanek przy szkole) - "zaraz będzie normalny przystanek, to sobie wysiądziecie". Panie "kierowco", jeśli nie lubi pan (celowo z małej litery) swojej pracy, to proszę ją zmienić, albo chociaż nie utrudniać życia innym.

08:21, 13.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dyrektorkadyrektorka

4 1

Co to za nowomowa, chyba pani dyrektor. "dyrektorka" to dzieci w podstawówce mówią.

09:16, 13.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PwPw

2 0

Kolejny pomysł na oszczędzanie zaleskiego, a efekt będzie taki że Ci co tam pracują będą mieli więcej pracy a reszta miasta będzie stać w kolejkach do nich. GRATULACJE z tej okazji.

12:23, 13.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%