Nowy zespół rozpoczął prace nad promocją marki Uniwersytetu Mikołaja Kopernika. Na początek chcą przeprowadzić badania wśród społeczności akademickiej.
Program komunikacji marki i wizerunku UMK będzie służyć realizacji zapisów zawartych w celach "Relacje" i "Ludzie", sformułowanych w Strategii Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu na lata 2021-2026.
Za przygotowanie programu odpowiada zespół wykonawczy dr. Łukasza Wojtkowskiego z Katedry Komunikacji, Mediów i Dziennikarstwa Wydziału Filozofii i Nauk Społecznych i Centrum Przedsiębiorczości Akademickiej i Transferu Technologii. Tworzą go Beatriz Pongelupe (stała współpracowniczka UMK), Olga Wadowska (WFiNS), Viktoriia Kramnychna (Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania) oraz Michał Ulidis (agencja Publicon).
- Tworząc strategię komunikacji marki naszego Uniwersytetu łączymy kilka działań kluczowych, takich jak opracowanie polityki relacji z interesariuszami zewnętrznymi, wdrożenie programu promocji wizerunku czy udoskonalenie wielokierunkowej komunikacji wewnętrznej
- zaznacza prof. dr hab. Włodzimierz Jaskólski, prorektor UMK ds. współpracy z otoczeniem społecznym i gospodarczym.
- Budowanie marki to niełatwy proces, musimy najpierw zdefiniować jej unikalne wyróżniki, precyzyjnie określić grupy docelowe, wybrać odpowiednie narzędzia i stworzyć plan konkretnych działań komunikacyjnych. Będzie to pierwszy taki program w dziejach UMK - dodaje.
Pierwszym z zadań zespołu wykonawczego będzie badanie postrzegania marki Uniwersytetu wśród kluczowych grup społeczności uniwersyteckiej. Ankiety obejmą reprezentatywną liczbę przedstawicieli władz uczelni, pracowników i pracowniczek UMK oraz studentów i studentek. W oparciu o zgromadzone dane ilościowe, zespół jeszcze w tym roku opracuje strategię komunikacji marki UMK.
- Ważnym ogniwem w całym procesie będzie zespół Działu Promocji i Komunikacji UMK, który będzie odpowiedzialny za wdrażanie strategii i dostosowanie komunikacji Uniwersytetu do zawartych w niej założeń
- informuje biuro prasowe uczelni.
Na każdym etapie pracom ma towarzyszyć wsparcie eksperta spoza UMK (Publicon), co, jak przekonują przedstawiciele uczelni, ma zapewnić uwzględnienie szerszej, zewnętrznej perspektywy.
UMK12:11, 21.02.2023
5 4
"Bankructwo Polskiej Inteligencji" - książka prof. A. Nalaskowski 12:11, 21.02.2023
Pracownik UMK12:19, 21.02.2023
14 0
"UMK chce poprawiać wizerunek". To niech zaczną od godziwego wynagradzania za pracę. W tej chwili płace pracowników administracji są uwłaczające ich godności.
Po co wydawać kolejne pieniądze na badania postrzegania marki itp. bzdury. Wystarczy być na bieżąco, czytać lokalna prasę, czy odwiedzić pierwszy lepszy lokalny portal, a tam co tydzień jakiś artykuł o sytuacji pracowników, ich żenująco niskim wynagrodzeniu na poziomie najniższego wynagrodzenia krajowego po po wielu latach pracy. Kolejny "trafiony" pomysł obecnych władz uczelni. BRAWO!!! BRAWO!!! i jeszcze raz BRAWO!!! Z niecierpliwością czekam na kolejne "TRAFIONE" pomysły Władz UMK na wydanie pieniędzy, które można byłoby przeznaczyć na godną płacę dla swoich pracowników. 12:19, 21.02.2023
Pracownik Toruńskiej13:44, 21.02.2023
13 0
Wizerunek UMK. Jest obecnie na takim poziomie, że jest mi wstyd się komukolwiek przyznać, że pracuję na UMK.
Pracownik administracji.
UCZENIA TO NIE TYLKO PRACOWNICY NAUKOWI!!! 13:44, 21.02.2023