Zamknij

Doradca zawodowy

Nr oferty: StPr/25/1469Dodane przez: Kujawsko-Pomorska Wojewódzka Komenda OHP

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Poznańska 11/13, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
: 1.Wspomaganie uczestników i absolwentów OHP oraz młodzieży zagrożonej wykluczeniem społecznym w realizacji ścieżki edukacyjno-zawodowej. 2.Realizacja programu wsparcia rozwoju zawodowego uczestników i absolwentów OHP. 3.Diagnozowanie potrzeb uczestników i absolwentów OHP w zakresie doradztwa zawodowego. 4.Prowadzenie diagnozy potencjału i zainteresowań zawodowych młodzieży pod kątem doboru kierunku przysposobienia zawodowego i nauki zawodu na etapie rekrutacji uczestników do jednostek opiekuńczo- wychowawczych OHP. 5.Realizacja doradztwa zawodowego uczestników i absolwentów OHP. 6.Udzielanie indywidualnych i grupowych informacji zawodowych o możliwościach szkolenia i kształcenia, w tym o ofercie OHP oraz zawodach i rynku pracy. 7.Doradztwo przy wyborze szkoleń zawodowych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 10.10.2025
: 5 100 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: Kujawsko-Pomorska Wojewódzka Komenda OHP
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Poznańska 11/13, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Osoba do kontaktu: Iwona Zieman
Numer telefonu: 566547068 w. 246
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
-zapoznanie z przepisami bhp i ppoż oraz z obowiązującym regulaminem pracy, -zapoznanie się z ustawą o rynku pracy i służbach zatrudnienia oraz innymi aktami prawnymi niezbędnymi do pracy w Wydziale Obsługi Urzędu, -obsługa kancelarii i właściwego obiegu korespondencji i dokumentów: przyjęcie i zaewidencjonowanie przesyłki w rejestrze przesyłek wpływających do Urzędu i dokonanie ich rozdziału do właściwych komórek org. lub os. i przekazanie ich, - w przypadku przesyłek niewłaściwych w sprawie przekazywanie ich zgodnie z właściwością rzeczową lub miejscową, - prowadzenie rejestru poczty wychodzącej z Urzędu z podziałem na przesyłki ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru i bez zwrotki, - udzielenie informacji na temat funkcjonowania Urzędu, procedur administracyjnych, wymaganych dokumentów oraz terminów załatwiania spraw, kontakt tel. z klientem - tel. udzielanie ogólnych inf. dot. pracy Urzedu - prowadzenie dokumentacji komórki organizacyjnej: odpisywanie na pisma do instytucji oraz interesantów, kopertowanie, zbieranie przygotowanych dokumentów z poszczególnych stanowisk oraz przekazywanie, zbieranie przygotowanych dokumentów z poszczególnych stanowisk oraz przekazywanie ich do Kierownika lub innych komórek org. - wykonywanie prac biurowych w poszczególnych komórkach organizacyjnych Urzędu -archiwizowanie dokumentów
StPr/25/1466
data rozpoczęcia pracy od 24.09.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

-zapoznanie z przepisami bhp i ppoż oraz z obowiązującym regulaminem pracy, -zapoznanie się z ustawą o rynku pracy i służbach zatrudnienia oraz innymi aktami prawnymi niezbędnymi do pracy w Wydziale Obsługi Urzędu -obsługa kancelarii i właściwego obiegu korespondencji i dokumentów: przyjęcie i zaewidencjonowanie przesyłki w rejestrze przesyłek wpływających do Urzędu i dokonanie ich rozdziału do właściwych komórek org. lub os. i przekazanie ich - w przypadku przesyłek niewłaściwych w sprawie przekazywanie ich zgodnie z właściwością rzeczową lub miejscową, - prowadzenie rejestru poczty wychodzącej z Urzędu z podziałem na przesyłki ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru i bez zwrotki - udzielenie informacji na temat funkcjonowania Urzędu, procedur administracyjnych, wymaganych dokumentów oraz terminów załatwiania spraw, kontakt tel. z klientem - tel. udzielanie ogólnych inf. dot. pracy Urzedu - prowadzenie dokumentacji komórki organizacyjnej: odpisywanie na pisma do instytucji oraz interesantów, kopertowanie, zbieranie przygotowanych dokumentów z poszczególnych stanowisk oraz przekazywanie, zbieranie przygotowanych dokumentów z poszczególnych stanowisk oraz przekazywanie ich do Kierownika lub innych komórek org. - wykonywanie prac biurowych w poszczególnych komórkach organizacyjnych Urzędu -archiwizowanie dokumentów
StPr/25/1467
data rozpoczęcia pracy od 24.09.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

