Uczniowie z Zespołu Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich wzięli udział w pokazowej lekcji realizowanej coraz bardziej popularną metodą "gamifikacji". Europejski trend bardzo spodobał się nastolatkom, bo po raz pierwszy bez konsekwencji mogli na lekcji używać telefonów komórkowych.
Pokazowa lekcja prezentująca nową metodę odbyła się w Ratuszu Staromiejskim, młodzież wpierw zwiedzała wystawę w Muzeum Okręgowym, a potem musiała informacje o niej wykorzystać w praktyce, rozwiązując quiz.
- Promujemy zdrową rywalizację, a nie "wyścig szczurów" - zapewnia Hanna Wrycza-Wilińska, nauczyciel języka polskiego i Wiedzy o Kulturze. - Gamifikacja jest coraz bardziej popularna. Gry towarzyszą nam przez cały czas, od zwykłych planszówek, do My Crafta, dlatego młodzież zaznajomiona jest z tymi mechanizmami. W szkole przecież też rywalizują, chociażby pisząc sprawdziany.
Po oprowadzaniu w muzeum uczniowie po raz pierwszy bez żadnych konsekwencji mogli używać swoich komórek podczas lekcji. Logując się w aplikacji Quizizz musieli odpowiedzieć na 10 pytań. Najlepsi zostali nagrodzeni ocenami.
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu ddtorun.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz