Zamknij

Pomoc administracjna

Nr oferty: StPr/25/1498Dodane przez: kontakt przez PUP

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
: prace biurowe w jednym z Wydziałów Urzędu (Wydział Infomatyki i Cyfryzacji, Wydział Gospodarki Komunalnej, Wydział Komunikacji i Działaności Gospodarczej, Wydział Architektury i Budownictwa)
Rodzaj umowy: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
: 2 755,10 PLN
System wynagradzania:
Dane pracodawcy:
Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Mazowiecka 49a, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Osoba do kontaktu: Adrianna Krysiewicz
Numer telefonu: 566580207
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
-zapoznanie z obowiązującymi przepisami i strukturą sądu -obsługa komputera, redagowanie pism, segregowanie dokumentów -zapoznanie z zasadami prowadzenia sprawozdań sądowych, -przygotowanie dokumentacji do archiwum, -przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, -zakładanie akt, rejestrowanie spraw, -czynności związane z przygotowaniem spraw
StPr/25/1490
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

prace biurowe w jednym z Wydziałów Urzędu (Wydział Infomatyki i Cyfryzacji, Wydział Gospodarki Komunalnej, Wydział Komunikacji i Działaności Gospodarczej, Wydział Architektury i Budownictwa)
StPr/25/1497
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

prace biurowe w jednym z Wydziałów Urzędu (Wydział Infomatyki i Cyfryzacji, Wydział Gospodarki Komunalnej, Wydział Komunikacji i Działaności Gospodarczej, Wydział Architektury i Budownictwa)
StPr/25/1498
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

prace biurowe w jednym z Wydziałów Urzędu (Wydział Infomatyki i Cyfryzacji, Wydział Gospodarki Komunalnej, Wydział Komunikacji i Działaności Gospodarczej, Wydział Architektury i Budownictwa)
StPr/25/1499
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

sporządzanie umów dla uczniów w związku z korzystaniem ze stołówki szkolnej, zamawianie towaru, bieżąca ewidencja wpłat oraz kontrola należności za obiady, przygotowywanie i wydawanie kart obiadowych dla uczniów korzystających ze stołówki szkolnej
StPr/25/1503
data rozpoczęcia pracy od 18.09.2025
wynagrodzenie od od 2 748,50 do 3 226,50 P

Sporządzanie wycen przetargowych okien, drzwi i fasad z drewna i aluminium Sporządzanie kalkulacji i ofert dla klientów indywidualnych Przygotowywanie dokumentacji technicznej projektów wykonawczych oraz dokumentacji powykonawczej
StPr/25/1504
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od 6 000 PLN

