SMART Outlet Center Bydgoszcz – tak brzmi nowa nazwa pierwszego centrum wyprzedażowego w regionie, które zostanie otwarte 26 maja w mieście nad Brdą.
Równocześnie zmienią nazwy oraz logo także pozostałe outlety ADV Por Property Investment w Białymstoku i Lublinie .
– Zmiana nazwy podyktowana jest potrzebą podkreślenia faktu, który dla naszych klientów, jest oczywisty: „smart” to mądre finansowo, przemyślane zakupy. Liczba odwiedzających nasze placówki osób z roku na rok rośnie. W 2017 r. było ich już ponad 4 mln. Obiekty wyprzedażowe są esencją smart shoppingu – udostępniamy asortyment dobrej jakości, zawsze w cenach niższych o minimum 30 proc. od tych samych produktów w innych sklepach. Otwarcie outletu w Bydgoszczy jest najlepszym momentem na zmianę nazwy całej naszej sieci – mówi Dariusz Gardener, przewodniczący rady nadzorczej firmy ADV Por Property Investment.
Otwarcie Smart Outlet Bydgoszcz odbędzie się z zgodnie z planem. Klienci będą mogli zrobić pierwsze zakupy w ostatnią sobotę maja. Swoje sklepy otworzą zarówno najemcy regularni (CCC ,Media Expert, Rossmann oraz Martes Sport) jak i outletowi (m.in. Adidas, New Balans, Reebook, Puma Monnari, Only, Dajar, Home&Cook, Kubenz i Lavard i wielu innych)
– Nasze portfolio było formatowane tak, żeby klienci mieli w jednym miejscu pełną ofertę zakupową. Jesteśmy centrum wyprzedażowym dla całych rodzin, a więc wyróżnikiem działań marketingowych Smart Outlet Center będą także wyjątkowe promocje i atrakcje adresowane właśnie do takich odbiorców – wyjaśnia Magdalena Bandurska dyrektor ds. komercjalizacji w ADV.
Zasięg Smart Outlet Bydgoszcz przekracza ponad 2 mln osób. Jego oferta zaspokoi przede wszystkim potrzeby mieszkańców szybko rozwijającego się regionu kujawsko -pomorskiego. Właściciel szacuje, że ze względu na lokalizację przy ul. Fordońskiej 268 – jednej z głównych arterii komunikacyjnych miasta. Bliskość pozostałych dróg wylotowych pozwoli na dogodny dojazd do obiektu również mieszkańcom Grudziądza, Inowrocławia lub Włocławka.
Planowane jest powiększenie obiektu w Bydgoszczy do 16 tys. mkw. Docelowo zaoferuje w formule outletowej ponad 100 marek uzupełnionych o strefę food court i kawiarnie. Klienci będą mieli do dyspozycji 900 miejsc parkingowych.
New Balans22:24, 07.05.2018
7 1
No błagam Was... 22:24, 07.05.2018
Onion06:02, 08.05.2018
4 0
No szkoda gadać znowu te same nazwy sklepów gdzie w sezonie iść kupić buty o rozmiarze 44 to wyczyn bo cięgle się słyszy że już nie ma ....... 06:02, 08.05.2018
GoŚć09:48, 08.05.2018
1 0
Szadółki są lepsze !!!!!!! 09:48, 08.05.2018