Zamknij
- utrzymanie czystości w hotelu, węzłów sanitarnych i w otoczeniu całego budynku - pomoc przy organizacji bankietów - przygotowywanie śniadań dla gości hotelowych - przygotowywanie brudnej bielizny do prania
StPr/25/1768
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od 2 360 PLN

1) organizowanie terapii zajęciowej: grupowej oraz indywidualnej dla uczestników projektu Między nami seniorami; 2) udzielanie wsparcia emocjonalnego osobom starszym i ich rodzinom; 3) udział w tworzeniu i realizacji programów mających na celu usprawnienie podopiecznych; 4) realizacja zadań wynikających z regulaminu placówki oraz Indywidualnych Planów Działań podopiecznych; 5) prowadzenie zajęć terapeutycznych z wykorzystaniem różnorodnych form i metod pracy w dostosowaniu do indywidualnych potrzeb uczestników; 6) rozpoznanie potrzeb i oczekiwań uczestników DDP w zakresie czasu wolnego oraz tematyki organizowanych spotkań oraz imprez okolicznościowych; 7) prowadzenie spotkań mających na celu odreagowanie trudnych emocji, relaksacja, przeciwdziałanie pogorszeniu się stanu zdrowia, jak również przystosowanie do życia w społeczeństwie i względnej samodzielności; 8) zapoznanie się z możliwościami i umiejętnościami uczestników Dziennego Domu Pobytu; 9) opracowanie odpowiednio dostosowanego programu zajęć indywidualnych lub grupowych; 10) przygotowywanie alternatywnych projektów działań terapeutycznych, nastawionych na motywowanie i zachęcanie uczestników do udziału w określonych formach terapii zajęciowej; 11) prowadzenie codziennych zadań, różnych form oddziaływań terapeutycznych: z zakresu terapii zajęciowej i indywidualnej, zajęć warsztatowych, kulturalno-oświatowych i artystycznych czy ćwiczeń rekreacyjno-sportowych; 12) prowadzenie dokumentacji swojej pracy; 13) komunikowanie się z uczestnikami projektu, ocenianie ich sytuacji społecznej i zdrowotnej, motywowanie uczestników do udziału w leczeniu; 14) organizowanie w ramach terapii spotkań kulturalnych/ integracyjnych, zajęć sportowych, wycieczek; 15) nauka podopiecznych wykonywania prostych i złożonych czynności dziennych; 16) tworzenie klimatu i atmosfery do pracy twórczej; 17) racjonalne gospodarowanie materiałami i sprzętem używanym w terapii.
StPr/25/1767
data rozpoczęcia pracy od 17.11.2025
wynagrodzenie od 5 800 PLN

praca w sklepie rybnym: - obsługa klienta - utrzymanie porządku w miejscu pracy
StPr/25/1765
data rozpoczęcia pracy od 07.11.2025
wynagrodzenie od 4 666 PLN

Segregacja odpadów, kierowanie pojazdem dostawczym do 3,5 tony.
StPr/25/1764
data rozpoczęcia pracy od 12.11.2025
wynagrodzenie od 5 000 PLN

Zakres pracy: •prowadzenie zajęć indywidualnych i grupowych, •wspieranie rozwoju poznawczego, emocjonalnego i społecznego, •współpraca z zespołem specjalistów i rodzicami.
StPr/25/1763
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od 3 600 PLN

