Zamknij

Toruńscy wodociągowcy uruchomili elektroniczne biuro obsługi klienta. Dzięki temu wiele spraw torunianie załatwią przez internet

12:30, 23.11.2016
Skomentuj Tak się prezentuje ebok Toruńskich Wodociągów, źródło: ebok.wodociagi.torun.com.pl Tak się prezentuje ebok Toruńskich Wodociągów, źródło: ebok.wodociagi.torun.com.pl

Ruszyło elektroniczne biuro obsługi klienta Toruńskich Wodociągów. Można w nim m.in. realizować płatności i analizować zużycie wody.

Elektroniczne biuro obsługi klienta to bezpłatny serwis, który Toruńskie Wodociągi uruchomiły pod adresem: ebok.wodociagi.torun.com.pl.

- Uruchomiliśmy nowoczesny i wygodny w użyciu serwis internetowy - informują toruńscy wodociągowcy. - Poprzedni system dystrybucji e-Faktur przestanie być aktywny. Dlatego w trosce o Państwa wygodę zachęcamy do szybkiej i łatwej rejestracji w e-BOK.

Serwis Toruńskich Wodociągów oferuje nam wiele funkcji. Za jego pomocą można sprawdzać saldo rachunku i terminy płatności, realizować płatności elektroniczne, analizować zużycie wody, otrzymywać elektroniczne faktury. Mamy tam także dostęp do wszystkich faktur wystawionych dla nas przez Toruńskie Wodociągi, umów, regulaminów i innych dokumentów.

Ponadto samodzielnie możemy zmieniać dane w systemie, podawać stan licznika, składać wnioski i zgłaszać reklamację oraz kontaktować się z pracownikami biura obsługi klienta. Dostęp do serwisu jest możliwy nie tylko za pomocą komputera, ale też na smartfonach i tabletach.

(WG)
Dalszy ciąg materiału pod wideo ↓

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%