Zamknij

Krówki z logo firmy - skuteczny pomysł na promocję naszej działalności gospodarcze

artykuł sponsorowany + 09:12, 31.05.2022 Aktualizacja: 09:13, 31.05.2022

Cukierki krówki są nieodłącznym elementem wydarzeń i eventów branżowych. Można znaleźć je w punktach obsługi klienta oraz w paczkach, które otrzymujemy od partnerów biznesowych. Spersonalizowane krówki z logo firmy są świetnym, małym, słodkim i skutecznym pomysłem na promocję firmy. Sprawdźmy, gdzie je zamówić i jak je wykorzystać w działaniach reklamowych. 

Producent krówek reklamowych – kogo wybrać?

Zamawiając krówki z własnym nadrukiem, dobrze jest wybrać odpowiedniego partnera biznesowego, którego krówka z logo jest słodka, ciągnąca się w środku, a na zewnątrz krucha. Niezwykle istotne jest też to, by taki partner umożliwiał nam personalizację papierków oraz opakowań zbiorczych. Dzięki temu jeden dostawca przygotuje dla nas produkt komplementarny, a także odpowiednio doradzi i pomoże nam wybrać idealne krówki.

Jedną z firm oferujących taki pakiet usług jest Cukrówka. Na stronie możemy odpowiednio spersonalizować krówki reklamowe o różnych smakach, na przykład na potrzeby targów czy branżowego eventu, gdzie chcemy promować naszą działalność.

Tak mogą wyglądać krówki firmowe dla twojego biznesu

Krówka z logo jako gadżet reklamowy

Krówki z własnym nadrukiem to niewielki, ale pożądany gadżet reklamowy. Cukierki możemy zabrać na wystawę i targi, a także urozmaicić nimi konferencję lub szkolenie. Dzięki temu, że krówki mogą zostać zapakowane w indywidualnie przygotowane papierki oraz pudełka zbiorcze, mamy szansę przekazać za ich pomocą interesującą wiadomość reklamową.

Krówki firmowe można wykorzystać jako:

  • Słodkie podziękowanie – duże pudełko krówek z naszym logotypem, podziękowaniami i dołączonym listem, które prześlemy do naszego kontrahenta, może być naprawdę miłym zaskoczeniem.
  • Część świątecznej paczki – krówki zapakowane w papierki o świątecznej stylistyce, na których dodatkowo zamieścimy krótkie życzenia, będą idealnym uzupełnieniem bożonarodzeniowych paczek dla klientów lub pracowników.
  • Nośnik reklamy podczas targów – na targach branżowych można znaleźć wiele firm, które częstują odwiedzających krówkami. To świetna okazja, by wewnątrz papierka zamieścić kod QR prowadzący do strony, gdzie można zapisać się do konkursu lub zabawy, której uczestnicy mogą wygrać nagrody. Kod może prowadzić też do podstrony firmowej z informacjami o marce. Czasem wystarczy tylko nadrukować na opakowaniu numer telefonu kontaktowego oraz adres e mail i adres strony WWW.
  • Akcesorium podczas zabawy, np. w ramach szkolenia – w słoiku z krówkami możemy umieścić kilka sztuk w papierkach z innym wewnętrznym nadrukiem niż w przypadku pozostałych cukierków. Szczęśliwcy, którzy je wylosują, będą mogli np. skorzystać z jakiegoś benefitu niedostępnego dla reszty.
  • Po prostu słodka przekąska z logo marki – krówkom trudno się oprzeć, dlatego warto postawić je przy okienku obsługi klienta w naszym banku lub w innym punkcie usługowym. Ważne, aby odpowiednio przygotowany nadruk przypominał o marce i dobrze się z nią kojarzył.

Jakie krówki wybrać do promocji marki

Dobrze jest przemyśleć, jakie krówki będą najlepiej pasowały do naszej firmy. Może się bowiem okazać, że zwykłe mleczne cukierki to za mało i lepiej byłoby wybrać krówki promocyjne o różnych smakach, np. cytrynowym, kokosowym, czekoladowym czy też kawowym.

Wybór smaków, jakie możemy znaleźć na wspomnianej wcześniej stronie, jest naprawdę imponujący. Dla osób, które cenią sobie klasykę smaku oraz naturalne składniki, mamy coś ekstra, czyli krówki robione na maśle – totalnie bez dodatku oleju palmowego. Decydując się na krówki z Cukrówki, możemy wybrać oczywiście także wielkość zamówienia. Słodycze firmowe najlepiej zamawiać w większych ilościach, ponieważ ich cena jest wtedy dużo atrakcyjniejsza.  

Słodka i krucha krówka to niezapomniany smak dzieciństwa. To klasyka słodyczy, która teraz dodatkowo może być nośnikiem informacji o naszej marce. Dlaczego tego nie wykorzystać?

(artykuł sponsorowany)
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
0%