Zamknij

Stanowisko do obsługi administracyjno-prawnej

Nr oferty: StPr/25/1579Dodane przez: WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Szosa Chełmińska 30/32, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
: prowadzenie postępowań administracyjnych oraz przygotowywanie projektów decyzji i postanowień, dotyczących w szczególności odmowy lub zwrotu dofinansowania, zapłaty odsetek, udzielania ulg, współudział w odzyskiwaniu środków nieprawidłowo wydatkowanych wraz z odsetkami, przygotowywanie projektów pism procesowych, umów, dokumentów i innych pism związanych z działalnością WUP w Toruniu, przygotowywanie projektów dokumentów organizacyjnych, w tym uchwał i zarządzeń regulujących zasady i tryb działania WUP w Toruniu oraz umów i dokumentów w sprawach pracowniczych, udzielanie pisemnych i ustnych informacji prawnych, w tym wyjaśnień odnośnie obowiązującego stanu prawnego w sprawach związanych z wykonywaniem przez WUP w Toruniu jego zadań, obsługa kancelaryjna i administracyjna Wydziału Prawnego, w tym obsługa wewnętrznych systemów rejestracji spraw sądowych i administracyjnych, obsługa systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją, prowadzenie rejestrów aktów prawnych, wewnętrznych i zewnętrznych, przygotowywanie i aktualizowanie informacji publikowanych w Biuletynie Informacji Publicznej, opracowywanie sprawozdań, statystyk, wytycznych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 27.10.2025
: od 5 600 do 6 300 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Szosa Chełmińska 30/32, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Osoba do kontaktu:
Numer telefonu: 566693938
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty: podpisana informacja z następującymi danymi: imię i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, podpisany list motywacyjny, kserokopia dyplomu ukończenia
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
-obróbka wstępna warzyw i owoców -utrzymanie czystości -pomoc w wydawaniu posiłków -przygotowanie potraw zgodnie z wytycznymi kucharza
StPr/25/1585
data rozpoczęcia pracy od 13.10.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

ochrona mienia i osób w obiekcie nadzorowanie wizualne za pomocą systemu monitoringu, regularne obchody obiektu prowadzenie ewidencji osób wchodzących i wychodzących z budynku, wydawanie kluczy do pomieszczeń szybkie i skuteczne działania w przypadku niebezpiecznych sytuacji takich jak próby włamania, kradzieże czy akty wandalizmu w razie potrzeby kontaktowanie się i współpraca z innymi służbami takimi jak policja, straż pożarna, pogotowie dbanie o przestrzeganie wewnętrznych zasad bezpieczeństwa i innych przepisów obowiązujących w obiekcie
StPr/25/1581
data rozpoczęcia pracy od 01.11.2025
wynagrodzenie od 3 500 PLN

-nabycie umiejętności praktycznych (wykonywanie zadań typowych dla danego zawodu) -przygotowanie dokumentacji niezbędnych do wdrożenia wniosków o karty pobytu, obywatelstwo oraz inne formy legalizacji -udzielanie wsparcia klientów w zbieraniu i komplementowaniu dokumentów -monitorowanie postępu w procedurach urzędowych -tworzenie pism procesowych -zapoznanie się z procedurami Urzędów
StPr/25/1583
data rozpoczęcia pracy od 13.10.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

nadzór nad bieżącą eksploatacją i pracami remontowymi, wykonywanie czynności administracyjnych, przyjmowanie i ewidencjonowanie zgłoszeń awaryjnych
StPr/25/1580
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od 7 500 PLN

prowadzenie postępowań administracyjnych oraz przygotowywanie projektów decyzji i postanowień, dotyczących w szczególności odmowy lub zwrotu dofinansowania, zapłaty odsetek, udzielania ulg, współudział w odzyskiwaniu środków nieprawidłowo wydatkowanych wraz z odsetkami, przygotowywanie projektów pism procesowych, umów, dokumentów i innych pism związanych z działalnością WUP w Toruniu, przygotowywanie projektów dokumentów organizacyjnych, w tym uchwał i zarządzeń regulujących zasady i tryb działania WUP w Toruniu oraz umów i dokumentów w sprawach pracowniczych, udzielanie pisemnych i ustnych informacji prawnych, w tym wyjaśnień odnośnie obowiązującego stanu prawnego w sprawach związanych z wykonywaniem przez WUP w Toruniu jego zadań, obsługa kancelaryjna i administracyjna Wydziału Prawnego, w tym obsługa wewnętrznych systemów rejestracji spraw sądowych i administracyjnych, obsługa systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją, prowadzenie rejestrów aktów prawnych, wewnętrznych i zewnętrznych, przygotowywanie i aktualizowanie informacji publikowanych w Biuletynie Informacji Publicznej, opracowywanie sprawozdań, statystyk, wytycznych.
StPr/25/1579
data rozpoczęcia pracy od 27.10.2025
wynagrodzenie od od 5 600 do 6 300 PLN

prace pomocnicze przy wykonywaniu robót wykończeniowych (wynoszenie gruzu, wnoszenie materiałów budowlanych, styropianu itp.)
StPr/25/1578
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od 4 666 PLN

zbieranie zamówień zgodnie z dokumentacją, sprawdzanie dostaw, pakowanie i wydawanie przesyłek, załadunek i rozładunek dostaw
StPr/25/1576
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od 32,00 PLN

-zapoznanie się z zasadami i przepisami w obiekcie restauracji i całego zaplecza, -zapoznanie się z menu restauracji -szkolenie z prowadzenia HCCP -szkolenie z ekspresu do kawy, kostkarki -obsługa klienta indywidualnego (przyjmowanie zamówień)
StPr/25/1572
data rozpoczęcia pracy od 06.10.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

-zapoznanie się z zasadami i przepisami w obiekcie restauracji i całego zaplecza, -zapoznanie się z menu restauracji -szkolenie z prowadzenia HCCP -szkolenie z ekspresu do kawy, kostkarki -obsługa klienta indywidualnego (przyjmowanie zamówień)
StPr/25/1573
data rozpoczęcia pracy od 06.10.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

-zapoznanie z przepisami bhp i ppoż -wsparcie administracyjne zarządu -organizacja i logistyka meczów -obsługa VIP Room -wsparcie marketingowe i PR
StPr/25/1564
data rozpoczęcia pracy od 06.10.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN