Zakres zadań wykonywanych na ww. stanowisku:
prowadzenie nadzoru i kontroli w zakresie warunków, organizacji i metod
pracy, przestrzegania przepisów i zasad BHP,
sporządzanie okresowej (rocznej) analizy stanu bezpieczeństwa i higieny pracy,
podejmowanie działania, w celu zminimalizowania występujących zagrożeń,
dokonywanie oględzin stanowisk pracy,
opracowywanie, aktualizowanie lub opiniowanie procedur, regulaminów,
instrukcji BHP, przekazywanie informacji, wniosków i zaleceń służących poprawie warunków
pracy odpowiednim podmiotom,
podnoszenie standardów w zakresie BHP w szkole poprzez m.in. przedkładanie
wniosków w tym zakresie kierującym komórkami organizacyjnymi
i kierownictwu szkoły,
czynny udział, jako członek zespołu powypadkowego, w ustalaniu okoliczności
i przyczyn wypadku przy pracy, w tym wysłuchaniu wyjaśnień poszkodowanego,
gromadzenie informacji dotyczących wypadku, określenie środków
profilaktycznych oraz wniosków po przeprowadzonym postępowaniu
powypadkowym,
prowadzenie instruktażu ogólnego w ramach szkolenia wstępnego BHP dla
nowo zatrudnionych pracowników Biura, praktykantów oraz monitorowanie
ważności zaświadczeń szkoleń okresowych dla poszczególnych grup
pracowników oraz organizowanie szkoleń okresowych dla pracowników,
uczestnictwo w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się
z wykonywaną pracą przez pracowników szkoły,
branie udziału w ocenie założeń i dokumentacji w zakresie modernizacji
budynków szkoły albo jego części, a także nowych inwestycji w celu zgłaszania
wniosków dotyczących uwzględnienia w założeniach i dokumentacji wymagań
BHP,
współuczestnictwo w konsultacjach w zakresie BHP,
realizowanie zadań związanych z wyposażeniem pracowników w okulary
korekcyjne do pracy przy monitorze ekranowym,
realizowanie zadań związanych z gospodarką odzieżą i obuwiem roboczym,
ubiorem służbowym, środkami ochrony indywidualnej i zbiorowej dla
pracowników szkoły, a także naliczaniem ekwiwalentu.
realizowanie zadań związanych z zaopatrzeniem pracowników Szkoły
w niezbędne, dodatkowe środki higieny osobistej.
wykonywania innych zadań zleconych przez Dyrektora X Liceum Ogólnokształcącego w
Toruniu.
StPr/25/1101
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 974,00 PLN