Zamknij

Organizator Usług Społecznych

Nr oferty: StPr/25/1454Dodane przez: Toruńskie Centrum Usług Społecznych

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Marii Konopnickiej 13, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
: 1. Realizacja zadań w ramach projektu Społecznie odpowiedzialni współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027 Priorytetu FEKP.08 Fundusze europejskie na wsparcie w obszarze rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, Działania FEKP.08.24 Usługi społeczne i zdrowotne, 2. Organizowanie usług społecznych realizowanych przez centrum. 3. Prowadzenie na bieżąco rozeznania: a) potrzeb wspólnoty samorządowej w zakresie usług społecznych, b) potencjału wspólnoty samorządowej w zakresie organizowania usług społecznych. 4. Podejmowanie działań w celu rozwijania oraz koordynacji lokalnego systemu usług społecznych, w tym nawiązywanie współpracy z organami administracji publicznej, organizacjami pozarządowymi i podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, podmiotami wykonującymi działalność leczniczą w rozumieniu ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej oraz osobami fizycznymi i prawnymi, wykonującymi usługi z zakresu, o którym mowa w art. 2 ust. 1, na obszarze działania centrum. 5. Opracowywanie standardów jakości usług społecznych określonych w programie usług społecznych, w przypadku braku określenia tych standardów w obowiązujących przepisach. 6. Kierowanie zespołem ds. organizowania usług społecznych. 7. Sporządzanie comiesięcznych sprawozdań z zakresu realizowanych zadań i przekazywanie ich przełożonemu.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 24.09.2025
: 5 460 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: Toruńskie Centrum Usług Społecznych
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Marii Konopnickiej 13, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Osoba do kontaktu: Sara Jakubowska
Numer telefonu: 566118943
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: B. Dla udokumentowania spełnienia wymogów na stanowisko uczestnicy naboru przedkładają: 1) motywację przystąpienia do naboru; 2) życiorys zawierający szczegółowy opis: dotychczasowej drogi zawodowej, posiadanego wykształcenia i kwalifikacji oraz staż
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Prowadzenie ewidencji kosztów inwestycji, remontów, modernizacji i współpraca w tym zakresie z działem finansowo-księgowym. Wykonywanie analizy kosztów realizacji inwestycji. Rozliczanie wstępne i końcowe wykonywanych robót inwestycyjnych. Naliczanie kosztów związanych z obsługą inwestycyjną. Sporządzanie okresowych informacji i sprawozdań z realizacji planów remontowych i inwestycyjnych w zakresie działalności działu techniczno-inwestycyjnego. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z rozliczeniem inwestycji w stosunku do wykonawców, banków kredytujących członków-nabywców mieszkań i lokali. Rozliczenie wstępne i końcowe wykonanych robót. Udział przy opracowywaniu rocznych planów remontów dla poszczególnych nieruchomości będących w zasobach Spółdzielni oraz wspólnot zarządzanych i administrowanych przez Spółdzielnię. Przejęcie dokumentacji powykonawczej od wykonawcy po dokonaniu odbioru końcowego. Prowadzenie ewidencji zawieranych umów na roboty remontowe i inwestycyjne. Prowadzenie ewidencji posiadanych i użytkowanych nieruchomości gruntowych. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej spraw terenowo prawnych. Prowadzenie archiwum z dokumentacją techniczną. Organizacja i nadzór nad opracowaniem dokumentacji niezbędnej do uzyskania zaświadczeń o odrębnej własności lokali. Prowadzenie korespondencji z mieszkańcami Spółdzielni, wykonawcami robót oraz innymi osobami i instytucjami.
StPr/25/1458
data rozpoczęcia pracy od 01.11.2025
wynagrodzenie od 5 500 PLN

1) realizacja zadań w ramach działań Dziennych Domów Pobytu znajdujących się w strukturze Toruńskiego Centrum Usług Społecznych w ramach projektu Między nami seniorami, w tym: prowadzenie dziennych list obecności i innych dokumentów niezbędnych w funkcjonowaniu Dziennego Domu; 2) organizowanie bezpiecznego pobytu uczestników zajęć; 3) sprawowanie codziennej opieki nad uczestnikami projektu; 4) wydawanie i podawanie posiłków, pomoc i towarzyszenie w codziennych czynnościach z zakresu samoobsługi i higieny osobistej (w zależności od potrzeb); 5) organizacja uczestnikom czasu wolnego i opracowywanie planu pomocy; 6) organizacja i prowadzenie zajęć wspierająco- aktywizujących uczestników; 7) rozpoznawanie potrzeb socjalno-bytowych uczestników; 8) prowadzenie działań zmierzających do podtrzymania i rozwijania umiejętności samodzielnego funkcjonowania uczestników, pomoc w podejmowaniu aktywności społecznej; 9) nawiązywanie współpracy z innymi jednostkami i instytucjami działającymi na rzecz osób starszych i środowiska lokalnego, współpraca z rodziną uczestnika; 10) zapewnienie opieki i bezpieczeństwa uczestnikom projektu podczas zorganizowanych wyjść, wycieczek i innych zajęć dodatkowych, odbywających się poza Dziennym Domem.
StPr/25/1457
data rozpoczęcia pracy od 01.11.2025
wynagrodzenie od 4 800 PLN

Twoje zadania będą obejmować: - obsługę techniczną zajęć dydaktycznych, realizowanych w warunkach symulowanych, w tym obsługę trenażerów, symulatorów, oprogramowania i sprzętu audio-wideo, - przygotowywanie sal CSM do prowadzenia zajęć oraz przed egzaminami (charakteryzacja pacjentów/symulatorów), nadzorowanie kompletności oraz sprawności urządzeń i sprzętu, - wsparcie techniczne osób prowadzących zajęcia w CSM, - instruowanie prowadzących zajęcia w zakresie obsługi symulatorów i sprzętu, - nadzór nad sprawnością techniczną symulatorów, trenażerów i pozostałego sprzętu, wykonywanie bieżących drobnych napraw sprzętu, konserwację i czyszczenie sprzętu, - dbanie o sprawność wyposażenia CSM (informatycznego, elektrycznego itd.), - prowadzenie gospodarki materiałami dydaktycznymi (m.in. sprzęt symulacyjny), dokumentacji bieżącej, - nadzór i analizę stanów magazynowych sprzętu medycznego i materiałów zużywalnych, - aktywne uczestniczenie we wdrażaniu stosownych metod i sposobów nauczania, przejawianie inicjatywy w dążeniu do osiągnięcia jak najlepszych efektów pracy oraz podnoszenia kwalifikacji w zakresie symulacji medycznej, - współudział w prowadzeniu platformy e-learningowej, przygotowywanie materiałów na potrzeby CSM (przetwarzanie otrzymanych prezentacji i treści merytorycznych na stronę internetową itp.). Oferujemy: - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze godzin, - pakiet szkoleń w zakresie stanowiska oraz możliwość rozwoju kompetencji pracowniczych (kursy, szkolenia, studia), - ciekawą pracę w przyjaznej atmosferze, możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego w środowisku akademickim, - bogaty system benefitów pracowniczych, m.in. zniżki na usługi WSG, np. studia podyplomowe, kursy i szkolenia, półkolonie dla dzieci, przedszkole akademickie, żłobek, Revital, Dom Dziennego Pobytu dla osób starszych, usługi Print & Design i Akademickiego Centrum Medycznego i inne. Miejsce pracy: Toruń.
StPr/25/2116
data rozpoczęcia pracy od 01.11.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

