Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a)kierowanie i nadzorowanie pracy Działu Ewidencji i Inżynierii Ruchu w sposób zapewniający zgodność działalności z przepisami prawa oraz procedurami wewnętrznymi;
b) koordynowanie i realizacja powierzonych działowi zadań w sposób zapewniający ich skuteczność i efektywność,
realizacja postanowień Regulaminu Organizacyjnego MZD,
c)informowanie, instruowanie oraz szkolenie podwładnych dla prawidłowego wykonywania powierzonych zadań,
d)systematyczne sprawdzanie merytorycznej i formalnej poprawności prowadzonych postepowań,
e)uczestnictwo w pracach komisji przetargowych, odbiorowych oraz zebraniach istotnych dla prawidłowego funkcjonowania działu;
f)kontrola formalna i rzeczowa realizacji planu budżetu w zakresie działu, w tym również przygotowywanie projektu budżetu w zakresie działu,
g)kontrola, analiz i ocena wyników pracy podwładnych,
h)określanie zakresów obowiązków, odpowiedzialności i uprawnień podległych pracowników,
i)inspiracja i wdrażanie niezbędnych usprawnień, efektywnych metod pracy i funkcjonalnej struktury działu w szczególności mających wpływ na obsługę interesantów, w oparciu o analizę ryzyka,
j)przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski i zapytania radnych, uchwał Rad Okręgów, petycje, informacji publicznych,
k)przyjmowanie skarg i wniosków interesantów oraz udział w spotkaniach z przedstawicielami społeczności lokalnych oraz radnymi.
StPr/25/1084
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 4 800 do 9 000 PLN