Prowadzenie pełnej obsługi prawnej wybranych komórek organizacyjnych WUP, a nadto obsługa prawna prowadzonych w Urzędzie spraw administracyjnych, w szczególności w sytuacjach wystąpienia podejrzenia nieprawidłowości przy aplikowaniu o środki unijne przez beneficjentów, ich wydatkowaniu, obowiązku zwrotu tych środków oraz stosowania ulg w postaci rozłożenia na raty, odroczenia płatności lub umorzenia, w tym w szczególności: prowadzenie nadzoru merytorycznego nad toczącymi się postępowaniami administracyjnymi, udzielanie bieżącej pomocy prawnej dyrekcji i pracownikom w zakresie reliazowanych przez nich zadań, akceptowanie pod względem formalno-prawnym pism, postanowień i decyzji administracyjnych w ramach nadzorowanych spraw, doradztwo w zakresie prawa krajowego, w tym w szczególności prawa administracyjnego, udział w posiedzeniach, negocjacjach, mediacjach oraz innego rodzaju spotkaniach, na których wymagana jest obecność profesjonalnego pełnomocnika, sporządzanie pism, opinii prawnych i ekspertyz, analizy decyzji administracyjnych oraz identyfikacja ryzyk prawnych związanych z ich wydaniem, udzielanie pisemnych i ustnych porad oraz konsultacji prawnych, w tym wyjaśnień dotyczących obowiązującego stanu prawnego, dyrekcji i pracownikom w sprawach związanych z realizacją zadań Urzędu, w szczególności w zakresie obsługi procesu oceny, wdrażania i kontroli projektów realizowanych przez podmioty zewnętrzne, udział w prowadzeniu postępowań administracyjnych dotyczących zwrotu środków dofinansowania w ramach projektów współfinansowanych ze środków finansowych UE w WUP w Toruniu, w tym także z zakresu egzekucji administracyjnej.
StPr/25/1762
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 7 000 do 7 300 PLN

- pozyskiwanie ofert - dokonywanie zakupów - negocjowanie warunków dostaw z dostawcami
StPr/25/1761
data rozpoczęcia pracy od 07.11.2025
wynagrodzenie od od 4 666 do 7 000 PLN

1)organizacja i prowadzenie działalności psychoprofilaktycznej w Brygadzie; 2)uczestniczenie w pracach komisji przyjmujących żołnierzy, kandydatów na żołnierzy do Brygady; 3)prowadzenie z żołnierzami nowoprzyjętymi zajęć szkoleniowych związanych z psychologicznymi aspektami adaptacji do służby wojskowej; 4)współuczestniczenie w działalności szkoleniowej, zwłaszcza w zakresie psychologicznego przygotowania żołnierzy do działania w ekstremalnych warunkach (np. w misjach pokojowych, ćwiczeniach taktycznych); 5) udzielanie porad i indywidualnej pomocy psychologicznej żołnierzom zgłaszającym się z problemami osobistymi oraz przejawiającymi trudności adaptacyjne do służby wojskowej; 6) współdziałanie z dowódcami pododdziałów, oficerami wychowawczymi i wojskową służbą zdrowia w kształtowaniu zachowań korzystnych dla zdrowia psychicznego, w tym zapobiegających nadużywaniu alkoholu, leków i środków odurzających oraz zachowaniom autoagresyjnym; 7) kształtowanie umiejętności dowódców pododdziałów w zakresie poznawania podwładnych, ich potrzeb psychicznych, stanów emocjonalnych, w tym zwłaszcza zachowań przed samobójczych oraz udzielenie pomocy w sytuacjach kryzysowych; 8)występowanie z wnioskiem w porozumieniu z lekarzem o kierowaniu żołnierzy do poradni zdrowia psychicznego oraz współuczestniczenie w opracowaniu charakterystyk żołnierzy na potrzeby terenowych wojskowych komisji lekarskich; 9)wykonywanie zadań i pracy w ramach PPK dwa razy w tygodniu w godzinach popołudniowych oraz w razie potrzeby i zdarzeń nadzwyczajnych w dni wolne i świąteczne.
StPr/25/1753
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 4 666 do 6 000 PLN

