Toruński magistrat ogłosił, że pojawiły się wolne miejsca pracy w Wydziale Inwestycji i Remontów w Urzędzie Miasta Torunia. Oferty można składać do końca maja.
To okazja, aby zająć stanowisko techniczne w kierunku budownictwa lub elektryki. Oferowana jest umowa cywilno-prawna lub działanie z osobami prowadzącymi własną działalność gospodarczą.
Na stronie urzędu możemy przeczytać, że Kandydat powinien posiadać wykształcenie średnie techniczne lub wyższe techniczne na kierunku budownictwo lub elektrotechnika lub energetyka oraz posiadanie uprawnień budowlanych. Niezbędna jest także znajomość przepisów ustaw: Prawo budowlane oraz o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, a także znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych. Ważne jest też doświadczenie zawodowe.
Jakie będą obowiązki zatrudnionego?
- zajmowanie się sprawami związanymi z instalacjami elektrycznymi, w tym również instalacjami niskoprądowymi/teletechnicznymi instalowanymi w obiektach budowlanych i przy zagospodarowaniu terenu;
- przygotowywanie danych wyjściowych do projektowania i współpraca przy projektowaniu;
- udział w przygotowywaniu i udzielaniu zamówień publicznych, a w szczególności dokonanie opisu przedmiotu zamówienia, ustalenie z należytą starannością, wartości zamówienia, opisanie sposobu dokonania oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu, określenie kryteriów oceny ofert;
- współdziałanie na etapie opracowania dokumentacji projektowej;
- przygotowanie i ocena wstępna dokumentacji projektowej i kosztorysowej przed odbiorem;
- weryfikacja dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej w branży elektrycznej pod względem technicznym, rzeczowym, kompletności i czytelności dla wykonawcy robót budowlanych;
- uzyskanie decyzji administracyjnych związanych z przygotowaniem inwestycji i remontów;
- współpraca z miejskimi jednostkami organizacyjnymi oraz gestorami mediów w zakresie koordynacji prac projektowych.