Zamknij

Webament.pl - czyli strona internetowa jak abonament na telefon

15:52, 06.04.2020 | art.sponsorowany

Jak powszechnie wiadomo, w dzisiejszych czasach strona internetowa jest fundamentem istnienia firmy w sieci. Klienci oczekują możliwości zapoznania się z ofertą w preferowanym przez nich czasie, a wybór docelowego kontrahenta opiera się głównie na podstawie znalezionych wcześniej informacji online. Równocześnie polskie przedsiębiorstwa wciąż znajdują się w ogonie Europy jeśli chodzi o fakt posiadania strony firmowej, przez co tracą potencjalnych kupujących. Bardzo często spowodowane jest to brakiem wiedzy oraz funduszy na zlecenie utworzenia profesjonalnego serwisu.

Model abonamentowy

Koszt utworzenia strony internetowej to nawet kilka tysięcy złotych - co niejednokrotnie skutecznie odstrasza przedsiębiorców. Naprzeciw ich oczekiwaniom wychodzi serwis Webament.pl, który umożliwia nabycie wysokojakościowej, dedykowanej strony internetowej płacąc za nią przystępny, miesięczny abonament - jak za telefon komórkowy. Podstawową korzyścią jest to, że właściciel firmy nie musi inwestować jednorazowo większych środków, równocześnie otrzymując dokładnie taką samą usługę, jak gdyby takie koszty poniósł. W abonament miesięczny są wliczone również wszystkie inne opłaty, które w przyszłości trzeba by było ponieść - takie jak przedłużanie ważności domeny internetowej, hostingu czy też opłaty administracyjne związane z dokonywaniem jakichkolwiek aktualizacji na stronie.

Jasna umowa

Niewątpliwą zaletą opisywanego rozwiązania jest bardzo transparentne podejście do zawierania umów. Umowa jest krótka, nie zawiera żadnych kruczków, a proces jej podpisywania - jako, że jest to usługa online’owa - został również przeniesiony do sieci. Treść umowy w sposób jasny wyjaśnia cały przedmiot umowy, więc w przypadku, kiedy klient jest zdecydowany na usługę może bez obaw ją zaakceptować. Warto wspomnieć, że okres naliczania abonamentu zaczyna się dopiero po ukończeniu strony internetowej i udostępnieniu jej użytkownikom.

Uproszczona procedura

Usługa jest skierowana do wszystkich, dlatego nie wymaga żadnej wiedzy technicznej ani nawet umiejętności tworzenia tekstów. Cały proces rozpoczyna się od utworzenia logotypu, jeśli firma takim nie dysponuje. Graficy przesyłają 3 propozycje, a po ustaleniu jego końcowego kształtu przystępują do prac nad stroną internetową.

Następnie klient przesyła informacje dotyczące firmy oraz zdjęcia (jeśli je posiada) i wybiera dostępną domenę internetową - z dowolnym polskim rozszerzeniem (np. pl, com.pl). Na tej podstawie rozpoczynają się prace nad stroną, które według Webament.pl trwają od 15-30 dni, jednak w praktyce - jeśli komunikacja przebiega w sposób sprawny - często czas ten jest krótszy.

Obsługa redaguje również teksty na podstawie przesłanych informacji - można zatem powiedzieć, że w tym momencie kończy się ingerencja klienta w cały proces, a wszystko co musi jeszcze zrobić to tylko przesłanie ewentualnych poprawek i zaakceptowanie finalnego projektu.

Darmowe alternatywy

W internecie istnieją serwisy, które umożliwiają samodzielne utworzenie darmowej strony firmowej. Przedsiębiorca musi jednak pamiętać o tym, że jest to jego wizytówka w internecie i nieraz będzie to jedyna szansa na wzbudzenie zaufania u klienta i stworzenie wrażenia profesjonalnego biznesu. Trzeba się zatem zastanowić, czy korzystanie z tego typu rozwiązań jest warte utraty potencjalnych klientów. Wszak jest jakiś powód, dla którego w Polsce działają tysiące agencji interaktywnych, nie narzekając równocześnie na brak zainteresowania swoimi usługami.

(art.sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop