Zamknij

Wybór mebli biurowych - tych błędów nie popełniaj

00:00, 05.05.2021 artykuł sponsorowany

Kłopoty z zakupem mebli biurowych są doświadczeniem wspólnym dla wielu przedsiębiorców. Początkowo wydaje się, że zakup zestawu mebli do biura to sprawa prosta i nie zajmująca wiele czasu. Niestety szybko przekonujemy się, że kwestia ta jest bardziej złożona. Specjalista z salonu mebli biurowych w Katowicach wymienia kilka najpopularniejszych błędów, które popełniamy podczas zakupów.

Zakup zbyt dużej ilości mebli biurowych często rodzi problemy

Często wydaje się nam, że kupienie dużego zestawu mebli biurowych to najlepszy sposób na wyposażenie biura. Do jego wyboru zazwyczaj zachęca nas również promocyjna cena. W wielu wypadkach jesteśmy zauroczeni wysoką estetyką mebli i zapominamy, że przy tego rodzaju zakupach najważniejsze jest planowanie. Specjalista z salonu mebli biurowych w Katowicach regularnie zwraca swoim klientom uwagę, że nadmiar mebli jest nie mniej kłopotliwy niż ich brak. Zwłaszcza jeżeli jesteśmy posiadaczami biura o niewielkich gabarytach. Fotele, biurka, szafki, czy szafy zajmują bardzo dużo miejsca, a dla wysokiego komfortu pracy niezbędna jest wolna przestrzeń. Spróbujmy wyobrazić sobie nastroje pracowników, którzy regularnie potykają się o meble.

Specjalista z salonu mebli biurowych w Katowicach: wydajemy na meble za dużo pieniędzy

Mogłoby się wydawać, że nie ma lepszej inwestycji niż zakup nowoczesnych, eleganckich, modnych mebli do naszego biura. Ekspert z Katowic przekonuje jednak, że małe firmy, których zasoby finansowe są mocno ograniczone na początek nie potrzebują zestawu bardzo drogich mebli. Przeznaczenie dużej sumy na meble do biura może sprawić, że zabraknie nam na inne ważne rzeczy. W takiej sytuacji rozwiązaniem jest kompromis. Jeżeli nasz wymarzony zestaw mebli jest w tym momencie zbyt drogi, po prostu kupmy tańszy. Kiedy nasza firma zacznie przynosić większe zyski, będziemy mogli pozwolić sobie na meble luksusowe. Innym rozwiązaniem są meble używane. Zazwyczaj są one w dobrym stanie, a praca przy używanych, ale profesjonalnych meblach biurowych jest o wiele bardziej komfortowa niż przy tanich meblach z supermarketu.

Stawiamy na estetykę zapominając o funkcjonalności

Jednym z często powtarzanych błędów jest skupianie się tylko i wyłącznie na estetyce mebli biurowych. Zdarza się, że pod wpływem impulsu kupujemy meble, które robią na nas największe wrażenie, po czym okazuje się, że nie są one tak samo wygodne jak efektowne. Koniecznie pamiętajmy, że meble do biura muszą sprostać wielu parametrom. Oczywiście muszą się nam podobać, ale równie ważne jest to, żeby korzystanie z nich było komfortowe (jest to bardzo istotne gdy będzie z nich korzystała większa liczba osób). Meble powinny też stylistycznie pasować do całego pomieszczenia. W przypadku, gdy mamy problem ze znalezieniem mebli spełniających wszystkie te warunki – poradźmy się sprzedawców profesjonalnych salonów oferujących meble biurowe. Takie osoby są doskonale przeszkolone, mają również doświadczenie pozwalające znaleźć meble optymalne dla danego klienta.

Ignorujemy kwestię gabarytów mebli biurowych

Ekspert z salonu mebli biurowych w Katowicach ze zdziwieniem stwierdza, że duża część klientów podczas zakupu mebli zapomina o sprawie tak ważnej jak ich wielkość. Kupujemy meble na oko, co uchodzi nam na sucho tylko wówczas, gdy nasze biuro jest naprawdę duże. W wielu wypadkach okazuje się, że komuś zabrakło kilku centymetrów, żeby wstawić do biura szafę, zbyt duże biurko uniemożliwia pracownikom dojście do drukarki, itp.

Oczywiście w profesjonalnych sklepach istnieje możliwość zwrotu źle dobranych mebli biurowych. Problem w tym, że przez tak pochopne zakupy tracimy dużo czasu, pieniędzy, a także nerwów. Jeżeli nasze biuro nie jest największe, przed wybraniem się na zakupy dokładnie zmierzmy jego powierzchnię (możemy zlecić to zadanie ekspertom), ustalmy jakie meble są nam najbardziej niezbędne i rozważmy jakie mogą być ich maksymalne gabaryty. Takie przygotowanie zajmuje nieco czasu, jednak z pewnością zaoszczędzi nam rozczarowań.

Źródło: NoNameOffice.pl

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%