Zamknij

Jak szybko i gdzie założyć platformę B2B, czyli hurtownię internetową?

artykuł sponsorowany + 00:00, 20.07.2020

Szybki rozwój sprzedaży internetowej sprawił, że wiele osób postanowiło spróbować swoich sił w e-commerce. Aby plan z własnym biznesem mógł się udać, niezbędne jest zadbanie o kilka kluczowych kwestii. Jedną z nich jest hurtownia internetowa, która usprawni proces realizacji zamówień i umożliwi płynne działanie firmy. Jak zatem założyć platformę B2B?Szybki rozwój sprzedaży internetowej sprawił, że wiele osób postanowiło spróbować swoich sił w e-commerce. Aby plan z własnym biznesem mógł się udać, niezbędne jest zadbanie o kilka kluczowych kwestii. Jedną z nich jest hurtownia internetowa, która usprawni proces realizacji zamówień i umożliwi płynne działanie firmy. Jak zatem założyć platformę B2B?

Platforma B2B - czym jest?

Jeżeli planujemy sprzedaż internetową, wykorzystanie takiej platformy może przynieść nam wiele korzyści. Pozwala ona na uproszczenie kontaktów handlowych, co w konsekwencji skraca czas realizacji zamówień i pozytywnie wpływa na odbiór sklepu przez klientów. Dzięki integracji z hurtowniami możemy oszczędzić pieniądze, które musielibyśmy przeznaczyć na wynajęcie magazynu do przechowywania towarów. Platforma B2B to zatem prosty sposób na zautomatyzowanie wielu procesów, zaoszczędzenie czasu oraz minimalizację kosztów związanych z e-commerce. 

Jak sprawnie założyć hurtownię internetową?

To, od czego musimy zacząć, to pomysł na biznes. Kluczowe jest określenie, jakim typem produktów będziemy się zajmować, od tego zależy, z jakimi hurtowniami podejmiemy współpracę. Najlepszym rozwiązaniem jest rozpoczęcie sprzedaży rzeczy, na temat których posiadamy dużą wiedzę lub są związane z naszą pasją.

Jeżeli nasz sklep jest już w dalszej fazie rozwoju i planujemy wdrożenie platformy B2B do istniejącego już biznesu, sprawa staje się dużo prostsza. Wiele osób obawia się, że hurtownia internetowa i proces z nią związany okaże się nietrafioną inwestycją. W rzeczywistości, jeżeli wybierzemy sprawdzonego i zaufanego dostawcę platformy, możemy oczekiwać większych zysków i minimalizację ponoszonych kosztów

Aby przenieść swój magazyn do Internetu i skorzystać z możliwości, przede wszystkim należy odpowiedzieć sobie na pytanie —  czego oczekuję od dostawcy? Najczęstsze usprawnienia, które uzyskujemy dzięki platformom B2B to zautomatyzowanie procesu zamówień, przyspieszenie czasu realizacji, usprawnienie płatności, redukcja kosztów czy też usprawnienie komunikacji z klientem. Wypisanie wszystkiego, czego potrzebujemy, znacząco ułatwi wybór odpowiedniego dostawcy. Następnie wystarczy, że wykupimy pasujący do nas pakiet i... możemy zacząć korzystać! Pamiętajmy również, że im więcej wiemy o działaniu tego oprogramowania, tym lepiej wykorzystamy jego zalety, dlatego nieustanne pogłębianie wiedzy będzie w tym przypadku pożądane. 

Z jakiej platformy skorzystać?

Obecnie na rynku znajdziemy wiele firm, oferujących usługi związane z e-commerce. Mnogość serwisów może sprawić, że poczujemy się zagubieni, a wybór odpowiedniego dostawcy stanie cię trudny. W podjęciu dobrej decyzji pomoże spisanie naszych oczekiwań i porównanie ich z działającymi firmami. Przede wszystkim, hurtownia internetowa stanowi inwestycję na lata, nikt nie chce przecież, aby jego biznes za chwilę zniknął. W związku z tym dostawca, którego wybierzemy, musi być stabilny. Wybierając platformę B2B oczekujemy także wysokiego poziomu zautomatyzowania, zatem oferowane usługi również powinny takie być — tu warto zwrócić uwagę na zakres synchronizacji danych, proponowany przez daną firmę.

Jedną z największych platform sprzedażowych w Polsce jest CStore.pl, pozwalające na stworzenie hurtowni internetowej pod tym adresem www.CStore.pl/sprzedaz-hurtowa-b2b/ Zaletą tego dostawcy jest szeroki zakres dostępnych pakietów, co pozwala na dopasowanie oferty pod indywidualne oczekiwania klienta. Oprogramowanie usprawnia płatności, umożliwia współpracę dropshipping oraz przeprowadzenie dedykowanych akcji promocyjnych. Wraz z platformą możemy również zadbać o naszych klientów dzięki zastosowaniu programu lojalnościowego. W ofercie znajdziemy także takie funkcje jak mobilna wersja sklepu czy też narzędzia umożliwiające analizę danych, np. Google Analytic.

(artykuł sponsorowany)
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
0%