Artysta z naszego miasta apeluje do Lidla o polepszenie warunków życia kurczaków hodowanych. W sieci pojawił się spot, w którym Piotr Głowacki występuje razem z innymi gwiazdami, m.in. z Łukaszem Nowickim, Michałem Pirógiem i Anną Wyszkoni.
Artyści postanowili połączyć siły i zaapelować do Lidla o podpisanie porozumienia European Chicken Commitment. To będzie oznaczać jedno - zobowiązanie się tym samym do rezygnacji z praktyk powodujących ogromne cierpienie kurczaków sprzedawanych przez sieć.
Chodzi m.in. o zmniejszenie stłoczenia zwierząt na fermach i rezygnację z nienaturalnie szybko rosnących ras kurczaków, które zabija się w wieku zaledwie 6 tygodni.
- Negocjacje z Lidlem trwały kilka miesięcy, jednak ostatecznie nie udało się dojść do porozumienia, dlatego wznowiliśmy kampanię. Jesteśmy wdzięczni wszystkim osobom, które wzięły udział w spocie i zabrały głos w imieniu milionów kurczaków, które cierpią z powodu skutków zbyt gwałtownego wzrostu, żyjąc w ogromnym ścisku i bez dostępu do naturalnego światła. Mamy nadzieję, że Lidl nie zignoruje tego przejmującego wezwania
- mówi cytowana przez nowymarketing.pl Monika Kowalska ze Stowarzyszenia Otwarte Klatki.
W nagraniu Otwartych Klatek wystąpiły znane osoby ze świata kultury, sportu, Tik-Toka i środowiska gamerskiego. Poza pochodzącym z Torunia Piotrem Głowackim, w spocie zobaczymy Michała Piróga, Basię Kurdej-Szatan, Łukasza Nowickiego, Annę Wyszkoni, Małgorzatę Ostrowską, Kingę Kujawską, Kamilę Szczawińską, Józefa Pawłowskiego, Agę Stachurską, Karolinę Pilarczyk oraz Niedzię z Tik Toka.
- Twoja jedna decyzja pomoże milionom zwierząt. Podpisz porozumienie, które odmieni ich los
- mówi w filmie Piotr Głowacki, który zachęca do zaangażowania się w akcję.
Podpis pod petycją można złożyć TUTAJ.
Prawda11:43, 30.09.2023
1 1
apel powinien być do Animexu, skąd macie onkologiczne mięso, kurczaki
A Cwelebryci powinni apelować o zaprzestanie mordowania dzieci (tzw aborcja, czyli zabijanie) 11:43, 30.09.2023