prowadzenie postępowań administracyjnych oraz przygotowywanie projektów decyzji i postanowień, dotyczących w szczególności odmowy lub zwrotu dofinansowania, zapłaty odsetek, udzielania ulg,
współudział w odzyskiwaniu środków nieprawidłowo wydatkowanych wraz z odsetkami,
przygotowywanie projektów pism procesowych, umów, dokumentów i innych pism związanych z działalnością WUP w Toruniu,
przygotowywanie projektów dokumentów organizacyjnych, w tym uchwał i zarządzeń regulujących zasady i tryb działania WUP w Toruniu oraz umów i dokumentów w sprawach pracowniczych,
udzielanie pisemnych i ustnych informacji prawnych, w tym wyjaśnień odnośnie obowiązującego stanu prawnego w sprawach związanych z wykonywaniem przez WUP w Toruniu jego zadań,
obsługa kancelaryjna i administracyjna Wydziału Prawnego, w tym obsługa wewnętrznych systemów rejestracji spraw sądowych i administracyjnych, obsługa systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją,
prowadzenie rejestrów aktów prawnych, wewnętrznych i zewnętrznych,
przygotowywanie i aktualizowanie informacji publikowanych w Biuletynie Informacji Publicznej,
opracowywanie sprawozdań, statystyk, wytycznych.
StPr/25/1579
data rozpoczęcia pracy od 27.10.2025
wynagrodzenie od od 5 600 do 6 300 PLN