1. Udostępnianie wejścia do budynku Uczelni w dni zjazdów. 2. Udzielanie informacji dydaktykom i studentom w zakresie rozmieszczenia sal wykładowych, ćwiczeniowych i komórek administracyjnych, planu zajęć innych w ramach powierzonych informacji / poleceń Prorektora ds. dydaktycznych / Dyrektora ds. planowania i obciążeń dydaktycznych / Dyrektora ds. dokumentacji / Kwestora / Kierownika Dziekanatu. 3. Udzielanie informacji studentom o procedurach składania wniosków oraz innych dokumentów. 4. Kontrola sal i pomieszczeń administracyjnych przed zamknięciem budynku. 5. Obsługa wykładowców w zakresie wydawania kluczy i sprzętu multimedialnego, udzielania informacji o planie zajęć. Doraźna pomoc w zakresie uruchamiania sprzętu multimedialnego w salach wykładowych. Organizowanie noclegów dla wykładowców. 6. Sprawdzanie przygotowania sal dydaktycznych do zajęć (kompletność i poprawne ułożenie wyposażenia w salach dydaktycznych i salach umiejętności pielęgniarskich). 7. Drukowanie materiałów dydaktycznych oraz kart egzaminacyjnych dla prowadzących. 8. Kontrola i czuwanie nad obiegiem dokumentów pomiędzy wykładowcą, a daną komórką organizacyjną Uczelni z zachowaniem RODO. 9. Obsługa poczty tradycyjnej nadawanie i odbieranie listów oraz przesyłek oraz prowadzenie rejestru zgodnie z przyjętymi zasadami. 10. Udział w archiwizowaniu dokumentacji. 11. Wydawanie sprzętu medycznego ciężkiego wykładowcom - na podstawie wcześniejszych zgłoszeń zapotrzebowania. Kontrola nad kompletnością wydawanego i oddawanego sprzętu. 12. Monitorowanie bieżącego stanu pomocy dydaktycznych oraz materiałów biurowych, wody itp. Przyjmowanie i składanie zamówień. 13. Organizacja i nadzór nad zaopatrzeniem w środki medyczne do sal umiejętności pielęgniarskich i położniczych, we współpracy z poszczególnymi dydaktykami PSW. Kompletowanie i wydawanie w/w wykładowcom na podstawie wcześniejszych zgłoszeń zapotrzebowania. Ewidencja wydawanych materiałów, zgłaszanie zapotrzebowania zakupu przez Uczelnię materiałów, które zostały zużyte (raz na semestr zbiorczo). 14. Pomoc w organizacji oraz obsłudze wydarzeń uczelnianych. 15. Obsługa biblioteki Uczelni. Wypożyczanie pozycji książkowych zgodnie z księgozbiorem. Obsługa studentów w zakresie wypożyczania i oddawania książek. Obsługa programu dedykowanego dla bibliotek. Prowadzenie rejestrów biblioteki. Prowadzenie kartotek studentów i wykładowców. Dbanie o porządek w miejscu przechowywania zbiorów bibliotecznych. Pilnowanie terminowości wypożyczanych publikacji. 16. Zgłaszanie wszelkich uwag, informacji, do odpowiedniej komórki administracyjnej PSW. 17. Realizacja raportów pozjazdowych z realizacji zaplanowanych godzin dydaktycznych oraz zdarzeń niepożądanych; wykazywanie nieprawidłowości / koniecznych do realizacji prac porządkowych, sprawozdawczość kierowana do Prorektora ds. rozwoju i współpracy / Prorektora ds. dydaktycznych i studenckich / Kierownika Dziekanatu. 18. Obsługa kserokopiarki. 19. Obsługa telefonu służbowego. 20. Udział w przeprowadzanych okresowo remanentach i inwentaryzacjach. 21. Dbałość o stanowisko pracy i powierzone mienie Uczelni z odpowiedzialnością służbową i materialną przewidzianą w Kodeksie Pracy i Przepisach Ogólnych. 22. Przestrzeganie dyscypliny pracy oraz obowiązujących przepisów w zakresie BHP i Ppoż. stosownie do miejsca pracy i wykonywanego zakresu obowiązków. 23. Wykonywanie innych zadań powierzonych przez przełożonych mających związek z funkcjonowaniem Powiślańskiej Szkoły Wyższej. 24. Zachowanie tajemnicy służbowej, a w szczególności danych wrażliwych / danych osobowych oraz innych dotyczących studentów i pracowników Uczelni.
StPr/25/1505
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od 30,50 PLN

prowadzenie lekcji, rozwijanie sprawności fizycznej uczniów, dbanie o rozwój społeczny, inicjowanie i prowadzenie rozgrywek sportowych
StPr/25/1502
data rozpoczęcia pracy od 18.09.2025
wynagrodzenie od 3 750 PLN

naprawa sprzętu AGD u klienta (praca na terenie województwa kujawsko-pomorskiego)
StPr/25/1501
data rozpoczęcia pracy od 18.09.2025
wynagrodzenie od 4 666 PLN

-zapoznanie się z przepisami bhp i ppoż -zapoznanie z procedurą obiegu dokumentów -obsługa systemu rejestracji -dbanie o zapatrzenie materiałowe biura -redagowanie projektów pism -aktualizacja bazy polskich i zagranicznych przedsębiorców - porządzanie protokołów ze spotkań -tworzenie ofert biznesowych
StPr/25/1487
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN