Zamknij

Asystent działu kadr i administracji

Nr oferty: StPr/25/0426Dodane przez: kontakt przez PUP

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
: - wsparcie pracowników w zakresie prowadzenia bieżących spraw; - realizacja bieżących zadań administracyjnych; - sporządzanie umów, pism i dokumentów biurowych; - udział w realizacji projektów wewnętrznych i zewnętrznych; - poznanie głównych kanałów rekrutacji i zasad ich doboru; - przygotowywanie ogłoszeń rekrutacyjnych w zależności od kanału komunikacji; - przeprowadzanie procesu rekrutacji; - przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do zatrudnienia pracownika; - przygotowywanie dokumentów legalizacji zatrudnienia w przypadku cudzoziemców; - zatrudnianie pracowników w oparciu o różne rodzaje umów - umowy cywilno-prawne, umowy o pracę; - zapoznanie z zasadami i sposobem prowadzenia akt osobowych oraz innej dokumentacji kadrowej wynikające z przepisów prawa; - zapoznanie z zasadami i sposobem naliczania wynagrodzeń dla osób zatrudnionych w oparciu o różne rodzaje umów - umowy cywilno-prawne oraz umowy o pracę; - zapoznanie z naliczaniem zasiłków wynikające z ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych; - zapoznanie ze sprawozdawczością wynikającą z pracy w dziale kadr i płac; - archiwizowanie i sposób przechowywania dokumentacji kadrowo-płacowej
Rodzaj umowy: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 17.03.2025
: 1 994,40 PLN
System wynagradzania:
Dane pracodawcy:
Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Mazowiecka 49a, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Osoba do kontaktu: Klaudia Korpal
Numer telefonu: 566580207
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
- utrzymanie porządku i czystości w obiekcie; - sprzątanie i utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz budynku; - wspieranie dzieci podczas różnych aktywności; - odpowiednie segregowanie i usuwanie odpadów zgodnie z procedurami; - monitorowanie stanu wyposażenia i zgłaszanie potrzebnych napraw lub wymian; - przestrzeganie instrukcji bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosowanie właściwych środków ochrony osobistej; - sumienne i staranne wykonywanie prac; - stosowanie się do poleceń przełożonych.
StPr/25/0424
data rozpoczęcia pracy od 07.03.2025
wynagrodzenie od 4 666 PLN

PRZEWÓZ OSÓB NA TERENIE MIASTA TORUNIA NA PODSTAWIE ZLECEŃ OTRZYMYWYNYCH Z APLIKACJI MOBILNEJ
StPr/25/0425
data rozpoczęcia pracy od 01.04.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

- wyrabianie i przygotowywanie ciasta zgodnie z recepturą; - wkładanie ciasta do pieca; - bieżąca kontrola jakości wyrobionego produktu; - dbanie o porządek na stanowisku pracy Praca na terenie Torunia
StPr/25/0428
data rozpoczęcia pracy od 07.03.2025
wynagrodzenie od od 5 100 do 6 500 PLN

a) wprowadzanie do ewidencji księgowej zakupu materiałów, towarów, usług i inwestycji, b) analiza i uzgadnianie sald kont zespołu 201, c) tworzenie i księgowanie PK w modułach, d) sprawdzanie prawidłowości księgowań na poszczególnych kontach, e) uzgadnianie modułu koszty w programie DOM-5, f) księgowanie i uzgadnianie konta pozabilansowego 976, g) znajomość ewidencji środków trwałych.
StPr/25/0429
data rozpoczęcia pracy od 07.03.2025
wynagrodzenie od od 5 290 do 6 800 PLN

- wsparcie pracowników w zakresie prowadzenia bieżących spraw; - realizacja bieżących zadań administracyjnych; - sporządzanie umów, pism i dokumentów biurowych; - udział w realizacji projektów wewnętrznych i zewnętrznych; - poznanie głównych kanałów rekrutacji i zasad ich doboru; - przygotowywanie ogłoszeń rekrutacyjnych w zależności od kanału komunikacji; - przeprowadzanie procesu rekrutacji; - przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do zatrudnienia pracownika; - przygotowywanie dokumentów legalizacji zatrudnienia w przypadku cudzoziemców; - zatrudnianie pracowników w oparciu o różne rodzaje umów - umowy cywilno-prawne, umowy o pracę; - zapoznanie z zasadami i sposobem prowadzenia akt osobowych oraz innej dokumentacji kadrowej wynikające z przepisów prawa; - zapoznanie z zasadami i sposobem naliczania wynagrodzeń dla osób zatrudnionych w oparciu o różne rodzaje umów - umowy cywilno-prawne oraz umowy o pracę; - zapoznanie z naliczaniem zasiłków wynikające z ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych; - zapoznanie ze sprawozdawczością wynikającą z pracy w dziale kadr i płac; - archiwizowanie i sposób przechowywania dokumentacji kadrowo-płacowej
StPr/25/0426
data rozpoczęcia pracy od 17.03.2025
wynagrodzenie od 1 994,40 PLN

Stanowisko inspektora wojewódzkiego w Oddziale do spraw ustalania poziomu potrzeby wsparcia Osoba na tym stanowisku: - wpisuje w Elektronicznym Krajowym Systemie Orzekania o Niepełnosprawności decyzje ustalające poziom potrzeby wsparcia; - organizuje posiedzenia składów ustalających poziom potrzeby wsparcia, w tym sporządza zawiadomienia, wezwania, projekty postanowień i decyzji, w celu zapewnienia terminowej i zgodnej z przepisami prawa realizacji zadań; - przyjmuje i rejestruje wnioski o ustalenie poziomu potrzeby wsparcia w celu zapewnienia prawidłowego obiegu korespondencji, w tym dokonuje oceny formalnej wniosków o ustalenia poziomu potrzeby wsparcia w celu ich dalszego procedowania; - udziela wyjaśnień w zakresie stosowania przepisów regulujących postępowanie w sprawach dotyczących ustalania poziomu potrzeby wsparcia; - obsługuje telefonicznie i mailowo interesantów Wojewódzkiego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w celu udzielenia im informacji na temat postępowania w sprawie ustalania poziomu potrzeby wsparcia; - przygotowuje projekty odpowiedzi na skargi, wnioski oraz petycje z zakresu zadań realizowanych przez oddział, w celu wyjaśnienia konkretnej sprawy; - wykonuje inne obowiązki zapisane w zakresie działania oddziału lub polecenia zlecone przez przełożonych.
StPr/25/0422
data rozpoczęcia pracy od 01.04.2025
wynagrodzenie od 5 519,94 PLN

Na stanowisku urzędniczym, którego dotyczy nabór wykonywane będą następujące zadania: 1.rozliczanie kwot otrzymanych tytułem spłaty zobowiązań wobec Centrum; 2.prowadzenie korespondencji z komornikami sądowymi w zakresie otrzymywanych wpłat własnych od dłużników alimentacyjnych tytułem spłaty należności wobec Centrum; 3.prowadzenie korespondencji z Kujawsko-Pomorskim Urzędem Wojewódzkim, Wydziałem Koordynacji Świadczeń w zakresie otrzymywanych wpłat w sprawach, w których mają zastosowanie przepisy o koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego; 4.prowadzenie postępowań w sprawie wszczęcia lub przyłączenia do egzekucji sądowej dla każdego dłużnika posiadającego zadłużenie z tytułu świadczeń wypłaconych z funduszu alimentacyjnego osobom uprawnionym do alimentów; 5.prowadzenie spraw związanych z zajęciami komorniczymi.
StPr/25/0423
data rozpoczęcia pracy od 14.03.2025
wynagrodzenie od 4 700 PLN

- konserwacja i naprawa sprzetu szkolnego, - bieżące naprawy ogólnobudowlane, hydrauliczne, sanitarne, elektryczne, - porządkowanie terenu zewnętrznego, koszenie trawy, grabienie liści, przycinanie krzewów, - wykonywanie prac ślusarskich, stolarskich, malarskich, - dokonywanie zakupów w uzgodnieniu z kierownikiem, - przygotowywanie imprez szkolnych w zakresie ich nagłośnienia, ustawienia pomieszczeń.
StPr/25/0412
data rozpoczęcia pracy od 12.03.2025
wynagrodzenie od od 5 083 do 6 188 PLN

• obsługa prasy krawędziowej • obsługa gilotyny • obsługa przyrządów pomiarowych • realizacja przyjętych harmonogramów produkcyjnych • dbanie o sprzęt, wysoką jakość oraz przestrzeganie zasad BHP • kontrola jakości wyprodukowanych elementów
StPr/25/0416
data rozpoczęcia pracy od 05.03.2025
wynagrodzenie od 5 055 PLN

prace spawalnicze przy produkcji maszyn, urządzeń i konstrukcji metalowych dla branży spożywczej
StPr/25/0414
data rozpoczęcia pracy od 05.03.2025
wynagrodzenie od 5 830 PLN