Zakres zadań na stanowisku:
1.
bieżąca współpraca z Kierownikiem zespołu ds. innowacji społecznych;
2.
prowadzenie działań związanych z akcją informacyjno - promocyjną;
3.
prowadzenie w porozumieniu z Kierownikiem zespołu działań związanych z rekrutacją uczestników projektu;
4.
pomoc w wypełnianiu i weryfikowanie poprawności dokumentów rekrutacyjnych i niezwłoczne zgłaszanie nieprawidłowości Kierownikowi zespołu;
5.
przyjmowanie zgłoszeń dotyczących zmian danych, aktualizacji informacji niezbędnych do świadczenia usługi teleopieki;
6.
podejmowanie kontaktów telefonicznych i wizytowanie Uczestników w miejscu zamieszkania w celu identyfikacji przyczyn nieaktywności urządzeń, powodów niekorzystania z nich przez Użytkowników;
7.
przyjmowanie drogą telefoniczna, mailową i bezpośrednio zgłoszeń od Użytkowników dotyczących funkcjonowania urządzeń problemów technicznych, awarii, braku zasięgu;
8.
weryfikacja zgłoszeń bezpośrednio podczas wizyty w miejscu zamieszkania Uczestnika projektu;
9.
przyjmowanie urządzeń od Użytkowników w celu przekazania w ustalony sposób do serwisu w Telecentrum;
10.
odbieranie urządzeń z Telecentrum w ustalony sposób w celu wydania ich Uczestnikom;
11.
bieżący kontakt telefoniczny i e-mailowy z pracownikami Telecentrum, a w razie konieczności wizyty bezpośrednie, w celu omówienia bieżących problemów związanych z usługą teleopieki;
12.
ewidencjonowanie uczestników projektu, w tym prowadzenie dokumentacji wsparcia i ewaluacji;
13.
czynny udział w spotkaniach grupy roboczej;
14.
sporządzanie na wezwanie Kierownika zespołu sprawozdań z zakresu realizowanych zadań i przekazywanie ich w wyznaczonym terminie Kierownikowi zespołu;
15.
przygotowywanie i wysyłka korespondencji w ramach projektu;
16.
rzetelne i efektywne wykonywanie pracy, zgodnie z zawartą umową o pracę.
StPr/25/1163
data rozpoczęcia pracy od 04.08.2025
wynagrodzenie od 5 000 PLN