Zamknij

Tak chcą ruszyć toruńską gospodarkę! To jedyna skuteczna oferta w tych czasach

00:01, 22.03.2021 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 09:09, 22.03.2021
Skomentuj

Toruński plebiscyt "Lokalnie Lojalni" to akcja promocyjna prowadzona w mediach społecznościowych, gdzie w czasach pandemii ruch jest szczególnie wzmożony. To najlepsza i najskuteczniejsza droga pozyskiwania klientów w tych trudnych czasach. Zgłoś się już dziś i wygraj plebiscyt dla swojej firmy!

Lokalnie Lojalni to otworzenie się na nowoczesne kanały promocji, a także możliwość nawiązania cennych relacji biznesowych. To również kampania reklamowa w mediach społecznościowych oraz na popularnym lokalnym portalu internetowym - Dzień Dobry Toruń.

Dzięki akcji, podejmiesz współpracę z toruńskimi influencerami - wybitnymi specjalistami w swoich dziedzinach. To oni będą oceniać produkty toruńskich firm, wystawiać im recenzje w internecie, którą zobaczą setki tysięcy śledzących ich użytkowników. Mimo pandemii, to gwarantowana reklama z rewelacyjnym zasięgiem i dotarciem wprost do potencjalnego klienta. 

Na czym polega influencer marketing?

To działania polegające na promocji marki przy współpracy z osobami mającymi wpływ na decyzje zakupowe odbiorców. Influencerzy współpracujący z firmami w plebiscycie Lokalnie Lojalni, to liderzy opinii, autorytety w określonej dziedzinie, osoby, które cieszą się dobrą reputacją i zaufaniem. Dlatego polecane przez nich produkty/usługi to wiarygodna rekomendacja.

W ramach kampanii Lokalnie Lojalni 10 toruńskich znanych postaci będzie podejmowało działania reklamowe poprzez kanały społecznościowe. Działania te przynoszą markom ogromne korzyści.

Jakie korzyści dla Twojej firmy zyskasz dzięki udziałowi w LOKALNIE LOJALNYCH?

Będzie to bardzo zasięgową formą promocji marki. Największą zaletą takiej współpracy będzie ogromna wiarygodność komunikatów wysyłanych przez osobę rekomendującą. Opinia takiego influencera jest dużo bardziej autentyczna od tradycyjnej reklamy, a także charakteryzuje się dużo większym zaangażowaniem odbiorców. 

Dzięki akcji LOKALNIE LOJALNI zwiększysz świadomość marki, dzięki rekomendacjom wzrost zaufania do twojego produktu/usługi poszybuje w górę, a także dotrzesz do nowej grupy klientów. 

Kto będzie promował produkty w ramach akcji LOKALNIE LOJALNI? 

Znamy już pierwszych jurorów, którzy oceniać będą produkty toruńskich firm. 

W gronie dziesięciu oceniających będzie jedna z najpopularniejszych trenerek personalnych w Toruniu - Karolina Mieszała, a także Krzysztof Elsner - wychowanek toruńskiego Pomorzanina, reprezentant Polski w futsalu i piłce sześcioosobowej. W reprezentacji "szóstek" ma najwięcej występów z orzełkiem na piersi (29), dzięki czemu wiele osób nazywa go żywą legendą tej dyscypliny w Polsce.

Elegancję, szyk i piękno do konkursu wprowadzi stylistka i pasjonatka mody - Anna Deperas-Lipińska. Jako stylistka uczy świadomości kolorystycznej, wskazuje proporcje i podkreśla zalety każdej sylwetki. Pokazuje, jak za pomocą kilku zasad kreować swój wizerunek w sposób spójny, ponadczasowy, ale niebanalny i zawsze prawdziwy.

