Zamknij
REKLAMA

Jakie aspekty pakowania i wysyłki przesyłki są istotne w sklepie internetowym?

16:01, 06.03.2018 | materiał partnera
Skomentuj
materiał partnera

Wraz z rozwojem świata e-commerce wzrastają oczekiwania klientów kupujących online. Wiele lat temu pakowanie i wysyłka były po prostu sposobem na otrzymanie produktu zakupionego online i nie przykładano do tego procesu większej wagi. Dziś jest już inaczej. Zobaczcie, które z aspektów są ważne podczas planowania tych czynności.

Unboxing jako element doświadczenia zakupowego klienta

Marketerzy, ale też i sami właściciele sklepów internetowych zrozumieli, że opakowanie przesyłki należy włączyć do doświadczenia płynącego z zakupów. W zasadzie stwierdzono w ten sposób fakt, że klienci zwyczajnie zwracają uwagę na to, w jaki sposób jest dostarczony oraz zapakowany. Na sposób zapakowania uwagę zwracają przede wszystkim kobiety, z natury estetki.

Osoby kupujące w sieci mają coraz większe oczekiwania odnośnie tego, w jakiej formie otrzymają zamówiony przez siebie produkt. Lepiej samemu zadbać o atrakcyjną formę pakunku zanim rozwiązanie to wprowadzi u siebie nasza konkurencja. Dajmy swoim klientom nieco więcej niż nawet sami oczekują. Potraktujmy ich zakup w sposób jak najbardziej zindywidualizowany. Zadbajmy również o sprawne dostarczenie produktów krótko po ich zamówieniu przez klienta. Możemy w tym celu skorzystać z usług firmy kurierskiej epaka.pl.

Marketing w branży opakowań

Estetyczne opakowanie to pierwszy element, na który nasz klient zwróci uwagę, dostając do rąk rzecz z naszego sklepu. Karton czy papierową torbę, w której znajduje się zamówienie, warto potraktować jak doskonałą przestrzeń reklamową. Możemy zadrukować ją w logo naszej marki, zamieścić informację o promocji lub podziękowanie za zakupy. Możemy też zamieścić wewnątrz drobne gratisy od firmy, m.in. firmowe naklejki, wizytówkę czy notes z logo sklepu. Można również zachęcić klienta do pozostawienia opinii dotyczącej zakupów lub udostępnienia filmu w mediach społecznościowych na temat tego, co zamówiliśmy. Design samego opakowania niesie ze sobą konkretne doświadczenie klienta. Zakup produktów powszechnie kojarzonych ze zdrową żywnością i ekologią, m.in. naturalne olejki, produkty bio, zioła i nasiona czy naturalne kosmetyki aż proszą się, aby zapakować je w szary papier typu kraft i opatrzyć minimalistycznym logo. Wówczas całość zamówienia prezentuje się zgodnie z polityką firmy i wartościami powszechnie kojarzonymi z branżą eko.

(materiał partnera)

Komentarze (0)

Brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Po dniu 25 maja 2018 roku administratorami danych będzie firma VIVA MEDIA MARCIN NOWAK, 87-100 Toruń , ul. Konopnickiej 31/2, oraz nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszej stronie internetowej do Twoich potrzeb i zainteresowań oraz wykonywanie różnych badań mających na celu polepszanie usług internetowych i dostosowywanie ich do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

Jaki jest cel przetwarzania danych?

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez naszych Użytkowników z naszej strony internetowej wraz z funkcjonalnościami na niej udostępnianych ,w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszej stronie przez nas oraz naszych Zaufanych Partnerów. Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby: dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań,zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym, aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom,pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań.

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem dane mogą zostać przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. dostawcą usług IT, agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług, Zaufanym Partnerom oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Informujemy, że na naszej stronie internetowej dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych Partnerów.

Jak możesz zarządzać swoimi danymi?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności. Tam też znajdziesz informacje jak to zrobić.

Zaznacz przycisk „Zgadzam się” jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych podanych w formularzu przez VIVA MEDIA MARCIN NOWAK, 87-100 Toruń , ul. Konopnickiej 31/2 i naszych Zaufanych Partnerów jako administratora danych osobowych, w celach marketingowych, które obejmują także niezbędne działania analityczne i zestawianie w profile marketingowe na podstawie aktywności na stronie internetowej zgodnie z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa. Wyrażenie zgody jest dobrowolne , masz prawo do dostępu do swoich danych, ich poprawiania, a także wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie, a także o pozostałych kwestiach wynikających z art. 13 RODO, dostępnych w Polityce prywatności..

Zgadzam sięNie teraz
© ddtorun.pl | Prawa zastrzeżone