1) organizowanie terapii zajęciowej: grupowej oraz indywidualnej dla uczestników projektu Między nami seniorami; 2) udzielanie wsparcia emocjonalnego osobom starszym i ich rodzinom; 3) udział w tworzeniu i realizacji programów mających na celu usprawnienie podopiecznych; 4) realizacja zadań wynikających z regulaminu placówki oraz Indywidualnych Planów Działań podopiecznych; 5) prowadzenie zajęć terapeutycznych z wykorzystaniem różnorodnych form i metod pracy w dostosowaniu do indywidualnych potrzeb uczestników; 6) rozpoznanie potrzeb i oczekiwań uczestników DDP w zakresie czasu wolnego oraz tematyki organizowanych spotkań oraz imprez okolicznościowych; 7) prowadzenie spotkań mających na celu odreagowanie trudnych emocji, relaksacja, przeciwdziałanie pogorszeniu się stanu zdrowia, jak również przystosowanie do życia w społeczeństwie i względnej samodzielności; 8) zapoznanie się z możliwościami i umiejętnościami uczestników Dziennego Domu Pobytu; 9) opracowanie odpowiednio dostosowanego programu zajęć indywidualnych lub grupowych; 10) przygotowywanie alternatywnych projektów działań terapeutycznych, nastawionych na motywowanie i zachęcanie uczestników do udziału w określonych formach terapii zajęciowej; 11) prowadzenie codziennych zadań, różnych form oddziaływań terapeutycznych: z zakresu terapii zajęciowej i indywidualnej, zajęć warsztatowych, kulturalno-oświatowych i artystycznych czy ćwiczeń rekreacyjno-sportowych; 12) prowadzenie dokumentacji swojej pracy; 13) komunikowanie się z uczestnikami projektu, ocenianie ich sytuacji społecznej i zdrowotnej, motywowanie uczestników do udziału w leczeniu; 14) organizowanie w ramach terapii spotkań kulturalnych/ integracyjnych, zajęć sportowych, wycieczek; 15) nauka podopiecznych wykonywania prostych i złożonych czynności dziennych; 16) tworzenie klimatu i atmosfery do pracy twórczej; 17) racjonalne gospodarowanie materiałami i sprzętem używanym w terapii.
StPr/25/1456
data rozpoczęcia pracy od 01.11.2025
wynagrodzenie od 5 040 PLN

1. Realizacja zadań w ramach projektu „Społecznie odpowiedzialni” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027 Priorytetu FEKP.08 „Fundusze europejskie na wsparcie w obszarze rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego”, Działania FEKP.08.24 „Usługi społeczne i zdrowotne”, 2. Wsparcie i opieka w celu umożliwienia samodzielnego funkcjonowania podopiecznego, 3. Pomoc w podejmowaniu aktywności społecznej, 4. Pomoc w rehabilitacji. 5. Sporządzanie comiesięcznych sprawozdań z zakresu realizowanych zadań i przekazywanie ich kierownikowi.
StPr/25/1455
data rozpoczęcia pracy od 24.09.2025
wynagrodzenie od 4 870 PLN

1. Realizacja zadań w ramach projektu Społecznie odpowiedzialni współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027 Priorytetu FEKP.08 Fundusze europejskie na wsparcie w obszarze rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, Działania FEKP.08.24 Usługi społeczne i zdrowotne, 2. Organizowanie usług społecznych realizowanych przez centrum. 3. Prowadzenie na bieżąco rozeznania: a) potrzeb wspólnoty samorządowej w zakresie usług społecznych, b) potencjału wspólnoty samorządowej w zakresie organizowania usług społecznych. 4. Podejmowanie działań w celu rozwijania oraz koordynacji lokalnego systemu usług społecznych, w tym nawiązywanie współpracy z organami administracji publicznej, organizacjami pozarządowymi i podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, podmiotami wykonującymi działalność leczniczą w rozumieniu ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej oraz osobami fizycznymi i prawnymi, wykonującymi usługi z zakresu, o którym mowa w art. 2 ust. 1, na obszarze działania centrum. 5. Opracowywanie standardów jakości usług społecznych określonych w programie usług społecznych, w przypadku braku określenia tych standardów w obowiązujących przepisach. 6. Kierowanie zespołem ds. organizowania usług społecznych. 7. Sporządzanie comiesięcznych sprawozdań z zakresu realizowanych zadań i przekazywanie ich przełożonemu.
StPr/25/1454
data rozpoczęcia pracy od 24.09.2025
wynagrodzenie od 5 460 PLN

- kompletacja materiałów niezbędnych do wykonania zlecenia; - rozliczenie produkcji, raportowanie przełożonym; - realizacja planu produkcyjnego; - planowanie pracy własnej w oparciu o plan produkcyjny; - współpraca z innymi działami produkcyjnymi
StPr/25/1453
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od 4 666 PLN

