Twoje zadania będą obejmować:
obsługę techniczną zajęć dydaktycznych, realizowanych w warunkach symulowanych, w tym obsługę trenażerów, symulatorów, oprogramowania i sprzętu audio-wideo,
przygotowywanie sal CSM do prowadzenia zajęć oraz przed egzaminami (charakteryzacja pacjentów/symulatorów), nadzorowanie kompletności oraz sprawności urządzeń i sprzętu,
wsparcie techniczne osób prowadzących zajęcia w CSM,
instruowanie prowadzących zajęcia w zakresie obsługi symulatorów i sprzętu,
nadzór nad sprawnością techniczną symulatorów, trenażerów i pozostałego sprzętu, wykonywanie bieżących drobnych napraw sprzętu, konserwację i czyszczenie sprzętu,
dbanie o sprawność wyposażenia CSM (informatycznego, elektrycznego itd.),
prowadzenie gospodarki materiałami dydaktycznymi (m.in. sprzęt symulacyjny), dokumentacji bieżącej,
nadzór i analizę stanów magazynowych sprzętu medycznego i materiałów zużywalnych,
aktywne uczestniczenie we wdrażaniu stosownych metod i sposobów nauczania, przejawianie inicjatywy w dążeniu do osiągnięcia jak najlepszych efektów pracy oraz podnoszenia kwalifikacji w zakresie symulacji medycznej,
współudział w prowadzeniu platformy e-learningowej, przygotowywanie materiałów na potrzeby CSM (przetwarzanie otrzymanych prezentacji i treści merytorycznych na stronę internetową itp.).
StPr/25/1842
data rozpoczęcia pracy od 03.12.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN