Zamknij
Zakres zadań obejmuje w szczególności: 1) sprawowanie nadzoru nad działalnością Zakładu Aktywności Zawodowej, 2) reprezentowanie Zakładu na zewnątrz, 3) utworzenie Zespołu Programowego, nadzorowanie i ocena jego pracy oraz zatwierdzanie tworzonych przez zespół indywidualnych programów rehabilitacji zawodowej i społecznej niepełnosprawnych pracowników Zakładu, 4) ocena możliwości i opracowanie z udziałem zespołu programowego planu zatrudnienia niepełnosprawnych pracowników Zakładu, którzy osiągnęli wystarczający poziom sprawności społecznej i zawodowej, 5) wsparcie objętych planem zatrudnienia niepełnosprawnych w poszukiwaniu odpowiedniego miejsca pracy we współpracy z Powiatowym Urzędem Pracy. Zakres obowiązków zawarty jest w zarządzeniu nr 304 Prezydenta Miasta Torunia z dnia 28.10.2025 r. w sprawie przeprowadzenia naboru na stanowisko Dyrektora Zakładu Aktywności Zawodowej w Urzędzie Miasta Torunia dostępnym na stronie https://bip.torun.pl/oferta-pracy/61120/dyrektor-zakladu-aktywnosci-zawodowej-w-toruniu
StPr/25/1714
data rozpoczęcia pracy od 17.11.2025
wynagrodzenie od 5 880 PLN

drobne naprawy konserwatorskie (naprawa kranów, zamków w szafkach, wymiana baterii), prace gospodarcze wokół budynku) Praca na terenie Torunia
StPr/25/1712
data rozpoczęcia pracy od 01.11.2025
wynagrodzenie od 4 666 PLN

•obsługa sekretariatu Zarządu; •obsługa korespondencji kierowanej do Zarządu, korespondencji Spółki przychodzącej i wychodzącej; •obsługa telefoniczna oraz mailowa Spółki; •obsługa gości Spółki; •tworzenie pism i raportów; •nadzór nad powierzoną dokumentacją; •przygotowanie materiałów i informacji potrzebnych przed spotkaniami członków Zarządu, zarówno wewnętrznymi jak i zewnętrznymi; •dbanie o pozytywny wizerunek firmy, poprzez odpowiednią organizację pracy w kontaktach z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi; •organizacja i dbałość o stanowiska pracy Zarządu, dbałość o stałą sprawność środków do pracy, nadzór nad należytym porządkiem w gabinetach Zarządu, sekretariacie i recepcji; •pomoc w pracy innych działów
StPr/25/1709
data rozpoczęcia pracy od 12.11.2025
wynagrodzenie od 5 000 PLN

- sporządzanie opinii prawnych, udzielanie informacji, porad i konsultacji w sprawach związanych z działalnością Uniwersytetu - udział w działaniach mających na celu nawiązanie, zmianę lub rozwiązanie stosunku prawnego - sporządzanie wzorów umów, porozumień, pism urzędowych - opiniowanie dok. pod względem formalnoprawnym - występowanie w charakterze pełnomocnika procesowego Uniwersytetu i jego organów w postępowaniach sądowych, administracyjnych, egzekucyjnych oraz przed innymi organami orzekającymi lub ścigania - udział w pracach zespołów, komisji, negocjacjach oraz konsultacjach wewnętrznych i zewnętrznych - wspieranie jednostek org. w zakresie zabezpieczenia interesów Uniwersytetu w umowach i innych czynnościach prawnych
StPr/25/1708
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od 8 000 PLN

• Prace ślusarskie i montażowe przy produkowanych urządzeniach • Wykonywanie prac zgodnie z dokumentacją techniczną.
StPr/25/1705
data rozpoczęcia pracy od 28.10.2025
wynagrodzenie od 6 420 PLN

wykonywanie prac ślusarskich przy produkcji maszyn, urządzeń i konstrukcji metalowych dla branży spożywczej
StPr/25/1704
data rozpoczęcia pracy od 28.10.2025
wynagrodzenie od 6 420 PLN

prace spawalnicze przy produkcji maszyn, urządzeń i konstrukcji metalowych dla branży spożywczej
StPr/25/1703
data rozpoczęcia pracy od 28.10.2025
wynagrodzenie od 6 909 PLN

prace spawalnicze przy produkcji maszyn, urządzeń i konstrukcji metalowych dla branży spożywczej
StPr/25/1702
data rozpoczęcia pracy od 28.10.2025
wynagrodzenie od 6 909 PLN

prace ogólnobudowlane, kierowanie pojazdami kat. B
StPr/25/1701
data rozpoczęcia pracy od 01.11.2025
wynagrodzenie od od 5 200 do 5 700 PLN

- pozyskiwanie materiałów bibliotecznych do zbiorów Biblioteki Głównej UMK - nadzór nad zasobem publikacji wymiennych i dubletów - prowadzenie wymaganej dokumentacji związanej z gromadzeniem zbiorów - wykonywanie dodatkowych czynności związanych z procesami gromadzenia, m.in.: wycena publikacji otrzymanych z darów i wymiany, prace porządkowe w magazynie dubletów, tworzenie ofert dla instytucji współpracujących w zakresie wymiany wydawnictw, selekcja materiałów bibliotecznych w zbiorach Biblioteki Głównej - wykonywanie innych czynności związanych z pracą Biblioteki Głównej m.in.: udzielanie informacji o ofercie Biblioteki, szkolenia studentów, oprowadzanie wycieczek po Bibliotece
StPr/25/1700
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od 4 900 PLN