Zamknij

Kierownik gospodarczy

Nr oferty: StPr/25/1472Dodane przez: MEDYCZNO-SPOŁECZNE CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO TORUŃ

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Św. Jana 1/3, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
: 1) Zapewnienie sprawnego pod względem technicznym i eksploatacyjnym działania budynku Centrum. 2) Dokonywanie zakupów zgodnie z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Przygotowywanie i gromadzenie dokumentacji w ww. zakresie. 3) Kierowanie z upoważnienia dyrektora zespołem pracowników obsługi i organizowanie pracy oraz bezpośredni nadzór, określanie zadań, odpowiedzialności i uprawnień pracowników obsługi w formie zakresów czynności i tworzenie im odpowiednich warunków pracy. 4) Przygotowywanie wspólnie z głównym księgowym oraz dyrektorem projektów remontów, bieżących napraw oraz inwestycji przygotowywanie niezbędnej dokumentacji, nadzór nad realizacją oraz odbiór prac. 5) Współpraca z głównym księgowym w zakresie sporządzania projektu planu finansowego. 6) Prowadzenie ksiąg inwentarzowych w programie Inwentarz Vulcan, odpowiedzialność za nie oraz za powierzone mienie szkoły, na bieżąco sporządzanie wykazu składników majątku do ubytkowania oraz przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do kasacji sprzętu. 7) Zlecanie prac usługowych firmom zewnętrznym w uzgodnieniu z dyrektorem oraz głównym księgowym (prowadzenie dokumentacji, sprawdzanie umów, odbiór prac itp.) 8) Dokonywanie zakupów: druków, materiałów biurowych, środków gospodarczych i czystości, sprzętu, pomocy naukowych oraz odzieży ochronnej dla nauczycieli i pracowników. Odpowiedzialność za sprawność techniczno-eksploatacyjną budynku i urządzeń oraz dbałość o majątek centrum przed zniszczeniem i kradzieżą. 9) Przygotowywanie wstępnych umów z kontrahentami centrum w zakresie ustalonym z dyrektorem. 10) Archiwizowanie dokumentacji zgodnie z przepisami. 11) Współdziałanie z firmą zajmującą się szkoleniem pracowników w zakresie BHP (kierowanie na szkolenia) i współpraca w zakresie ochrony p-poż.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
: 6 300 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: MEDYCZNO-SPOŁECZNE CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO TORUŃ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Św. Jana 1/3, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Osoba do kontaktu:
Numer telefonu: 566221653
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty 1)życiorys curriculum vitae (CV) wraz z dokładnym opisem pracy zawodowej, 2)list motywacyjny; 3)kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe; 4)kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy; 5)k
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
-zapoznanie sie ze strukturą centrum -zapoznanie się z obowiązującymi przepisami prawa -obsługa klienta -obsługa sekretariatu -obsługa korespondencji -obsługa archiwum -redagowanie pism
StPr/25/1481
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

-gromadzenie i segregowanie dokumentów wg chronologii i rodzaju -kontrolowanie dowodów księgowych -ewidencjonowanie zadekretowaniu dowodu księgowych -archiwizacja dokumentów księgowych -sporządzanie deklaracji pit, vat, zus, gus -rozliczanie kursów walut, -naliczanie list płac -sporządzanie umów o prace.
StPr/25/1485
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

-zapoznanie się z przepisami bhp i ppoż -tworzenie bazy klientów -praca w programie spedycyjnym HERMES -tworzenie dokumentacji transportowej -obsługa klienta -koordynacja przebiegu zleceń
StPr/25/1486
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

Składanie i montaż elementów stolarki budowlanej. Kandydaci zostaną przeszkoleni.
StPr/25/1484
data rozpoczęcia pracy od 17.09.2025
wynagrodzenie od 4 666 PLN

