Zamknij

zleceniobiorca - praca biurowa

Nr oferty: StPr/25/1023Dodane przez: TORUŃSKIE CENTRUM ŚWIADCZEŃ RODZINIE

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Batorego 38/40, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
: 1)przyjmowanie wniosków, załączników do wniosku oraz innych dokumentów dotyczących świadczeń wypłacanych przez Toruńskie Centrum Świadczeń Rodzinie; 2)udzielanie klientom Centrum informacji odnośnie dokumentów niezbędnych do ubiegania się o świadczenia wypłacane przez Toruńskie Centrum Świadczeń Rodzinie; 3)wykonywanie prac technicznych takich jak: skanowanie, kserowanie, rejestrowanie dokumentów; 4)wprowadzanie danych do systemów informatycznych. PRZEDMIOT OFERTY 1. Przedmiotem oferty jest świadczenie usług w Toruńskim Centrum Świadczeń Rodzinie w Toruniu, w trakcie akcji przyjmowania wniosków realizowanych przez Toruńskie Centrum Świadczeń Rodzinie, w ramach 3 umów zleceń na następujących warunkach: 1) czas obowiązywania umowy: od 28.07.2025r. do 31.10.2025r., 2) ilość godzin w ramach umowy: 552h, 3) cena za godzinę: 30,50 zł brutto. 2. Zakres czynności przewidziany do wykonania w ramach umowy zlecenie: 1) przyjmowanie wniosków, załączników do wniosku oraz innych dokumentów dotyczących świadczeń wypłacanych przez Toruńskie Centrum Świadczeń Rodzinie; 2) udzielanie klientom Centrum informacji odnośnie dokumentów niezbędnych do ubiegania się o świadczenia wypłacane przez Toruńskie Centrum Świadczeń Rodzinie; 3) wykonywanie prac technicznych takich jak: skanowanie, kserowanie, rejestrowanie dokumentów; 4) wprowadzanie danych do systemów informatycznych. 3. Obowiązki Zleceniobiorcy wynikające z umowy będą wykonywane przez niego osobiście bez prawa powierzenia ich osobom trzecim. 4. Zleceniobiorca świadczyć będzie usługi w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego na terenie Torunia, przeciętnie 8 godzin dziennie między godziną 7:00 a 17:00. III. TERMIN REALIZACJI UMOWY: od 28.07.2025r. do 31.10.2025r.
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wymiar etatu: nie d
Zmianowość: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu:
Data rozpoczęcia: 28.07.2025
: 30,50 PLN
System wynagradzania:
Dane pracodawcy:
Pracodawca: TORUŃSKIE CENTRUM ŚWIADCZEŃ RODZINIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Batorego 38/40, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Osoba do kontaktu: Anna Biernat
Numer telefonu: 566117954
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY (wymogi formalne oferty) 1. Zgłoszenia oferty należy dokonać wypełniając załączniki nr 1, 2 i 3, przedkładając życiorys oraz dokumenty potwierdzające wykształcenie i doświadczenie. 2. Załączniki 1, 2, 3 i życiorys muszą by
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
- wykonywanie prac konserwacyjnych, montażowych; - wykonywanie drobnych prac naprawczych i remontowych; - podejmowanie działań korygujących, naprawczych i przywracanie w miarę możności zdolności urządzeń do działania; - utrzymanie ładu i porządku w pomieszczeniach technicznych; - realizacja wszelkich innych obowiązków dotyczących technicznego utrzymania nieruchomości; - dozór nad właściwym stanem terenów zewnętrznych; - obsługa kasy fiskalnej i kserokopiarki; - naprawa eksponatów będących własnością instytucji oraz wykonywanie prostych form z powierzonych materiałów na warsztaty odbywające się w Galerii
StPr/25/1021
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od 4 700 PLN

przygotowywanie potraw kuchni tureckiej
StPr/25/1022
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości w sprawie czynności asystentów sędziów z dnia 8 listopada 2012 r. (Dz.U. z 2012 r. poz. 1270)
StPr/25/1024
data rozpoczęcia pracy od 18.08.2025
wynagrodzenie od 7 500 PLN

