Zamknij

Reklama tradycyjna – formy i dlaczego warto

artykuł sponsorowany + 14:32, 28.04.2022 Aktualizacja: 14:32, 28.04.2022

Tradycyjne formy reklamy

Stworzenie swojej strony internetowej czy aktywność w mediach społecznościowych na pewno jest bardzo ważne. Jednak tradycyjne formy reklamy również mogą stanowić świetny sposób na zaistnienie w świadomości odbiorców. Jaką formę może przybrać? 

Katalog reklamowy

Katalogi reklamowe idealnie sprawdzą się dla firm, które mają szeroką ofertę produktów lub usług. W katalogu możemy je dokładnie przedstawić, opisać i zareklamować. Dodatkowo w takim druku warto także poświęcić kilka stron na nakreślenie, czym zajmuje się nasza firma, jaką mamy misję, kim są pracownicy – jednak nie warto przesadzać, najważniejsze jest to, co chcemy sprzedać. 

Katalog często także zawiera zdjęcia prezentujące produkty. Warto by były jak najlepszej jakości, wykonane przez profesjonalistów.

Broszura reklamowa

Kolejną formą reklamy tradycyjnej może być broszura reklamowa. Jest ona mniejsza od katalogu, jednak obszerniejsza niż na przykład ulotka. W tego rodzaju reklamie skupiamy się na najważniejszych produktach. Chodzi o przekazanie potencjalnym odbiorcom, kim jesteśmy i czym się zajmujemy – bez szczegółów. 

Ulotki

Chyba każdy z nas dostał kiedyś ulotkę. Zazwyczaj jest to niewielka kartka z najważniejszymi informacjami o firmie – dosłownie wystarczy napisać, czym się zajmujemy, kim jesteśmy i dobrać do tego dobre hasło reklamowe. 

Plakaty

Oczywiście elementem promocji w formie tradycyjnej są także plakaty. Na nich zazwyczaj najważniejsza jest grafika/zdjęcie. Powinny zawierać chwytliwe hasło i przyciągać wzrok.

Wizytówki

Tradycyjną formą reklamy są także wizytówki. Ich zadaniem jest przekazywać podstawowe informacje kontaktowe – nasze imię i nazwisko/nazwę firmy, adres, numer telefonu, e-mail. 

Dlaczego warto postawić na reklamę tradycyjną?

W internecie reklam jest tak dużo, że często zdarza się nam jej po prostu nie zauważać lub świadomie omijać. Drukowana reklama ma większe szanse pozostać w świadomości potencjalnego klienta. Poza tym ludzie mają większe zaufanie do informacji na papierze.

Gdzie zamawiać? 

Materiały reklamowe najlepiej zamówić w drukarni. Warto wyszukać firmy znajdującej się w naszej okolicy – na przykład wpisz w wyszukiwarkę frazę „drukarnia Praga Południe” i sprawdź oferty w wynikach wyszukiwania. Dostępne są także drukarnie internetowe, wówczas lokalizacja nie ma tak dużego znaczenia.

(artykuł sponsorowany)
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
0%