Studenckie warsztaty organizowane przez producenta płatków Nestlé w tym roku przeniosły się do rzeczywistości wirtualnej. Wzięło w nich udział ponad 30 studentów z UMK, UTP i WSB. Z projektu zainicjowanego w 2013 r. dotąd skorzystało ponad 300 studentów. Tegoroczna edycja rozpoczęła się we wtorek i zakończyła dziś (czwartek). W całości po raz pierwszy w historii została realizowana on-line.
Studenci podczas pierwszej sesji mieli okazję spotkać się z prezesem firmy, Aleksandrem Wasilewskim (na zdjęciu). Podczas sesji pytań i odpowiedzi byli ciekawi m.in. tego, czy firma w czasie pandemii wstrzymała rekrutacje. Okazało się, że podobnie jak program Yes4Yeti, przeniosła rekrutacje do rzeczywistości wirtualnej.
Kolejne sesje dotyczyły finansów i marketingu. Były też moduły poświęcone technice i technologii, logistyce, jakości, ochronie środowiska, w tym wirtualne spacery na liniach produkcyjnych obu fabryk Cereal Partners Poland: tej produkującej płatki w Toruniu i lubickiego zakładu wytwarzającego zbożowe batoniki. Studenci byli bardzo zadowoleni z takiej formuły warsztatów, co wyrazili w ankiecie.
Celem projektu jest przybliżenie młodzieży akademickiej z regionalnych wyższych uczelni praktyki biznesowej i przedstawienie przedsiębiorstwa funkcjonującego w międzynarodowym otoczeniu, a w konsekwencji pomoc w wejściu na rynek pracy. YETI to akronim od angielskich słów: Youth Employment and Training Initiative.
Wielu uczestników warsztatów aplikuje w późniejszym okresie do firmy na płatne staże. 61 osób z tej grupy jest już etatowymi pracownikami CPP.
Maliniak 15:14, 28.11.2020
0 0
Dobre wsparcie dla taniej siły roboczej. Success Full !!!! 15:14, 28.11.2020