1)przeprowadzanie kontroli warunków służby/pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk, na których zatrudnione są kobiety (kobiety w ciąży lub karmiące dziecko piersią) oraz żołnierze/pracownicy wykonujący pracę w warunkach szczególnych lub o szczególnym charakterze (praca zmianowa, praca w nocy); 2)bieżące informowanie Dowódcy Brygady o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do ich usunięcia; 3)opracowanie i przedstawianie Dowódcy Brygady rocznej analizy stanu bezpieczeństwa i higieny pracy w Brygadzie, zawierającej propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom zdrowia i życia żołnierzy/pracowników oraz poprawę warunków służby/pracy; 4)udział w opracowywaniu planów modernizacji pomieszczeń i stanowisk służby/pracy oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy; 5)udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia służby/pracy, a także przekazywanego do użytkowania sprzętu wojskowego, maszyn i urządzeń, mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo żołnierzy/pracowników; 6)udział (komisja i zespół powypadkowy) w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków związanych ze służbą wojskową (przy pracy) oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków lub zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków; 7) sporządzanie i przedstawianie Dowódcy Brygady analiz przyczyn wypadków wraz z wnioskami wynikającymi z tych analiz i propozycjami wprowadzenia właściwych środków zapobiegawczych; 8) prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków związanych ze służbą wojskową (przy pracy), stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także sporządzanie i przechowywanie rejestrów, kart pomiarów oraz wyników badań czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku służby/pracy; 9)udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach służby/pracy oraz udział w corocznym przeprowadzaniu analizy i weryfikacji tej oceny; 10)doradzanie w zakresie organizacji i metod bezpiecznej pracy na stanowiskach służby/pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe oraz pomoc w doborze najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej; 11) terminowe wykonywanie dokumentów planistycznych, sprawozdawczych i analitycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami i wytycznymi przełożonych; 12)opiniowanie wniosków w sprawie dodatków i urlopów dodatkowych dla żołnierzy/pracowników z tytułu pracy w warunkach szkodliwych, uciążliwych lub niebezpiecznych dla zdrowia;
StPr/25/1751
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 4 666 do 6 000 PLN

1)prowadzenie dokumentacji pracowniczej w tym: a)teczek akt osobowych pracowników wojska, b)planów urlopów wypoczynkowych, c)rejestru zwolnień lekarskich, d)książki obsady personalnej pracowników wojska, e)ewidencji pracy w godzinach pozasłużbowych, f)ewidencji wyjść z pracy w godzinach służbowych, g)list obecności pracowników wojska, h)kart czasu pracy, i)ewidencji stanowisk, na których występują czynniki szkodliwe w Brygadzie, j)planu szkolenia uzupełniającego pracowników wojska oraz dokumentacji szkoleniowej, k)prowadzenie dzienników szkolenia uzupełniającego pracowników wojska, l)rejestru badań profilaktycznych, m)rejestru nagród jubileuszowych, n)udział w typowaniu pracowników na pracownicze przydziały mobilizacyjne, 2)przygotowywanie skierowań na badania profilaktyczne z medycyny pracy pracowników RON i żołnierzy; 3)składanie Szefowi Sekcji propozycji treści punktów do Rozkazu Dziennego Dowódcy Brygady wynikających z zakresu obowiązków i przedstawianie ich do zatwierdzenia; 4)opracowywanie punktów do rozkazów dziennych w sprawach personalnych dotyczących pracowników RON; 5)opracowywanie materiałów do oceny sytuacji kadrowej w jednostce; 6)przygotowywanie propozycji wystąpień (prezentacji) przełożonemu na odprawy, szkolenia; 7)opracowywanie i przesyłanie bieżącej korespondencji, wykazów, sprawozdań do podległych JW oraz instytucji nadrzędnych; 8)sporządzanie właściwych sprawozdań i meldunków do nadrzędnej jednostki organizacyjnej w myśl przepisów zawartych w zasadach działania systemu sprawozdawczości oraz zestawianie terminowych meldunków obowiązujących w zakresie pracowników wojska; 9)opracowanie i realizacja rocznego planu szkolenia uzupełniającego pracowników wojska; 10)prowadzenie rejestru badań okresowych oraz przygotowywanie skierowań żołnierzy na RWKL oraz na badania okresowe medycyny pracy żołnierzy Brygady;
StPr/25/1750
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 4 666 do 6 000 PLN