W gronie jurorów jest także sportowiec dekady w województwie kujawsko-pomorskim - Radosław Smyk. Toruński kulturysta to wielokrotny medalista mistrzostw Polski, wicemistrz Europy, a także podwójny złoty medalista w Pucharze Świata we włoskim Rimini. Pod jego okiem ćwiczą nie tylko osoby, które chcą poprawić swoje zdrowie, kondycję oraz sylwetkę. Podopiecznymi Radka są również m.in.: kulturyści, żużlowcy, piłkarze, a także znana toruńska olimpijka, łyżwiarka figurowa, Natalia Kaliszek.

Produkty i usługi firm oceniać będzie także specjalistka budowania reputacji - zarówno osobistej, jak i korporacyjnej Ewa Wilmanowicz. Wilmanowicz jest członkinią i ekspertką takich organizacji jak Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, Klub France Pologne, SPM Stowarzyszenie Profesjonalnych Mówców i Instytut Badań Gospodarczych.

Z Lokalnie Lojalnymi współpracować będzie także wielokrotna laureatka konkursów piękności, modelka i fotomodelka - Sandra Muzalewska. Torunianka w przeszłości była I vice Miss Kujaw i Pomorza 2014 oraz finalistką Miss Polski 2014. Obecnie zajmuje się projektowaniem ubrań i realizacją produkcji na indywidualne zamówienia. 

Ósmym jurorem będzie aktor teatralny, filmowy i telewizyjny - Mateusz Burdach związany m.in. z Teatrem Syrena, Teatrem Muzycznym w Toruniu i Teatrem Królewskim w Warszawie. Widzowie znają go z najnowszej produkcji TVN - serialu "Szadź", grał również w serialach "Korona Królów" i "Wojenne Dziewczyny". We wrześniu dołączył do stałej obsady serialu "Barwy Szczęścia", gdzie wciela się w rolę Sergiusza.

Kolejne nazwiska rozbiją bank! Chcesz wiedzieć więcej i zawsze być na bieżąco? Polub social media LOKALNIE LOJALNYCH

Już od wtorku (23 marca) znajdziecie tam konkursy, w których do wygrania będą atrakcyjne nagrody. Wśród nich m.in. darmowa konsultacja z jurorem Anią Deperes–Lipińską, koszulka z autografem oraz indywidualny trening od jurora Krzysztofa Elsnera, a także trening personalny z Karoliną Mieszałą.

W komentarzach natomiast możecie zgłaszać toruńskie firmy, które Waszym zdaniem powinny wziąć udział w plebiscycie.

Jak zgłosić się do plebiscytu?

Jesteś przedsiębiorcą z Torunia lub okolic i chciałbyś pochwalić się swoim produktem lub usługą na lokalnym rynku? Zgłoś się do udziału! Jeszcze tylko do 31 marca lokalni przedsiębiorcy mogą zgłosić swoją markę w toruńskim plebiscycie firm. Udział w plebiscycie jest płatny, ale koszt rozkłada się na trzy konkursowe miesiące (kwiecień-czerwiec). Biorąc pod uwagę wielopoziomowy pakiet świadczeń, jakie otrzyma firma biorąc udział w plebiscycie Lokalnie Lojalni, a także liczbę potencjalnych klientów do których dotrze reklama jest to znakomita lokata.  

Swoją firmę możesz zgłosić TUTAJ

Organizatorem plebiscytu jest K&K Krystoforski. Patronat medialny nad akcją objął portal Dzień Dobry Toruń, patronat biznesowy nad akcją objęła Wyższa Szkoła Bankowa. Honorowym partnerem plebiscytu jest natomiast Fundacja Jumper.  Akcja cieszy się dużą popularnością i wciąż trwają rozmowy z kolejnymi instytucjami, które widzą duży potencjał i chcą zaangażować się w projekt.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(1)

JoJo

0 1

Nie dajcie się nabrać.Lewactwo zawsze chce pomagać .Tym razem nienormalnym zboczeńcom.I tak skończy się to pogromem.Mamy tradycje miejskie. 21:28, 24.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo
0%