Ruszyło elektroniczne biuro obsługi klienta Toruńskich Wodociągów. Można w nim m.in. realizować płatności i analizować zużycie wody.
Elektroniczne biuro obsługi klienta to bezpłatny serwis, który Toruńskie Wodociągi uruchomiły pod adresem: ebok.wodociagi.torun.com.pl.
- Uruchomiliśmy nowoczesny i wygodny w użyciu serwis internetowy - informują toruńscy wodociągowcy. - Poprzedni system dystrybucji e-Faktur przestanie być aktywny. Dlatego w trosce o Państwa wygodę zachęcamy do szybkiej i łatwej rejestracji w e-BOK.
Serwis Toruńskich Wodociągów oferuje nam wiele funkcji. Za jego pomocą można sprawdzać saldo rachunku i terminy płatności, realizować płatności elektroniczne, analizować zużycie wody, otrzymywać elektroniczne faktury. Mamy tam także dostęp do wszystkich faktur wystawionych dla nas przez Toruńskie Wodociągi, umów, regulaminów i innych dokumentów.
Ponadto samodzielnie możemy zmieniać dane w systemie, podawać stan licznika, składać wnioski i zgłaszać reklamację oraz kontaktować się z pracownikami biura obsługi klienta. Dostęp do serwisu jest możliwy nie tylko za pomocą komputera, ale też na smartfonach i tabletach.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz