prowadzenie archiwum zakładowego zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów prawa oraz instrukcji archiwalnej, kancelaryjnej i Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt, w tym m.in. przyjmowanie i porządkowanie dokumentacji archiwalnej, wypożyczanie, brakowanie, przygotowywanie materiałów archiwalnych do przekazania i udział w ich przekazaniu do właściwego archiwum państwowego, przygotowywanie sprawozdań z działalności archiwum zakładowego i stanu dokumentacji w archiwum,
doradzanie komórkom organizacyjnym w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją, pełnienie roli koordynatora czynności kancelaryjnych,
organizacja i prowadzenie kancelarii urzędu przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji wpływającej do urzędu,
obsługa systemów EZD, e-PUAP oraz e-Doręczeń,
przygotowywanie projektów umów podpisywanych z dostawcami i wykonawcami, negocjowanie warunków podpisywanych umów, przygotowywanie projektów sprawozdań,
współudział w opracowywaniu projektów aktów normatywnych,
ewidencja oraz koordynowanie rozpatrywania skarg, wniosków, petycji i informacji publicznych,
uczestniczenie w nadzorze i odbiorach prac remontowych i inwestycyjnych realizowanych przez WUP.
StPr/25/1785
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od od 5 600 do 6 300 PLN