Zamknij
nauczanie języka hiszpańskiego w Technikum Menedżerskim
StPr/25/1103
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 6 500 do 7 500 PLN

Do zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku należeć będzie w szczególności: praca siedząca, w systemie trzyzmianowym, przy stanowisku komputerowym monitoringu wizyjnego (przed kilkoma monitorami dużego formatu i wysokiej rozdzielczości), stała obserwacja obrazu na monitorach wizyjnych poprzez wybieranie obrazu z kolejnych kamer rejonów monitorowanych, zmianę zaprogramowanego ruchu kamery i skupienie jej na konkretnym zdarzeniu, wybór tego źródła obrazu, które pozwoli na jak najlepszą obserwację zaistniałego zdarzenia, wykonywanie niezbędnej dokumentacji związanej z procesem przetwarzania danych pochodzących z systemu monitoringu wizyjnego, współpraca z funkcjonariuszami Straży Miejskiej w zakresie niezbędnym do wykonania własnych czynności.
StPr/25/1106
data rozpoczęcia pracy od 04.08.2025
wynagrodzenie od 4 720 PLN

- Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów oraz gości - Koordynacja obiegu dokumentów - Wsparcie organizacyjne dla innych działów - Prowadzenie korespondencji (elektronicznej) - Obsługa sprzętów biurowych i systemów wewnętrznych - Prowadzenie ewidencji, raportów i zestawień
StPr/25/1105
data rozpoczęcia pracy od 24.07.2025
wynagrodzenie od 4 666 PLN

Sprzątanie pomieszczeń biurowych, sanitarnych, ciągów komunikacyjnych Praca na terenie Torunia
StPr/25/1104
data rozpoczęcia pracy od 15.07.2025
wynagrodzenie od 4 666 PLN

nauczanie przedmiotów zawodowych logistycznych w szkole ponadpodstawowej
StPr/25/1102
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 5 000 do 5 500 PLN

Zakres zadań wykonywanych na ww. stanowisku: prowadzenie nadzoru i kontroli w zakresie warunków, organizacji i metod pracy, przestrzegania przepisów i zasad BHP, sporządzanie okresowej (rocznej) analizy stanu bezpieczeństwa i higieny pracy, podejmowanie działania, w celu zminimalizowania występujących zagrożeń, dokonywanie oględzin stanowisk pracy, opracowywanie, aktualizowanie lub opiniowanie procedur, regulaminów, instrukcji BHP, przekazywanie informacji, wniosków i zaleceń służących poprawie warunków pracy odpowiednim podmiotom, podnoszenie standardów w zakresie BHP w szkole poprzez m.in. przedkładanie wniosków w tym zakresie kierującym komórkami organizacyjnymi i kierownictwu szkoły, czynny udział, jako członek zespołu powypadkowego, w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadku przy pracy, w tym wysłuchaniu wyjaśnień poszkodowanego, gromadzenie informacji dotyczących wypadku, określenie środków profilaktycznych oraz wniosków po przeprowadzonym postępowaniu powypadkowym, prowadzenie instruktażu ogólnego w ramach szkolenia wstępnego BHP dla nowo zatrudnionych pracowników Biura, praktykantów oraz monitorowanie ważności zaświadczeń szkoleń okresowych dla poszczególnych grup pracowników oraz organizowanie szkoleń okresowych dla pracowników, uczestnictwo w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą przez pracowników szkoły, branie udziału w ocenie założeń i dokumentacji w zakresie modernizacji budynków szkoły albo jego części, a także nowych inwestycji w celu zgłaszania wniosków dotyczących uwzględnienia w założeniach i dokumentacji wymagań BHP, współuczestnictwo w konsultacjach w zakresie BHP, realizowanie zadań związanych z wyposażeniem pracowników w okulary korekcyjne do pracy przy monitorze ekranowym, realizowanie zadań związanych z gospodarką odzieżą i obuwiem roboczym, ubiorem służbowym, środkami ochrony indywidualnej i zbiorowej dla pracowników szkoły, a także naliczaniem ekwiwalentu. realizowanie zadań związanych z zaopatrzeniem pracowników Szkoły w niezbędne, dodatkowe środki higieny osobistej. wykonywania innych zadań zleconych przez Dyrektora X Liceum Ogólnokształcącego w Toruniu.
StPr/25/1101
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 974,00 PLN

naprawa sprzętu AGD u klienta (praca na terenie województwa kujawsko-pomorskiego)
StPr/25/1100
data rozpoczęcia pracy od 14.07.2025
wynagrodzenie od 4 666 PLN

przygotowywanie posiłków
StPr/25/1099
data rozpoczęcia pracy od 21.07.2025
wynagrodzenie od 4 888 PLN

Zakres obowiązków: pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami utrzymanie czystości w miejscu pracy dbanie o ekspozycję towarów
StPr/25/1097
data rozpoczęcia pracy od 28.07.2025
wynagrodzenie od 4 666 PLN

Zakres obowiązków: pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami utrzymanie czystości w miejscu pracy dbanie o ekspozycję towarów
StPr/25/1096
data rozpoczęcia pracy od 28.07.2025
wynagrodzenie od 4 666 PLN