Pierwsza edycja plebiscytu "Lokalnie Lojalni" za nami! Wyjątkową akcję zakończyła prestiżowa gala w Pałacu Romantycznym w Turznie, którą poprowadziła Olga Bołądź. Najlepsze toruńskie firmy otrzymały statuetki.
Zabytkowy, przepiękny park, z dala od zgiełku a w nim wyjątkowo nastrojowy budynek - Hotel Pałac Romantyczny. To niesamowite miejsce sprzyjające obcowaniu z naturą i relaksowi było miejscem, gdzie spotkali się najlepsi toruńscy przedsiębiorcy.
To właśnie w jednej z sal miała miejsce wyjątkowa, ponad 2 godzinna gala "Lokalnie Lojalnych", na której uhonorowani zostali zwycięzcy plebiscytu.
Wyjątkową galę poprowadziła znana torunianka Olga Bołądź. Aktorka filmowa i teatralna wraz z organizatorem plebiscytu Krystianem Krystoforskim zaprezentowała, w jaki sposób, dzięki akcji przedsiębiorcy pokonali pandemię koronawirusa i aktywnie korzystali z rynku reklamy i promocji.
"Lokalnie Lojalni" to była nowa jakość reklamy na toruńskim rynku. To połączenie firm, produktów i usług ze znanymi, toruńskimi postaciami funkcjonującymi w Internecie.
W pierwszej edycji cyklu regionalnych plebiscytów "Lokalnie Lojalni" wzięło udział 12 firm - BMW, Akademia W-U-K, Creazioni Toruń, RepublikaPark, Torimpex, UomoPiù, Mat-Bud, Toruńscy i Bydgoscy Partacze, Family Diving, Szkoła nauki jazdy Asmajer, Henkell & CO oraz Pałac Romantyczny.
To także 10 jurorów - jedna z najpopularniejszych trenerek personalnych w Toruniu - Karolina Mieszała, Krzysztof Elsner - wychowanek toruńskiego Pomorzanina, reprezentant Polski w futsalu i piłce sześcioosobowej, stylistka i pasjonatka mody - Anna Deperas-Lipińska, kulturysta Radosław Smyk. specjalistka budowania reputacji Ewa Wilmanowicz, modelka i fotomodelka - Sandra Muzalewska, aktor Mateusz Burdach, znany DJ - Michał Gimiński, wokalistka Sara Pach oraz Klaudia Klamann-Kuchnicka - tytuł miss ziemi toruńskiej 2005, II vice miss ziemi toruńsko-włocławskiej 2007, finalistka miss Polski 2007.
To oni recenzowali produkty i usługi firm, a oferta toruńskich przedsiębiorców trafiła wprost do potencjalnych klientów.
[FOTORELACJA]6920[/FOTORELACJA]
Każdy z firm w ramach akcji otrzymała ponad 100 opublikowanych relacji. To miało przełożenie, w przypadku obejrzenia ich tylko przez 5% followersów, na 1 mln wyświetleń relacji.
To także 100 sponsorowanych postów w social mediach Lokalnie Lojalnie mających przełożenie na 480 tysięcy wyświetleń i kampania banerowa oraz 17 artykułów na portalu Dzień Dobry Toruń, która przyniosła 3 mln wyświetleń.
Te liczby robią piorunujące wrażenie.
Zwycięską firmą, w kategorii szkolenia/doradztwo, była Akademia Wiedza-Umiejętności-Kompetencje. Firma została doceniona za zaangażowanie w pomoc przedsiębiorcom w czasie pandemii.
Akademię W-U-K od 13 lat tworzy ekonomista i trener biznesu Katarzyna Machałowska.
Dzięki swojej wiedzy w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz księgowości pomogła przetrwać okres pandemii aż 70 przedsiębiorcom z całego kraju.
ZOBACZ FILM PODSUMOWUJĄCY PLEBISCYT