Teraz na Zachód! Tak można określić nowy kierunek obrany przez Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych.
Toruński zakład wchodzi na rynek amerykański w Atlancie oraz w Chicago.
- Dzisiaj, gdy patrzymy na nasz rynek, to tutaj w Stanach Zjednoczonych chcemy promować nasze produkty inkontynentne, czyli dla ludzi, którzy są chorzy, mają kłopoty z trzymaniem moczu. To jest nasza marka SENI, z którą tutaj chcielibyśmy być obecni - mówił w wywiadzie dla radia Deon Chicago Jarosław Józefowicz, prezes TZMO
Wejściem produktów na ten rynek zajmuje się chicagowska firma United Import Export. Wiesław Żółtowski, prezes firmy, podkreśla, że toruńskie produkty są tak dobrej jakości i z pewnością podbiją konkurencyjną ofertę. TZMO w USA głównie jest obecnie z marką Seni i, jak informuje rzeczniczka firmy, zaczyna również sprzedaż produktów pod marką Bella.
Choć spółka w Atlancie jest zarejestrowana od 2012 r., to można powiedzieć, że dopiero podbija tamtejszy rynek. Do grupy TZMO należy 55 spółek, grupa działa na 18 rynkach świata.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz