Mieszkańców podtoruńskiej miejscowości dotknęła poważna awaria energetyczna. Zdaniem jednego z naszych Czytelników, Energa SA co dwie godziny przedłuża czas usuwania problemów o kolejne godziny, co wywołuje coraz większą frustrację wśród lokalnej społeczności.
[ALERT]1720165984191[/ALERT]
Do awarii doszło w piątek (5 lipca) w nocy (około godz. 3) w Lubiczu Dolnym. Z naszą redakcją skontaktował się jeden z mieszkańców, który poinformował, że nie ma jasnych informacji o konkretnej dacie przywróceniu dostaw prądu. To wywołuje rosnące niezadowolenie.
- Potężna awaria pod Toruniem - cały Lubicz Dolny bez prądu. Energa od godz. 3 co 2 godziny przedłuża czas trwania awarii o kolejne 2 godziny
- mówi mężczyzna.
Informacja o problemach z dostawą prądu pojawiła się na stronie internetowej Energa S.A. Gdzie aktualnie nie ma prądu?
Okazuje się, że problemy z dostawą prądu nie ograniczają się jedynie do Lubicza Dolnego. Awaria dotknęła również inne obszary w gminie Lubicz oraz Wielką Nieszawkę. Poniżej szczegółowa lista miejscowości i ulic, które zostały pozbawione zasilania:
Lubicz Dolny: ulice Dworcowa, Grębocka, Konwaliowa, Kortowa, Krótka, Magiczna, Mostowa, Ogrodowa, Różana, Sadowa, Tenisowa, Toruńska, Tulipanowa.
Wielka Nieszawka: ulica Szkolna.
Grębocin: ulica Toruńska
Krobia: ulica Topolowa
Lubicz Dolny: ulice Akacjowa, Dworcowa, Kolejowa, Konwaliowa, Krótka, Liliowa, Magnoliowa, Narcyzowa, Niezapominajki, Różana, Sosnowa, Szkolna, Topolowa, Toruńska, Tulipanowa.
Wielu mieszkańców wyraża swoje niezadowolenie, zwracając uwagę na brak rzetelnych informacji i ciągłe przedłużanie czasu trwania awarii.
- To jest niedopuszczalne, że tak długo musimy czekać na przywrócenie prądu. Nasze życie codzienne zostało całkowicie zakłócone
- mówi jedna z mieszkanek Lubicza.
Energa SA zapewnia, że jej ekipy pracują bez przerwy nad usunięciem awarii. Jednak mimo starań, problem wydaje się bardziej skomplikowany, niż początkowo przypuszczano. Firma informuje, że dołożą wszelkich starań, aby jak najszybciej przywrócić dostawy energii elektrycznej.
1 0
Ciekawe cóż to za awaria. Nie było nawałnic, silnych wiatrów żadnych pogodowych armagedonów - totalna klapa z tą Energą - środek lata i się wysypali. Komunikacja beznadziejna - spróbujcie się dodzwonić na infolinię. Szkoda słów. Firma jak monopolista traktuje klienta przedmiotowo - zapominając że z niego żyje.