a) kierowanie i nadzorowanie pracy Działu Ewidencji i Inżynierii Ruchu w sposób zapewniający zgodność działalności z przepisami prawa oraz procedurami wewnętrznymi; b) koordynowanie i realizacja powierzonych działowi zadań w sposób zapewniający ich skuteczność i efektywność, b) realizacja postanowień Regulaminu Organizacyjnego MZD, c) informowanie, instruowanie oraz szkolenie podwładnych dla prawidłowego wykonywania powierzonych zadań, d) systematyczne sprawdzanie merytorycznej i formalnej poprawności prowadzonych postepowań, e) uczestnictwo w pracach komisji przetargowych, odbiorowych oraz zebraniach istotnych dla prawidłowego funkcjonowania działu; f) kontrola formalna i rzeczowa realizacji planu budżetu w zakresie działu, w tym również przygotowywanie projektu budżetu w zakresie działu, g) kontrola, analiz i ocena wyników pracy podwładnych, h) określanie zakresów obowiązków, odpowiedzialności i uprawnień podległych pracowników, i) inspiracja i wdrażanie niezbędnych usprawnień, efektywnych metod pracy i funkcjonalnej struktury działu w szczególności mających wpływ na obsługę interesantów, w oparciu o analizę ryzyka, j) przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski i zapytania radnych, uchwał Rad Okręgów, petycje, informacji publicznych, k) przyjmowanie skarg i wniosków interesantów oraz udział w spotkaniach z przedstawicielami społeczności lokalnych oraz radnymi.
StPr/25/1452
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 4 800 do 9 000 PLN

1) przygotowywanie i koordynowanie inwestycji drogowych wraz z infrastrukturą służącą eksploatacji drogi w tym: opracowywanie i przekazywanie danych do wniosków o wszczęcie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie opracowań projektowych. 2) sprawdzanie dokumentacji pod względem zgodności opracowania z zawartymi umowami, oraz kompletności wymaganych uzgodnień i ważności decyzji administracyjnych. 3) egzekwowanie warunków umownych związanych z opracowaniem dokumentacji projektowej. 4) udział w konsultacjach społecznych opracowań projektowych będących w zakresie swojego działania w formach ustalonych przez Urząd Miasta Torunia. 5) opiniowanie dokumentacji projektowych w zakresie posiadanych kompetencji. 6) współpraca z innymi Działami MZD w celu poprawnego zaopiniowania koordynowanej dokumentacji. 7) uzgadnianie, weryfikowanie i dokonywanie odbiorów zleconych zadań inwestycyjnych. 8) weryfikowanie kosztorysów inwestorskich na zaplanowane zadania pod względem zgodności z kosztorysem ofertowym lub przedmiarem robót stanowiącymi załączniki do dokumentacji projektowej. 9) przekazywanie danych do rocznych planów rzeczowo-finansowych dla robót inwestycyjnych z zakresu swojego działania. 10) przekazywanie danych dotyczących sprawozdań z realizacji budżetu Miejskiego Zarządu Dróg. 11) współdziałanie w przygotowywaniu porozumień dotyczących zasad, terminów i kosztów usuwania ewentualnych kolizji obcych sieci i urządzeń zlokalizowanych w pasie drogowym z budową danej drogi. 12) zlecanie wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla wybranych do realizacji zadań z budżetu partycypacyjnego. 13) przygotowywanie odpowiedzi na wpływające pisma dotyczące inwestycji. 14) współuczestniczenie w postępowaniach dotyczących udzielania zamówień publicznych. 15) obsługa klientów w zakresie bazy danych oraz pomoc pracownikom MZD w zakresie korzystania z bazy danych.
StPr/25/1451
data rozpoczęcia pracy od 12.09.2025
wynagrodzenie od od 4 666 do 7 500 PLN

1) organizowanie, kierowanie i nadzór nad funkcjonowaniem Dziennego Domu Pobytu (DDP). 2) nadzór nad organizowaniem usług opiekuńczych oraz wspomagających, a także prawidłowych i bezpiecznych warunków pobytu dla podopiecznych DDP. 3) opracowywanie strategii działań, inicjowanie działań zmierzających do ciągłej poprawy świadczonych usług, współpraca z innymi jednostkami, organizacjami pozarządowymi i środowiskiem lokalnym. 4) realizacja kompetencji pracodawcy wobec pracowników DDP. 5) realizowanie planu finansowego DDP zgodnie z budżetem. 6) zarządzanie mieniem DDP. 7) ewidencjonowanie uczestników, w tym prowadzenie dokumentacji wsparcia i ewaluacji. 8) nadzorowanie organizowania czasu wolnego uczestnikom. 9) sporządzanie comiesięcznych sprawozdań z zakresu realizowanych zadań. 10) przygotowywanie i przekazywanie podopiecznym informacji o wysokości comiesięcznych odpłatności za pobyt w DDP oraz bieżące monitorowanie wpłat należności.
StPr/25/1450
data rozpoczęcia pracy od 01.11.2025
wynagrodzenie od 5 250 PLN