-zapoznanie z przepisami bhp i ppoż oraz z obowiązującym regulaminem pracy, -zapoznanie się z ustawą o rynku pracy i służbach zatrudnienia oraz innymi aktami prawnymi niezbędnymi do pracy w Wydziale Obsługi Urzędu -obsługa kancelarii i właściwego obiegu korespondencji i dokumentów: przyjęcie i zaewidencjonowanie przesyłki w rejestrze przesyłek wpływających do Urzędu i dokonanie ich rozdziału do właściwych komórek org. lub os. i przekazanie ich - w przypadku przesyłek niewłaściwych w sprawie przekazywanie ich zgodnie z właściwością rzeczową lub miejscową, - prowadzenie rejestru poczty wychodzącej z Urzędu z podziałem na przesyłki ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru i bez zwrotki - udzielenie informacji na temat funkcjonowania Urzędu, procedur administracyjnych, wymaganych dokumentów oraz terminów załatwiania spraw, kontakt tel. z klientem - tel. udzielanie ogólnych inf. dot. pracy Urzedu - prowadzenie dokumentacji komórki organizacyjnej: odpisywanie na pisma do instytucji oraz interesantów, kopertowanie, zbieranie przygotowanych dokumentów z poszczególnych stanowisk oraz przekazywanie, zbieranie przygotowanych dokumentów z poszczególnych stanowisk oraz przekazywanie ich do Kierownika lub innych komórek org. - wykonywanie prac biurowych w poszczególnych komórkach organizacyjnych Urzędu -archiwizowanie dokumentów
StPr/25/1468
data rozpoczęcia pracy od 24.09.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

-obsługa kotłowni (kotłownia z urządzeniami pomocniczymi) -konserwacja kotłowni Miejsce pracy: Jednostka Wojskowa, Toruń, ul. Okólna 37
StPr/25/1470
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 5 000 do 5 500 PLN

1.Wspomaganie uczestników i absolwentów OHP oraz młodzieży zagrożonej wykluczeniem społecznym w realizacji ścieżki edukacyjno-zawodowej. 2.Realizacja programu wsparcia rozwoju zawodowego uczestników i absolwentów OHP. 3.Diagnozowanie potrzeb uczestników i absolwentów OHP w zakresie doradztwa zawodowego. 4.Prowadzenie diagnozy potencjału i zainteresowań zawodowych młodzieży pod kątem doboru kierunku przysposobienia zawodowego i nauki zawodu na etapie rekrutacji uczestników do jednostek opiekuńczo- wychowawczych OHP. 5.Realizacja doradztwa zawodowego uczestników i absolwentów OHP. 6.Udzielanie indywidualnych i grupowych informacji zawodowych o możliwościach szkolenia i kształcenia, w tym o ofercie OHP oraz zawodach i rynku pracy. 7.Doradztwo przy wyborze szkoleń zawodowych.
StPr/25/1469
data rozpoczęcia pracy od 10.10.2025
wynagrodzenie od 5 100 PLN

- utrzymanie techniczne nieruchomości, - eksploatacja infrastruktury technicznej nieruchomości i nadzór nad nią, - bieżące naprawy i konserwacja na instalacji elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, grzewczej, gazowej oraz pozostałych instalacjach na budynku niewymagających szczególnych uprawnień, - drobne prace ogólnobudowlane i konserwatorskie
StPr/25/1465
data rozpoczęcia pracy od 29.09.2025
wynagrodzenie od 6 200 PLN

- obsługa klienta - obsługa maszyn do wulkanizacji - wymiana kół - utrzymywanie porządku w miejscu pracy
StPr/25/1462
data rozpoczęcia pracy od 15.09.2025
wynagrodzenie od 30,50 PLN

Prowadzenie projektów Umiejętność planowania, koordynowania i realizacji projektów Tworzenie harmonogramów oraz monitorowanie postępów prac. Zarządzanie projektem oraz komunikacja z pozostałymi członkami zespołu. Identyfikowanie i zarządzanie ryzykiem projektowym, reagowanie na nieprzewidziane sytuacje. Raportowanie wyników, organizacja spotkań projektowych.
StPr/25/1461
data rozpoczęcia pracy od 15.09.2025
wynagrodzenie od od 4 666 do 7 500 PLN

- obsługa klientów, - dbałość o ekspozycję i estetyczny wygląd sklepu, - bieżące czynności związane z działalnością sklepu
StPr/25/1460
data rozpoczęcia pracy od 03.11.2025
wynagrodzenie od 4 700 PLN

Prowadzenie ewidencji kosztów inwestycji, remontów, modernizacji i współpraca w tym zakresie z działem finansowo-księgowym. Wykonywanie analizy kosztów realizacji inwestycji. Rozliczanie wstępne i końcowe wykonywanych robót inwestycyjnych. Naliczanie kosztów związanych z obsługą inwestycyjną. Sporządzanie okresowych informacji i sprawozdań z realizacji planów remontowych i inwestycyjnych w zakresie działalności działu techniczno-inwestycyjnego. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z rozliczeniem inwestycji w stosunku do wykonawców, banków kredytujących członków-nabywców mieszkań i lokali. Rozliczenie wstępne i końcowe wykonanych robót. Udział przy opracowywaniu rocznych planów remontów dla poszczególnych nieruchomości będących w zasobach Spółdzielni oraz wspólnot zarządzanych i administrowanych przez Spółdzielnię. Przejęcie dokumentacji powykonawczej od wykonawcy po dokonaniu odbioru końcowego. Prowadzenie ewidencji zawieranych umów na roboty remontowe i inwestycyjne. Prowadzenie ewidencji posiadanych i użytkowanych nieruchomości gruntowych. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej spraw terenowo prawnych. Prowadzenie archiwum z dokumentacją techniczną. Organizacja i nadzór nad opracowaniem dokumentacji niezbędnej do uzyskania zaświadczeń o odrębnej własności lokali. Prowadzenie korespondencji z mieszkańcami Spółdzielni, wykonawcami robót oraz innymi osobami i instytucjami.
StPr/25/1458
data rozpoczęcia pracy od 01.11.2025
wynagrodzenie od 5 500 PLN