Zamknij

Szkolenia biznesowe dla firm w Toruniu. Jakie są dobre?

15:08, 24.06.2022 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 15:09, 24.06.2022

Firmy szkoleniowe w Toruniu. Jest ich wiele. Jak wybrać dobrą? W jakie szkolenia biznesowe warto inwestować? Przeczytaj nasz poradnik szkoleń biznesowych dla firm.

Pracownicy potrzebują szkoleń niemal jak tlenu. Możliwość rozwoju napędza ich motywację i zaangażowanie. Z badań jasno wynika, że wśród benefitów pracowniczych na pierwszym miejscu jest abonament do prywatnej służby zdrowia, ale tuż za nim jest możliwość rozwoju, udziału w szkoleniach.  Amerykańskie Stowarzyszenie Kształcenia i Rozwoju (ASTD) zebrało informacje o szkoleniach z ponad 2500 firm. Wynika z nich jasno, że firmy, które inwestują w szkolenia mają o 218 proc. wyższy dochód w przeliczeniu na jednego pracownika niż te, które tego nie robią. Generują także o 6 procent wyższy zwrot dla akcjonariuszy od firm, które nie szkolą swoich pracowników.

Dobre szkolenia biznesowe dla pracowników firm w Toruniu

Wybór szkoleń jest ogromny, właściwie nieograniczony. Jak to możliwe. Firma szkoleniowa Delta Training, która istnieje na rynku nieprzerwanie od 2008 roku, specjalizuje się w szkoleniach zamkniętych dla firm, czyli dla grup pracowników z tej samej organizacji. – Projektujemy szkolenia, czy też całe systemy rozwoju dla poszczególnych firm. Są to rozwiązania dedykowane konkretnym firmom. Uwzględniamy specyfikę branży, otoczenie rynkowe i strategię firmy. Tworzymy szkolenia, podobnie jak krawiec, szyte na miarę – mówi Piotr Juszczak, partner w firmie szkoleniowej Delta Training. Zalet szkoleń zamkniętych jest wiele. Można wymienić choćby dopasowanie ćwiczeń i studiów przypadku do firmy. To trener przyjeżdża do uczestników, a nie odwrotnie. – Oczywiście, jeśli firma ma potrzebę przeszkolenia jednego, czy dwóch pracowników, to wysyła ich na szkolenie otwarte, gdzie z góry jest określony termin i miejsce. Nie wiadomo tylko, kto ostatecznie będzie na tym szkoleniu. Szkoleń otwartych w tym momencie nie prowadzimy – oznajmia Juszczak z Delta Training. Szkolenia zamknięte są zwykle tańsze od otwartych przy założeniu, że bierze w nich udział przynajmniej pięciu uczestników.  

Szkolenia biznesowe ze sprzedaży

Oferta szkoleń sprzedażowych jest bogata. Można wybrać klasyczne szkolenie z technik sprzedaży, albo szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta, czy szkolenie z perswazji i wywierania wpływu. Są tez bardziej zaawansowanej rozwiązania, np. szkolenie z technik narracyjnych. Skuteczne narracje są w stanie zwiększyć sprzedaż o 27 proc. – wynika z badań. Popularne są szkolenia z radzenia sobie z trudnym klientem, ale też z merchandisingu, czyli jak za pomocą odpowiedniej ekspozycji produktów zwiększać wartość sprzedaży. Podobnie szkolenia z cross-sellingu i up-sellingu prowadzą do wyższej sprzedaży. Każdy zetknął się pytaniem, np. na stacji benzynowej: A może kawa? Hot-doga zaproponuję. Szkolenia jak pisać skuteczne oferty handlowe, bądź przygotowywać prezentacje, również są w trendzie wzrostowym.

Szkolenia biznesowe dla menedżerów

Nie tylko rozwój sił sprzedaży jest ważny dla firmy. Wzmacnianie kompetencji menedżerskich jest równie istotne. Szkoleń dla menedżerów nie brakuje. Wystarczy wymienić szkolenie z zarządzania zespołem, czy motywowania pracowników. Do menedżerów są skierowane szkolenia z przywództwa. To ważny obszar. Naukowcy szacują,  że złe przywództwo, określane również jako niewłaściwy nadzór lub przywództwo destrukcyjne, dotyka 10 – 16 proc. pracowników w USA. Roczny koszt związany z tym zjawiskiem wynosi blisko 24 miliardy dolarów i obejmuje koszty związane z opieką zdrowotną (pracownicy chodzą do psychoterapeutów i psychiatrów), nieobecnością w pracy, obniżonym zaangażowaniem itp. Natomiast szkolenia z udzielania informacji zwrotnej i delegowania zadań i odpowiedzialności należą do podstawowego arsenału menedżerskiego.  

Jak wybrać dobrą firmę szkoleniową w Toruniu?

Decydując się na wybór profesjonalnej firmy szkoleniowej zwróć uwagę, jak długo istnieje na rynku, jakie ma rekomendacje i na czym opiera swoje know-how. – Nasze szkolenia opieramy na ekonomii behawioralnej i psychologii. Dzięki temu wiemy co działa i dlaczego. To cenniejsze od pojedynczego doświadczenia trenera, bo replikowalne, powtarzalne, przewidywalne – deklaruje Juszczak z Delta Training. Ta firma szkoleniowa ma imponującą listę klientów: małych i dużych, prywatnych i państwowych. Fundacji, stowarzyszeń i uczelni wyższych. Wystarczy wymienić: WWF Polska, Sanofi-Aventis, Leroy Merlin Polska, Rossmann Supermarkety Drogeryjne Polska, Stokrotka, Politechnika Warszawska, PwC Polska, Lockheed Martin, iSpot Poland, Bank Gospodarstwa Krajowego, Urząd Zamówień Publicznych, Ambasada Finlandii i wiele innych.  

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%