Zamknij

Toruń: decyzja zapadła. Wiadomo, kiedy ruszy przebudowa ul. Olsztyńskiej

10:00, 06.02.2020 Aktualizacja: 12:55, 06.02.2020
Skomentuj Fot. Redakcja Fot. Redakcja

Portal

ddtorun.pl

Napisał o tym

pierwszy

Toruń: decyzja zapadła. Wiadomo, kiedy ruszy przebudowa ul. Olsztyńskiej

Jako pierwsi w Toruniu oficjalnie informujemy, że przebudowa ul. Olsztyńskiej rozpocznie się w czwartym kwartale 2020 roku. Bardzo wielu mieszkańców wschodniej części miasta czeka na ten remont. 

Jak udało nam się potwierdzić informację u toruńskich urzędników, przebudowa ma ruszyć pod koniec tego roku. 

- Pod koniec roku planujemy rozpocząć oczekiwaną rozbudowę ulicy Olsztyńskiej, która stanowi fragment DK nr 15 - informuje Magdalena Stremplewska z biura prasowego UMT. 

Co powstanie w ramach tej inwestycji?

- Na odcinku prawie 2 kilometrów powstanie droga dwujezdniowa ze ścieżkami rowerowymi i chodnikami. Nad torami kolejowymi zostanie wybudowany wiadukt, który zapewni bezkolizyjny przejazd w tym miejscu. Inwestycja obejmie też przebudowę trzech skrzyżowań i montaż oświetleni - wyjaśnia Magdalena Stremplewska

Masz dla nas temat? Napisz.

[ALERT]1580978967321[/ALERT]

(ddtorun.pl)
Dalszy ciąg materiału pod wideo ↓

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(9)

ToTo

20 6

Może zamiast wiaduktu nad torami. Bezkolizyjne przejścia dla pieszych. Bo światła co 100 metrów to większy problem niż pociąg raz na 3 godziny.

10:11, 06.02.2020
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

PhoenixPhoenix

8 1

Jako pieszy zgodzę się.
Przy drogach o tak dużym natężeniu ruchu przejścia podziemne powinny być standardem.

10:52, 06.02.2020

ZxcZxc

4 0

Zgodnie z przepisami - wiadukt musi być. To nie kaprys.

18:46, 06.02.2020

GośćGość

11 1

Jak będzie wiadukt to automatycznie pod wiaduktem bezkolizyjne przejście dla pieszych. Niestety ludzie ryzykują życie i wolą przebiec w miejscu niedozwolonym niż podejść do pasów. Jak na przejściu będą światła to będzie ok.

12:14, 06.02.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JackJack

2 10

Wiadukt nad torami? Następna inwestycja- niepotrzebna. Jeżdżę tam codziennie nie pamiętam abym stał i czekał aż przejedzie pociąg

13:12, 06.02.2020
Odpowiedzi:4
Odpowiedz

SrakSrak

8 0

Patrz, a niektórzy stoją i czekają. To ty przejeżdżasz jak jedzie pociąg?

13:56, 06.02.2020

LolLol

7 0

To jesteś w czepku urodzony jak nie trafiłeś na zamknięty przejazd.

16:35, 06.02.2020

Gość Gość

5 1

Można budować drogę dwujezdniową bez wiaduktu, ale za swoje... na dofinansowanie z funduszu unijnego nie ma co liczyć przy kolizyjnym przejeździe. A tak wiadukt i pewnie jakieś 85% z Unii. No taj chyba i lepiej i bezpieczniej.

17:25, 06.02.2020

QwasQwas

7 0

Czopku - nie "niepotrzebna decyzja", tylko obowiązek nałożony przez przepisy. Przeczytaj je, zanim znów zaczniesz się błaźnić.

18:48, 06.02.2020

A.A.

5 1

ale wzdłuż ulicy niech będą barkierki bo powtórzy się sytuacja jak na średnicówce na wysokości świetopełka, że piesi zamiast korzystać z kładki to nagminnie przechodzą "na szagę" aż tylko czekać na wypadek

13:55, 06.02.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

loleklolek

3 1

Skoro ludzie nie chcą przechodzić przejściem nad ulicą to może samo przejście jest złym pomysłem ?

10:23, 07.02.2020

OpawełOpaweł

9 0

A ja was informuje, że przebudowa ul. Olsztyńskiej rozpocznie się po 2020 roku:)

15:36, 06.02.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

hehehehehehe

3 0

A zakończy się... Tego nie wie nikt.

17:39, 06.02.2020

TorrrTorrr

3 1

Na razie tylko kanalizacja:
https://gra.fm/remont-olsztynskiej-r...-tym-roku.html

Ale jest coś na rzeczy bo w planach inwestycyjnych do rezerwy przeniesiono trasę wschodnią do tś, średnicówkę (Chełmińska - Okrężna) czy łączniki z S10
(te akurat planowane przez prezydenta niech pozostaną w rezerwie na wieki :) ).
A Olsztyńska się ostała.
Jest też kwestia połączenia jej remontu z remontem DK15 w Grębocinie do granic miasta.
Pieniędzy jednak nie widać czy to miejskich na wkład własny czy zewnętrznych.

22:38, 06.02.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ja333332ja333332

2 1

Moim zdaniem przejście podziemne to kolejna bariera dla pieszych. Jeśli chcemy zmniejszyć korki powinniśmy stwarzać pieszym i rowerzystom dobre warunki do poruszania się, tak żeby przesiedli się z samochodu na rower a krótsze trasy pokonywali pieszo. Jeśli do tego dodamy dobrą kumunikację miejską i obwodnice to nie będziemy potrzebowali dwujezdniowych dróg wprowadzających ruch samochodowy do miasta i tworzących korki.

10:07, 07.02.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

toruniaktoruniak

4 0

hahahha najważniejsze "my jako pierwsi informujemy"... hahhaha jak to od dawna juz wiadomo, ta redakcja to jakis dramat jest, kto to nadzoruje? i te pudelkowe tytuly, coraz mniej ludzi sie na to nabiera

12:53, 07.02.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

;);)

1 1

"Zarządza", to zbyt dużo napisane, ale to są wiejskie ciołki spod włocławskiej wsi.

17:33, 07.02.2020

Łukasz Łukasz

1 0

I co z tą przebudową?

21:22, 04.11.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ktoś Ktoś

0 0

Bez kitu

12:26, 19.11.2020

OSTATNIE KOMENTARZE

0%