1) Zapewnienie sprawnego pod względem technicznym i eksploatacyjnym działania budynku Centrum. 2) Dokonywanie zakupów zgodnie z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Przygotowywanie i gromadzenie dokumentacji w ww. zakresie. 3) Kierowanie z upoważnienia dyrektora zespołem pracowników obsługi i organizowanie pracy oraz bezpośredni nadzór, określanie zadań, odpowiedzialności i uprawnień pracowników obsługi w formie zakresów czynności i tworzenie im odpowiednich warunków pracy. 4) Przygotowywanie wspólnie z głównym księgowym oraz dyrektorem projektów remontów, bieżących napraw oraz inwestycji przygotowywanie niezbędnej dokumentacji, nadzór nad realizacją oraz odbiór prac. 5) Współpraca z głównym księgowym w zakresie sporządzania projektu planu finansowego. 6) Prowadzenie ksiąg inwentarzowych w programie Inwentarz Vulcan, odpowiedzialność za nie oraz za powierzone mienie szkoły, na bieżąco sporządzanie wykazu składników majątku do ubytkowania oraz przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do kasacji sprzętu. 7) Zlecanie prac usługowych firmom zewnętrznym w uzgodnieniu z dyrektorem oraz głównym księgowym (prowadzenie dokumentacji, sprawdzanie umów, odbiór prac itp.) 8) Dokonywanie zakupów: druków, materiałów biurowych, środków gospodarczych i czystości, sprzętu, pomocy naukowych oraz odzieży ochronnej dla nauczycieli i pracowników. Odpowiedzialność za sprawność techniczno-eksploatacyjną budynku i urządzeń oraz dbałość o majątek centrum przed zniszczeniem i kradzieżą. 9) Przygotowywanie wstępnych umów z kontrahentami centrum w zakresie ustalonym z dyrektorem. 10) Archiwizowanie dokumentacji zgodnie z przepisami. 11) Współdziałanie z firmą zajmującą się szkoleniem pracowników w zakresie BHP (kierowanie na szkolenia) i współpraca w zakresie ochrony p-poż.
StPr/25/1472
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od 6 300 PLN

-zapoznanie z przepisami bhp i ppoż oraz z obowiązującym regulaminem pracy, -zapoznanie się z ustawą o rynku pracy i służbach zatrudnienia oraz innymi aktami prawnymi niezbędnymi do pracy w Wydziale Obsługi Urzędu, -obsługa kancelarii i właściwego obiegu korespondencji i dokumentów: przyjęcie i zaewidencjonowanie przesyłki w rejestrze przesyłek wpływających do Urzędu i dokonanie ich rozdziału do właściwych komórek org. lub os. i przekazanie ich, - w przypadku przesyłek niewłaściwych w sprawie przekazywanie ich zgodnie z właściwością rzeczową lub miejscową, - prowadzenie rejestru poczty wychodzącej z Urzędu z podziałem na przesyłki ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru i bez zwrotki, - udzielenie informacji na temat funkcjonowania Urzędu, procedur administracyjnych, wymaganych dokumentów oraz terminów załatwiania spraw, kontakt tel. z klientem - tel. udzielanie ogólnych inf. dot. pracy Urzedu - prowadzenie dokumentacji komórki organizacyjnej: odpisywanie na pisma do instytucji oraz interesantów, kopertowanie, zbieranie przygotowanych dokumentów z poszczególnych stanowisk oraz przekazywanie, zbieranie przygotowanych dokumentów z poszczególnych stanowisk oraz przekazywanie ich do Kierownika lub innych komórek org. - wykonywanie prac biurowych w poszczególnych komórkach organizacyjnych Urzędu -archiwizowanie dokumentów
StPr/25/1466
data rozpoczęcia pracy od 24.09.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

