Zamknij

Promowanie konta firmowego na Instagramie - jak to zrobić?

00:00, 13.01.2022 artykuł sponsorowany

Poza postami, reklamami i relacjami, Instagramowi nie brakuje potencjału marketingowego dla firm. Pierwszym krokiem powinno być zdobycie wiedzy, o tym jak zbudować swój profil, a następnie zrozumienie powszechnej terminologii social mediów. Warto jest zakupić obserwujących lub polubienia, żeby szybciej wypromować swoje konto. Taka opcja jest dostępna na stronie Polskielajki.pl - znajduje się też tam dokładna instrukcja, jak to zrobić. Pomoże to zdobyć jeszcze więcej obserwujących, bo nasz profil firmowy będzie wydawał się popularny. Co jeszcze można zrobić, aby wypromować konto firmowe na Instagramie?

Publikuj profesjonalnie wyglądające zdjęcia 

Instagram to platforma społecznościowa umożliwiająca dzielenie się zdjęciami, dlatego ważne jest, aby udostępniać treści przyjemne wizualnie. Przeciętne zdjęcia po prostu nie wystarczą. Rób zdjęcia, edytuj je i poświęć czas, aby upewnić się, że tworzysz spójną siatkę na Instagramie. Aby dodać nowe zdjęcie, dotknij przycisku aparatu w dolnej części ekranu. Możesz zrobić nowe zdjęcie lub wybrać je z rolki aparatu. Na następnym ekranie znajduje się kilka opcji, aby dostosować swój post. Możesz dodać filtr, oznaczyć innych użytkowników, napisać podpis i dodać lokalizację. Możesz również wyłączyć komentarze na tej stronie za pomocą ustawień zaawansowanych.

Korzystaj z InstaStories

InstaStories to jedna z najpopularniejszych funkcji kanału. Te zdjęcia i filmy znikają po 24 godzinach od ich zamieszczenia. Instagram oferuje wiele narzędzi, które ułatwiają tworzenie angażujących i kreatywnych historii. Na InstaStories możesz publikować nagrane filmy, zdjęcia, filmy na żywo, bumerangi (filmy, które się zapętlają), podstawowy tekst, muzykę i skupione zdjęcia. Możesz również dodać naklejki, takie jak Twoja lokalizacja, temperatura, oznaczenia użytkownika i hashtagi. Innym sposobem na zwrócenie uwagi na swoją markę są wyróżnione relacje, które pozostają na Twoim profilu do czasu, aż je usuniesz. 

Wejdź w interakcję z innymi użytkownikami Instagrama

Jak w przypadku każdej platformy mediów społecznościowych, ważne jest, aby angażować się i wchodzić w interakcje ze swoimi obserwatorami na Instagramie. Lajkowanie jest prostym sposobem na łączenie się z innymi użytkownikami. Aby polubić zdjęcie, dwukrotnie stuknij w obrazek lub stuknij w przycisk serduszka pod postem. Obok przycisku "Lubię to" znajduje się przycisk komentarza - wystarczy go dotknąć, a aplikacja przeniesie Cię na stronę z komentarzami do danego zdjęcia, z polem tekstowym, w którym możesz wpisać to, co chcesz powiedzieć. Po zakończeniu naciśnij Opublikuj. 

Instagram pozwala na dodawanie tagów przed publikacją treści. Aby to zrobić, przed udostępnieniem zdjęcia stuknij opcję Oznacz znajomych, a następnie stuknij miejsce na zdjęciu, do którego chcesz dodać tag. Następnie aplikacja wyświetli monit o wprowadzenie nazwiska osoby, aby wyszukać jej konto. Gdy oznaczysz innych użytkowników na swoim zdjęciu i udostępnisz obraz, inni użytkownicy mogą stuknąć zdjęcie, aby zobaczyć osoby, które są na nim oznaczone.

Używaj hasztagów 

Hasztagi to świetny sposób, aby pomóc użytkownikom znaleźć treści na Instagramie. Mogą one zawierać litery i cyfry, ale nie mogą zawierać znaków nienumerycznych. Ponieważ użytkownicy mogą zarówno wyszukiwać hashtagi, jak i klikać na hashtagi, które widzą w postach aplikacji, odpowiednie hashtagi mogą być bardzo skutecznym narzędziem, aby zostać zauważonym. Upewnij się jednak, że używasz właściwych hasztagów dla swojej marki. 

Dobrym pomysłem jest przyjrzenie się innym uznanym markom lub nawet osobistym użytkownikom i blogerom w Twojej branży, aby zobaczyć przykłady, jakich hasztagów używać. Instagram pozwala na maksymalnie 30 hasztagów w poście lub komentarzu, ale tyle byłoby przesadą. Im mniej hasztagów można użyć, aby uzyskać wysokiej jakości odpowiedzi, tym lepiej.

Używanie wielu popularnych hasztagów może przynieść Ci wiele polubień od innych użytkowników, ale prawdopodobnie nie zwiększy to Twojego śledzenia dużo, a interakcje, które otrzymasz prawdopodobnie nie będą od ludzi, którzy są zainteresowani Twoją marką, ale raczej od tych, którzy po prostu zobaczyli i polubili Twoje zdjęcie. Jeśli jednak wciąż masz mało lajków to może znak, że pora je kupić? Polskielajki.pl to miejsce, gdzie uzyskasz pomoc w wypromowaniu Twojego firmowego Instagrama i kupisz polubienia. Sprawdź, jak szybko może rozwijać się Twój profil!

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%