1)przyjmowanie wniosków, załączników do wniosku oraz innych dokumentów dotyczących świadczeń wypłacanych przez Toruńskie Centrum Świadczeń Rodzinie; 2)udzielanie klientom Centrum informacji odnośnie dokumentów niezbędnych do ubiegania się o świadczenia wypłacane przez Toruńskie Centrum Świadczeń Rodzinie; 3)wykonywanie prac technicznych takich jak: skanowanie, kserowanie, rejestrowanie dokumentów; 4)wprowadzanie danych do systemów informatycznych. PRZEDMIOT OFERTY 1. Przedmiotem oferty jest świadczenie usług w Toruńskim Centrum Świadczeń Rodzinie w Toruniu, w trakcie akcji przyjmowania wniosków realizowanych przez Toruńskie Centrum Świadczeń Rodzinie, w ramach 3 umów zleceń na następujących warunkach: 1) czas obowiązywania umowy: od 28.07.2025r. do 31.10.2025r., 2) ilość godzin w ramach umowy: 552h, 3) cena za godzinę: 30,50 zł brutto. 2. Zakres czynności przewidziany do wykonania w ramach umowy zlecenie: 1) przyjmowanie wniosków, załączników do wniosku oraz innych dokumentów dotyczących świadczeń wypłacanych przez Toruńskie Centrum Świadczeń Rodzinie; 2) udzielanie klientom Centrum informacji odnośnie dokumentów niezbędnych do ubiegania się o świadczenia wypłacane przez Toruńskie Centrum Świadczeń Rodzinie; 3) wykonywanie prac technicznych takich jak: skanowanie, kserowanie, rejestrowanie dokumentów; 4) wprowadzanie danych do systemów informatycznych. 3. Obowiązki Zleceniobiorcy wynikające z umowy będą wykonywane przez niego osobiście bez prawa powierzenia ich osobom trzecim. 4. Zleceniobiorca świadczyć będzie usługi w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego na terenie Torunia, przeciętnie 8 godzin dziennie między godziną 7:00 a 17:00. III. TERMIN REALIZACJI UMOWY: od 28.07.2025r. do 31.10.2025r.
StPr/25/1023
data rozpoczęcia pracy od 28.07.2025
wynagrodzenie od 30,50 PLN

a) współudział w przygotowaniu i realizacji e-projektów, b) uczestnictwo w wytwarzaniu oraz organizacji dokumentów projektowych, c) współpraca z Partnerami projektu. a) sporządzanie analiz i planów finansowych, b) prowadzenie dokumentacji finansowej oraz rozliczanie zadań współfinansowanych ze środków UE, c) współudział w realizacji zdań związanych z bieżącym funkcjonowaniem Departamentu, d) współpraca z Partnerami projektu.
StPr/25/1020
data rozpoczęcia pracy od 04.08.2025
wynagrodzenie od 5 630 PLN

a) współudział w przygotowaniu i realizacji e-projektów, b) uczestnictwo w wytwarzaniu oraz organizacji dokumentów projektowych, c) współpraca z Partnerami projektu.
StPr/25/1019
data rozpoczęcia pracy od 04.08.2025
wynagrodzenie od 5 630 PLN

Zakres obowiązków: pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami utrzymanie czystości w miejscu pracy dbanie o ekspozycję towarów
StPr/25/1018
data rozpoczęcia pracy od 08.07.2025
wynagrodzenie od 4 666 PLN

- zapoznanie się z ofertą handlową Firmy (części i podzespoły elektroniczne) - obsługa programu komputerowego w Firmie, kasy fiskalnej, terminala płatniczego - wprowadzanie nowo zakupionego towaru na magazyn - przygotowywanie ofert handlowych - uczestnictwo w negocjacjach handlowych - pilnowanie ustalonego porządku rozmieszczania towaru w sklepie i na magazynie - prace porządkowe w sklepie - przestrzeganie tajemnicy handlowej i danych osobowych
StPr/25/1013
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 4 666 do 5 400 PLN

prace ogólnobudowlane, kierowanie pojazdami kat. B, prace porządkowo-gospodarcze
StPr/25/1017
data rozpoczęcia pracy od 24.06.2025
wynagrodzenie od od 5 200 do 5 700 PLN

Do zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku należeć będzie w szczególności: służba patrolowa w terenie, w przydzielonym rejonie służbowym, inicjowanie i uczestnictwo w działaniach mających na celu zapobieganie popełnianiu przestępstw, wykroczeń i zjawisk kryminogennych, wykonywanie zadań wynikających z aktów prawa miejscowego, wypełnianie obowiązków wynikających z Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o strażach gminnych.
StPr/25/1015
data rozpoczęcia pracy od 18.08.2025
wynagrodzenie od 4 850 PLN