Zamknij

Najlepsza reklama eventowa - gadżety reklamowe Twojej firmy

09:15, 09.11.2020 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 09:17, 09.11.2020

Wielkie eventy i spotkania branżowe - okazja do nawiązania nowych kontaktów oraz podjęcia współpracy z kolejnymi kontrahentami. Zaprezentuj swoją markę jak należy, a wykorzystać w tym celu możesz najlepsze gadżety reklamowe z nadrukiem. W jaki sposób przygotować efektywną promocję, która zwróci uwagę na działalność Twojej firmy? Być może celem jest zaprezentowanie oferty jak najszerszemu gronu odbiorców i potencjalnych klientów albo - potrzeba zwiększenia zasięgu marki, również poza social mediami. Postaw na gadżety reklamowe, które ozdobisz dowolnie wybraną grafiką czy hasłem.

Marka Artigraf specjalizuje się w przygotowywaniu wysokiej jakości gadżetów promocyjnych - w jakiej formie? Praktycznie dowolnej, ponieważ wykorzystanie nowoczesnych technologii druku pozwala nanieść logotyp na niemal każdy przedmiot, zaczynając od kubków, toreb i smyczy, a na produktach spożywczych kończąc. 

Oryginalne gadżety reklamowe dla firm w zasięgu ręki

Szybko i za pośrednictwem dobrze zorganizowanej strony internetowej - oto jak można zamówić różnego typu gadżety reklamowe dla firm. Wszystko czego potrzeba to przemyślana koncepcja. Jak chcesz zareklamować się przed szerszą widownią? Jaką wiadomość ma komunikować przygotowana promocja? Odpowiedzi na te pytania z pewnością pomogą w doborze odpowiednich elementów. Jak dobrać rodzaj gadżetów, aby odpowiadały one konkretnej okazji? Podpowiadamy.

Gadżety reklamowe na konferencję

W trakcie trwania kilkudniowych konferencji branżowych, z licznymi wystąpieniami oraz prezentacjami, organizatorzy bardzo często decydują się na przygotowanie pakietów dla gości. Najczęściej zawarte w nich gadżety reklamowe to notatniki, długopisy, smycze oraz same torby bawełniane (do których pakuje się wszystkie elementy paczki). Postaw zatem na komplet ciekawie zaprojektowanych przyborów biurowych i piśmienniczych, np. utrzymanych w podobnej kolorystyce. W szczególności zwracaj uwagę na:

  • notesy i notatniki (również bloczki samoprzylepnych karteczek),
  • smycze do identyfikatorów, kluczy oraz kart dostępu, 
  • długopisy - najlepiej w trwałej, metalowej obudowie, 
  • wytrzymałe i uniwersalne torby bawełniane.

Gadżety reklamowe do biura

Gadżety reklamowe z nadrukiem mogą być także rozdawane w punktach obsługi lub biurach. Odwiedzający klienci lub inni interesanci umawiający się na spotkania mogą spotkać się z przyjemną niespodzianką w postaci upominku. Nic tak nie zacieśnia więzi z daną marką, jak pozytywne skojarzenia. Czy to kubki, drobne akcesoria do użytku w biurze, dekoracje, jak np. magnesy i breloczki, czy też słodycze - niezależnie od wielkości podarunku, z pewnością pozostawi on po sobie pozytywne wspomnienia. Przygotowując promocję marki warto zadbać także o darmowe gadżety reklamowe, jak np. słodycze - cukierki, krówki czy czekoladki. Można nimi częstować osoby odwiedzające biuro, a także maluchy (jeśli rodzice odwiedzają miejsce wraz z dziećmi). W roli biurowej promocji sprawdzą się: 

  • kubeczki z nadrukiem - danymi kontaktowymi oraz ciekawą grafiką, 
  • drobiazgi takie jak breloczki do kluczy, magnesy na lodówkę,
  • słodycze - na papierkach można umieścić wszystkie niezbędne dane, a w przypadku niektórych produktów (najczęściej tych z czekolady) nadruk może znaleźć się bezpośrednio na ich powierzchni. 

Niewielka inwestycja, zauważalny efekt - gadżety reklamowe

Praktyka przygotowywania spersonalizowanych gadżetów reklamowych jest coraz popularniejsza, dzięki czemu zarówno większe, jak i mniejsze firmy mogą pozwolić sobie na niewielką inwestycję w promocję. Tanie gadżety reklamowe, które można rozdawać klientom nie muszą jednak wiązać się z kiepską jakością czy kiczem - zdecydowanie nie! 

Każdy element, poczynając od formy danego gadżetu, poprzez jego kolor oraz rodzaj naniesionej na niego grafiki, odpowiadają za jakość efektu końcowego. Warto zatem poświęcić nieco czasu na zapoznanie się z bogatą ofertą marki Artigraf. Spośród przygotowanej oferty decydować można się także na personalizowanie takich elementów jak gadżety elektroniczne, ceramika, przyrządy kuchenne, a także mniej oczywiste produkty, jak kosmetyki czy bagaż (plecaki, torby oraz walizki). Gadżety reklamowe przygotowywane są ze starannością, przy wykorzystaniu trwałych materiałów, dzięki czemu można mieć pewność, że pozostaną funkcjonalne na dłużej.

Czy obecnie, w czasach prężnie działających social mediów, wykorzystanie gadżetów promocyjnych jest potrzebne? Zdecydowanie nie - wiele jednak zależy od tego, w jaki sposób zdecydujesz się przedstawić światu swoją markę. Branża usługowa bazuje na zadowoleniu klienta, toteż miejsca takie jak restauracje, bary, kawiarnie, a także salony kosmetyczne, fryzjerskie oraz rzemieślnicze, powinny pomyśleć o przygotowaniu małego podziękowania dla gości, np. w postaci słodyczy lub funkcjonalnych akcesoriów. 

Podobnie rzecz ma się w przypadku trwania eventów, jak targi - dobrze zaprojektowany gadżet zwróci uwagę odwiedzających, a wszelkie zawarte na nim dane kontaktowe pomogą ułatwią interesantom zapoznanie się ofertą Twojej marki. Sprawdź ofertę Artigraf i stwórz oryginalną promocję! 

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%