Zamknij

Dołącz do najlepszych firm w Toruniu!

00:01, 03.05.2021 artykuł sponsorowany

Social media to skuteczne kanały promocji, których w dzisiejszych czasach nie można pomijać. Wiąże się to z utratą wielu potencjalnych klientów. Jak dobrze, niedużym kosztem i przede wszystkim skutecznie, zareklamować firmę i sprzedać jej produkty lub usługi? 

Pracujący przy projekcie "Lokalnie Lojalni" influencerzy to osoby mające wpływ na decyzje zakupowe odbiorców.

Poprzez pozytywną rekomendację dotyczącą marki, produktu lub usługi przy wykorzystaniu bezpośredniego, spontanicznego przekazu posiadają moc oddziaływania na opinie i decyzje oraz poglądy swoich odbiorców. Dzięki opinii “eksperta w danej dziedzinie” potrafią uzyskać spory autorytet, a wygłaszane przez nich wypowiedzi odbierane są jako wiarygodne i autentyczne.

Dzięki temu rozreklamują Twój biznes, a klienci sami będą pytać o Twoje usługi. 

Kto współpracuje przy projekcie "Lokalnie Lojalni"? 

To m.in. znany aktor teatralny, filmowy i telewizyjny - Mateusz Burdach. Związany jest on m.in. z Teatrem Syrena, Teatrem Muzycznym w Toruniu i Teatrem Królewskim w Warszawie. Widzowie znają go z najnowszej produkcji TVN - serialu "Szadź", grał również w serialach "Korona Królów" i "Wojenne Dziewczyny". We wrześniu dołączył do stałej obsady serialu "Barwy Szczęścia", gdzie wciela się w rolę Sergiusza.

To także m.in. sportowiec dekady w województwie kujawsko-pomorskim - Radosław Smyk, specjalistka budowania reputacji - zarówno osobistej, jak i korporacyjnej Ewa Wilmanowicz, laureatka konkursów piękności, modelka i fotomodelka - Sandra Muzalewska czy reprezentant Polski w futsalu Krzysztof Elsner. 

Sprawdzają oni już takie firmy jak BMW, Akademia W-U-KCreazioni ToruńRepublikaParkTorimpexUomoPiùMat-Bud, Toruńscy i Bydgoscy PartaczeFamily DivingSzkoła nauki jazdy AsmajerHenkell & CO, Pałac Romantyczny

Gdy potencjalny klient ogląda reklamę w telewizji, słucha jej w radio czy trafi na druk reklamowy często ma mieszane odczucia. Zupełnie inaczej jest wtedy, gdy produkt poleca mu znajomy lub gwiazda internetu.

Wtedy klient jest w stanie bardzo szybko, a co najważniejsze pozytywnie ustosunkować się do reklamowanego produktu czy usługi. Ta forma promocji rozwija się i jest wszechobecna. 

W dzisiejszych czasach to najlepsza reklama z rewelacyjnym zasięgiem i dotarciem wprost do potencjalnego klienta. 

Rekrutacja firm wciąż otwarta! 

Jesteś przedsiębiorcą z Torunia lub okolic i chciałbyś pochwalić się swoim produktem lub usługą na lokalnym rynku? Teraz masz na to niezwykłą szansę! Dzięki ogromnemu zainteresowaniu i ponownemu otwarciu gospodarki przedłużamy termin zgłoszeń do 15 maja.

Wystarczy zgłosić swoją firmę do akcji "Lokalnie Lojalni" by mieć szansę nawiązania cennych relacji biznesowych z gwiazdami Internetu. To kampania reklamowa w mediach społecznościowych oraz na popularnym lokalnym portalu internetowym - Dzień Dobry Toruń.

Chcesz wiedzieć więcej i zawsze być na bieżąco? Polub social media LOKALNIE LOJALNYCH

Organizatorem plebiscytu jest K&K Krystoforski. Patronat medialny nad akcją objął portal Dzień Dobry Toruń, patronat biznesowy nad akcją objęła Wyższa Szkoła Bankowa. Honorowym partnerem plebiscytu jest natomiast Fundacja Jumper.  Akcja cieszy się dużą popularnością i wciąż trwają rozmowy z kolejnymi instytucjami, które widzą duży potencjał i chcą zaangażować się w projekt.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%