Do naszej redakcji zgłaszają się Czytelnicy z Torunia, który zgłaszają problemy z dostępem do ciepłej wody, która miała być ponownie dostarczona do wszystkich mieszkań najpóźniej do poniedziałku do północy. Niestety, pojawiły się pewne perturbacje.
PGE Toruń planowało do poniedziałku do północy przywrócić dostawy ciepłej wody tym mieszkańcom, którzy mieli ograniczone dostawy. W piątek rano służby techniczne PGE Toruń rozpoczęły napełnianie wodą sieci ciepłowniczej - wcześniej woda z kilkukilometrowego odcinka sieci o dużej średnicy musiała zostać spuszczona, aby móc prowadzić prace. Kolejnym etapem miało być sukcesywne uruchomienie dostaw ciepła dla odbiorców, zgodnie z ustalonym harmonogramem (dla rejonów miasta, które miały przerwy w dostawach ciepła do 9 września).
Pojawiły się jednak problemy. Część mieszkańców starówki jest bez ciepłej wody.
- Jest zimno, ciężko się wykąpać. Ciepła woda miała być w poniedziałek, a tu dalej nic. Co się dzieje? - pytają zdenerwowani Czytelnicy.
O wyjaśnienie poprosiliśmy przedstawicieli PGE Toruń.
- Informujemy, że w ramach prac związanych z wymianą ciepłociągu w okolicy Dworca Wschodniego, tylko obiekty położone w rejonie ulicy Świętopełka są w trakcie uruchamiania dostaw ciepłej wody. W tym miejscu, ze względu na specyfikę sieci ciepłowniczej, prace trwały trochę dłużej niż się spodziewaliśmy. PGE Toruń dokłada starań, aby odbiorcy rejonu ul. Świętopełka mieli przywrócone dostawy ciepłej wody jak najszybciej - prawdopodobnie dzisiaj (10.09) do północy. Niezależnie od prowadzonych planowych prac, na Starówce w okolicy Ratusza Staromiejskiego oraz w rejonie Szosy Chełmińskiej 28 służby techniczne wykryły nieszczelności, które powodują przerwę w dostawach ciepłej wody dla ulic Szczytnej, Szerokiej, Rynku Staromiejskiego oraz Szosy Chełmińskiej 26, 27 i 28. Prace naprawcze na Szosie Chełmińskiej zostaną podjęte od jutra rana (czekamy na przyjazd firmy lokalizującej nieszczelność), a na Starówce rozpoczną się niezwłocznie po demontażu przez jednego z restauratorów ogródka, pod którym prawdopodobnie znajduje się nieszczelność. Przywrócenie dostaw ciepła w tych rejonach będzie uzależnione od potwierdzonych skutków nieszczelności i zakresu prac. Będziemy na bieżąco informować odbiorców ciepła z tego obszaru o postępie prac. Przepraszamy mieszańców za te niegodności i dziękujemy za zrozumienie i wyrozumiałość - czytamy w komunikacie przesłanym do redakcji.
Czekamy na Wasze sygnały.
[ALERT]1568108052682[/ALERT]
zx17:00, 10.09.2019
4 0
Eeeetam wielkie problemy. Tragedia, dramat, koszmar i smutne wieści :) 17:00, 10.09.2019
Mieszkaniec21:51, 10.09.2019
0 0
Zieleniec bez ciepłej wody 21:51, 10.09.2019