Zamknij

Stanowisko urzędnicze

Nr oferty: StPr/25/1690Dodane przez: URZĄD MIASTA TORUNIA

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Wały Gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
: Zakres zadań obejmuje w szczególności: 1) prowadzenie terminarza narad i kolegiów członków kierownictwa Urzędu Miasta Torunia oraz zapewnienie jego sprawnej realizacji, 2) obsługa protokolarna członków kierownictwa Urzędu Miasta Torunia podczas spotkań oficjalnych i roboczych, 3) organizowanie spotkań, posiedzeń i narad kierownictwa Urzędu Miasta Torunia, 4) protokołowanie narad i spotkań kierownictwa Urzędu Miasta Torunia z interesantami i podmiotami zewnętrznymi. Zakres obowiązków zawarty jest w zarządzeniu nr 302 Prezydenta Miasta Torunia z dnia 23.10.2025 r. w sprawie przeprowadzenia naboru do Gabinetu Prezydenta w Urzędzie Miasta Torunia dostępnym na stronie https://bip.torun.pl/oferta-pracy/61073/stanowiska-urzednicze-gabinet-prezydenta
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
: 4 900 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: URZĄD MIASTA TORUNIA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Wały Gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Osoba do kontaktu: Katarzyna Nowaczyk
Numer telefonu:
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: ZARZĄDZENIE NR 302 PREZYDENTA MIASTA TORUNIA z dnia 23.10.2025 r. w sprawie przeprowadzenia naboru do Gabinetu Prezydenta w Urzędzie Miasta Torunia Na podstawie art. 11 ust. 1 i art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Zakres zadań obejmuje w szczególności: 1) prowadzenie terminarza narad i kolegiów członków kierownictwa Urzędu Miasta Torunia oraz zapewnienie jego sprawnej realizacji, 2) obsługa protokolarna członków kierownictwa Urzędu Miasta Torunia podczas spotkań oficjalnych i roboczych, 3) organizowanie spotkań, posiedzeń i narad kierownictwa Urzędu Miasta Torunia, 4) protokołowanie narad i spotkań kierownictwa Urzędu Miasta Torunia z interesantami i podmiotami zewnętrznymi. Zakres obowiązków zawarty jest w zarządzeniu nr 302 Prezydenta Miasta Torunia z dnia 23.10.2025 r. w sprawie przeprowadzenia naboru do Gabinetu Prezydenta w Urzędzie Miasta Torunia dostępnym na stronie https://bip.torun.pl/oferta-pracy/61073/stanowiska-urzednicze-gabinet-prezydenta
StPr/25/1690
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od 4 900 PLN

przyjmowanie towaru, wykładanie na półki, wydawanie towaru
StPr/25/1689
data rozpoczęcia pracy od 01.11.2025
wynagrodzenie od od 4 666 do 4 700 PLN

- prowadzenie części biurowej sklepu (wystawianie dokumentów, obsługa zamówień, kontakt z klientem) - promowanie sklepu w social mediach (Facebook, Instagram), tworzenie postów, stories, komunikacja z klientami, - obsługa klienta w sklepie stacjonarnym-doradzanie, sprzedaż.
StPr/25/1684
data rozpoczęcia pracy od 23.10.2025
wynagrodzenie od 4 666 PLN

- rekrutacja pracowników - zagadnienia kadrowe - obieg dokumentów - wspomaganie innych działów w firmie
StPr/25/1688
data rozpoczęcia pracy od 01.11.2025
wynagrodzenie od 4 666 PLN

sprzątanie pomieszczeń teatralnych, m.in. sceny, garderoby, korytarzy oraz biur
StPr/25/1687
data rozpoczęcia pracy od 03.11.2025
wynagrodzenie od od 4 666 do 5 000 PLN

prowadzenie zajęć rewalidacyjnych z dzieckiem niedosłyszącym
StPr/25/1686
data rozpoczęcia pracy od 01.11.2025
wynagrodzenie od od 251,35 do 310,55 PLN

Zatrudnimy nauczyciela wychowawcę w internacie w wymiarze 30 godzin tygodniowo. Praca trzy dni w tygodniu w godzinach 17:00-22:00 oraz jeden dyżur nocny z piątku na sobotę w godzinach 21:00-9:00 Rozpoczęcie pracy 27.10.2025
StPr/25/1685
data rozpoczęcia pracy od 27.10.2025
wynagrodzenie od 5 153 PLN

pomoc uczniom z Ukrainy, tłumaczenie z języka ukraińskiego na język polski i odwrotnie
StPr/25/1682
data rozpoczęcia pracy od 01.11.2025
wynagrodzenie od od 2 333 do 2 390 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: wykonywanie czynności kancelaryjno-biurowych, obsługa aplikacji biurowych; sporządzanie projektów pism, prowadzenie korespondencji; prowadzenie urządzeń ewidencyjnych określonych w przepisach regulujących zakres działania sekretariatów oraz innych działów administracji w powszechnych jednostkach organizacyjnych prokuratury; zapewnienie sprawnego obiegu wpływających i sporządzonych dokumentów procesowych i innych dokumentów oraz ich ewidencjonowanie i rejestrowanie; porządkowanie materiału aktowego.
StPr/25/1681
data rozpoczęcia pracy od 01.11.2025
wynagrodzenie od 6 000 PLN

m.in.: 1. Prowadzenie ewidencji zdarzeń gospodarczych związanych z postepowaniem sądowym, 2. Prowadzenie umów cywilno-prawnych, 3. Sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym, 4. Przygotowywanie przelewów, 5. Księgowanie wyciągów bankowych, 6. Rozliczanie wyciągów, 7. Przygotowywanie rozliczeń rocznych, 8. Przygotowywanie informacji oraz zestawień z obsługiwanego zakresu, 9. Ewidencja faktur i zarządzeń.
StPr/25/1680
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od 5 000 PLN