Zamknij

stanowisko ds. archiwum zakładowego i obsługi administracyjnej

Nr oferty: StPr/25/1785Dodane przez: WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Szosa Chełmińska 30/32, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
: prowadzenie archiwum zakładowego zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów prawa oraz instrukcji archiwalnej, kancelaryjnej i Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt, w tym m.in. przyjmowanie i porządkowanie dokumentacji archiwalnej, wypożyczanie, brakowanie, przygotowywanie materiałów archiwalnych do przekazania i udział w ich przekazaniu do właściwego archiwum państwowego, przygotowywanie sprawozdań z działalności archiwum zakładowego i stanu dokumentacji w archiwum, doradzanie komórkom organizacyjnym w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją, pełnienie roli koordynatora czynności kancelaryjnych, organizacja i prowadzenie kancelarii urzędu przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji wpływającej do urzędu, obsługa systemów EZD, e-PUAP oraz e-Doręczeń, przygotowywanie projektów umów podpisywanych z dostawcami i wykonawcami, negocjowanie warunków podpisywanych umów, przygotowywanie projektów sprawozdań, współudział w opracowywaniu projektów aktów normatywnych, ewidencja oraz koordynowanie rozpatrywania skarg, wniosków, petycji i informacji publicznych, uczestniczenie w nadzorze i odbiorach prac remontowych i inwestycyjnych realizowanych przez WUP.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
: od 5 600 do 6 300 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Szosa Chełmińska 30/32, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Osoba do kontaktu:
Numer telefonu: 566693938
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty: podpisana informacja z następującymi danymi: imię i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, podpisany list motywacyjny, kserokopia dyplomu ukończenia
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Podopieczna, bez pomocy urządzeń, mobilna, z lekką demencją, 2 razy w tygodniu przebywa w domu dziennego pobytu, dodatkowo dzień wolny w tygodniu, do dyspozycji opiekunki samodzielna łazienka - prowadzenie gospodarstwa domowego ; pranie , sprzątanie , prasowanie, gotowanie, robienie zakupów, - dbanie o czystość i higienę osoby podopiecznej, wspólny spacer Miejsce pracy: Niemcy, miejscowość Brül
StPr/25/1787
data rozpoczęcia pracy od 25.11.2025
wynagrodzenie od 11 700 PLN

•udział w przygotowaniu inwestycji, tj.: przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia, udział w przygotowaniu SIWZ, udział w komisjach przetargowych, •nadzór nad realizacją inwestycji zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego •monitoring procesu inwestycyjnego, raportowanie oraz prognozowanie postępu prac •sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych •udział w sporządzaniu dokumentów przejęcia środka trwałego (OT)
StPr/25/1788
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od 8 500 PLN

Sporządzanie dokumentów związanych z procesem postępowania o udzielenie zamówień publicznych Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, Udział w komisji przetargowej, Prowadzenie korespondencji z wykonawcami, Przygotowywanie projektów umów w sprawie udzielania zamówienia publicznego, Prowadzenie rejestrów i sporządzanie sprawozdań
StPr/25/1786
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od 5 500 PLN

szycie lekkiej odzieży mundurowej operacjami Miejsce pracy: Toruń, ul. Skierniewicka 1-3
StPr/25/1784
data rozpoczęcia pracy od 17.11.2025
wynagrodzenie od 6 000 PLN

prowadzenie archiwum zakładowego zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów prawa oraz instrukcji archiwalnej, kancelaryjnej i Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt, w tym m.in. przyjmowanie i porządkowanie dokumentacji archiwalnej, wypożyczanie, brakowanie, przygotowywanie materiałów archiwalnych do przekazania i udział w ich przekazaniu do właściwego archiwum państwowego, przygotowywanie sprawozdań z działalności archiwum zakładowego i stanu dokumentacji w archiwum, doradzanie komórkom organizacyjnym w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją, pełnienie roli koordynatora czynności kancelaryjnych, organizacja i prowadzenie kancelarii urzędu przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji wpływającej do urzędu, obsługa systemów EZD, e-PUAP oraz e-Doręczeń, przygotowywanie projektów umów podpisywanych z dostawcami i wykonawcami, negocjowanie warunków podpisywanych umów, przygotowywanie projektów sprawozdań, współudział w opracowywaniu projektów aktów normatywnych, ewidencja oraz koordynowanie rozpatrywania skarg, wniosków, petycji i informacji publicznych, uczestniczenie w nadzorze i odbiorach prac remontowych i inwestycyjnych realizowanych przez WUP.
StPr/25/1785
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od od 5 600 do 6 300 PLN

• wykształcenie wyższe (preferowane kierunki humanistyczne i społeczne) • minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz w prowadzeniu prac związanych z przygotowaniem publikacji książkowych • zainteresowanie współczesną sztuką, nauką i kulturą • ciekawość świata i ludzi, kreatywność i energia • umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, odporność na stres, • systematyczność, dobra organizacja pracy, komunikatywność, • bardzo dobra znajomość obsługi programów komputerowych (Word, Excel, oraz Adobe Reader) • biegła znajomość języka polskiego oraz zasad gramatyki i pisowni polskiej • znajomość procesu wydawniczego • doświadczenie w organizacji wydarzeń kulturalnych • wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
StPr/25/1782
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od 6 800 PLN

Do opieki seniorka z lekką demencją, mobilna. W domu pomocny mąż. - prowadzenie gospodarstwa domowego ; pranie , sprzątanie , prasowanie, gotowanie, robienie zakupów - dbanie o czystość i higienę osoby podopiecznej, wspólne spędzanie wolnego czasu, spacery, Miejsce pracy: Niemcy, miejscowość Brül
StPr/25/1781
data rozpoczęcia pracy od 25.11.2025
wynagrodzenie od 10 500 PLN

- pomoc w kuchni (prace porządkowe, przygotowywanie półproduktów do sprzedaży, zmywanie); - pieczenie ciast, przygotowywanie dań gorących z półproduktów; - obsługa klienta (kasa fiskalna, nakładanie i podawanie ciast, dań gorących oraz napojów; - utrzymywanie czystości na sali dla gości
StPr/25/1776
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od 30,50 PLN

prace spawalnicze przy produkcji maszyn, urządzeń i konstrukcji metalowych dla branży spożywczej
StPr/25/1780
data rozpoczęcia pracy od 14.11.2025
wynagrodzenie od 6 909 PLN

• Prace ślusarskie i montażowe przy produkowanych urządzeniach • Wykonywanie prac zgodnie z dokumentacją techniczną.
StPr/25/1779
data rozpoczęcia pracy od 14.11.2025
wynagrodzenie od 6 420 PLN