Zamknij
Ważne

Chcą poprawić wizerunek UMK. To pierwszy taki projekt w dziejach toruńskiej uczelni

D.W./UMK 06:00, 21.02.2023 Aktualizacja: 15:19, 29.09.2025
Zdjęcie ilustracyjne. Fot. Daniel Wiśniewski Zdjęcie ilustracyjne. Fot. Daniel Wiśniewski

Nowy zespół rozpoczął prace nad promocją marki Uniwersytetu Mikołaja Kopernika. Na początek chcą przeprowadzić badania wśród społeczności akademickiej.

Dołącz do nas na Facebooku!Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i fotorelacje. Jesteśmy tam, gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Program komunikacji marki i wizerunku UMK będzie służyć realizacji zapisów zawartych w celach "Relacje" i "Ludzie", sformułowanych w Strategii Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu na lata 2021-2026.

Za przygotowanie programu odpowiada zespół wykonawczy dr. Łukasza Wojtkowskiego z Katedry Komunikacji, Mediów i Dziennikarstwa Wydziału Filozofii i Nauk Społecznych i Centrum Przedsiębiorczości Akademickiej i Transferu Technologii. Tworzą go Beatriz Pongelupe (stała współpracowniczka UMK), Olga Wadowska (WFiNS), Viktoriia Kramnychna (Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania) oraz Michał Ulidis (agencja Publicon).

- Tworząc strategię komunikacji marki naszego Uniwersytetu łączymy kilka działań kluczowych, takich jak opracowanie polityki relacji z interesariuszami zewnętrznymi, wdrożenie programu promocji wizerunku czy udoskonalenie wielokierunkowej komunikacji wewnętrznej

- zaznacza prof. dr hab. Włodzimierz Jaskólski, prorektor UMK ds. współpracy z otoczeniem społecznym i gospodarczym.

- Budowanie marki to niełatwy proces, musimy najpierw zdefiniować jej unikalne wyróżniki, precyzyjnie określić grupy docelowe, wybrać odpowiednie narzędzia i stworzyć plan konkretnych działań komunikacyjnych. Będzie to pierwszy taki program w dziejach UMK - dodaje.

Co na początek?

Pierwszym z zadań zespołu wykonawczego będzie badanie postrzegania marki Uniwersytetu wśród kluczowych grup społeczności uniwersyteckiej. Ankiety obejmą reprezentatywną liczbę przedstawicieli władz uczelni, pracowników i pracowniczek UMK oraz studentów i studentek. W oparciu o zgromadzone dane ilościowe, zespół jeszcze w tym roku opracuje strategię komunikacji marki UMK.

- Ważnym ogniwem w całym procesie będzie zespół Działu Promocji i Komunikacji UMK, który będzie odpowiedzialny za wdrażanie strategii i dostosowanie komunikacji Uniwersytetu do zawartych w niej założeń

- informuje biuro prasowe uczelni.

Na każdym etapie pracom ma towarzyszyć wsparcie eksperta spoza UMK (Publicon), co, jak przekonują przedstawiciele uczelni, ma zapewnić uwzględnienie szerszej, zewnętrznej perspektywy.

 

Zobacz także:

(D.W./UMK)
Dalszy ciąg materiału pod wideo ↓

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
0%