-zapoznanie z przepisami bhp i ppoż oraz z obowiązującym regulaminem pracy, -zapoznanie się z ustawą o rynku pracy i służbach zatrudnienia oraz innymi aktami prawnymi niezbędnymi do pracy w Wydziale Obsługi Urzędu -obsługa kancelarii i właściwego obiegu korespondencji i dokumentów: przyjęcie i zaewidencjonowanie przesyłki w rejestrze przesyłek wpływających do Urzędu i dokonanie ich rozdziału do właściwych komórek org. lub os. i przekazanie ich - w przypadku przesyłek niewłaściwych w sprawie przekazywanie ich zgodnie z właściwością rzeczową lub miejscową, - prowadzenie rejestru poczty wychodzącej z Urzędu z podziałem na przesyłki ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru i bez zwrotki - udzielenie informacji na temat funkcjonowania Urzędu, procedur administracyjnych, wymaganych dokumentów oraz terminów załatwiania spraw, kontakt tel. z klientem - tel. udzielanie ogólnych inf. dot. pracy Urzedu - prowadzenie dokumentacji komórki organizacyjnej: odpisywanie na pisma do instytucji oraz interesantów, kopertowanie, zbieranie przygotowanych dokumentów z poszczególnych stanowisk oraz przekazywanie, zbieranie przygotowanych dokumentów z poszczególnych stanowisk oraz przekazywanie ich do Kierownika lub innych komórek org. - wykonywanie prac biurowych w poszczególnych komórkach organizacyjnych Urzędu -archiwizowanie dokumentów
StPr/25/1467
data rozpoczęcia pracy od 24.09.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

-zapoznanie z przepisami bhp i ppoż oraz z obowiązującym regulaminem pracy, -zapoznanie się z ustawą o rynku pracy i służbach zatrudnienia oraz innymi aktami prawnymi niezbędnymi do pracy w Wydziale Obsługi Urzędu -obsługa kancelarii i właściwego obiegu korespondencji i dokumentów: przyjęcie i zaewidencjonowanie przesyłki w rejestrze przesyłek wpływających do Urzędu i dokonanie ich rozdziału do właściwych komórek org. lub os. i przekazanie ich - w przypadku przesyłek niewłaściwych w sprawie przekazywanie ich zgodnie z właściwością rzeczową lub miejscową, - prowadzenie rejestru poczty wychodzącej z Urzędu z podziałem na przesyłki ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru i bez zwrotki - udzielenie informacji na temat funkcjonowania Urzędu, procedur administracyjnych, wymaganych dokumentów oraz terminów załatwiania spraw, kontakt tel. z klientem - tel. udzielanie ogólnych inf. dot. pracy Urzedu - prowadzenie dokumentacji komórki organizacyjnej: odpisywanie na pisma do instytucji oraz interesantów, kopertowanie, zbieranie przygotowanych dokumentów z poszczególnych stanowisk oraz przekazywanie, zbieranie przygotowanych dokumentów z poszczególnych stanowisk oraz przekazywanie ich do Kierownika lub innych komórek org. - wykonywanie prac biurowych w poszczególnych komórkach organizacyjnych Urzędu -archiwizowanie dokumentów
StPr/25/1468
data rozpoczęcia pracy od 24.09.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

-obsługa kotłowni (kotłownia z urządzeniami pomocniczymi) -konserwacja kotłowni Miejsce pracy: Jednostka Wojskowa, Toruń, ul. Okólna 37
StPr/25/1470
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 5 000 do 5 500 PLN

1.Wspomaganie uczestników i absolwentów OHP oraz młodzieży zagrożonej wykluczeniem społecznym w realizacji ścieżki edukacyjno-zawodowej. 2.Realizacja programu wsparcia rozwoju zawodowego uczestników i absolwentów OHP. 3.Diagnozowanie potrzeb uczestników i absolwentów OHP w zakresie doradztwa zawodowego. 4.Prowadzenie diagnozy potencjału i zainteresowań zawodowych młodzieży pod kątem doboru kierunku przysposobienia zawodowego i nauki zawodu na etapie rekrutacji uczestników do jednostek opiekuńczo- wychowawczych OHP. 5.Realizacja doradztwa zawodowego uczestników i absolwentów OHP. 6.Udzielanie indywidualnych i grupowych informacji zawodowych o możliwościach szkolenia i kształcenia, w tym o ofercie OHP oraz zawodach i rynku pracy. 7.Doradztwo przy wyborze szkoleń zawodowych.
StPr/25/1469
data rozpoczęcia pracy od 10.10.2025
wynagrodzenie od 5 100 PLN