-utrzymanie w czystości pomieszczeń biurowych, sal konferencyjnych, pomieszczeń socjalnych, sanitariatów, ciągów komunikacyjnych, wiatrołapu, podestów i stopni schodowych, tarasów,
- opróżnianie i czyszczenie koszy na smieci,
- scieranie kurzu z grzejników, parapetów, biurek, mebli, drzwi, ram i innych powierzchni,
- mycie powierzchni sanitarnych, luster i innych w toaletach,
- odkurzanie i mycie podłóg,
- usuwanie plam z wykładziny,
- dbanie o rośliny ozdobne,
- mycie okien,
- mycie parapetów okiennych, szafek kuchennych, zlewozmywaków oraz lodówek,
- załaczanie zmywarek oraz ich opróżnianie,
- czyszczenie wycieraczek,
- kontrola zużycia środów w toaletach, pomieszczeniach socjalnych oraz ich uzupełnianie 9reczniki papierowe, papier toaletowy, mydła, płyn do naczyń, kostki do zmywarek, itp.)
- zgłaszanie zapotrzebowania na srodki czystości oraz srodki do łazienek jw.
- ogólne utrzymanie czystości na terenie zewnętrznym budynku.
StPr/25/1039
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od 4 666 PLN