1. Udostępnianie wejścia do budynku Uczelni w dni zjazdów.
2. Udzielanie informacji dydaktykom i studentom w zakresie rozmieszczenia sal wykładowych, ćwiczeniowych i komórek administracyjnych, planu zajęć innych w ramach powierzonych informacji / poleceń Prorektora ds. dydaktycznych / Dyrektora ds. planowania i obciążeń dydaktycznych / Dyrektora ds. dokumentacji / Kwestora / Kierownika Dziekanatu.
3. Udzielanie informacji studentom o procedurach składania wniosków oraz innych dokumentów.
4. Kontrola sal i pomieszczeń administracyjnych przed zamknięciem budynku.
5. Obsługa wykładowców w zakresie wydawania kluczy i sprzętu multimedialnego, udzielania informacji o planie zajęć. Doraźna pomoc w zakresie uruchamiania sprzętu multimedialnego w salach wykładowych. Organizowanie noclegów dla wykładowców.
6. Sprawdzanie przygotowania sal dydaktycznych do zajęć (kompletność i poprawne ułożenie wyposażenia w salach dydaktycznych i salach umiejętności pielęgniarskich).
7. Drukowanie materiałów dydaktycznych oraz kart egzaminacyjnych dla prowadzących.
8. Kontrola i czuwanie nad obiegiem dokumentów pomiędzy wykładowcą, a daną komórką organizacyjną Uczelni z zachowaniem RODO.
9. Obsługa poczty tradycyjnej nadawanie i odbieranie listów oraz przesyłek oraz prowadzenie rejestru zgodnie z przyjętymi zasadami.
10. Udział w archiwizowaniu dokumentacji.
11. Wydawanie sprzętu medycznego ciężkiego wykładowcom - na podstawie wcześniejszych zgłoszeń zapotrzebowania. Kontrola nad kompletnością wydawanego i oddawanego sprzętu.
12. Monitorowanie bieżącego stanu pomocy dydaktycznych oraz materiałów biurowych, wody itp. Przyjmowanie i składanie zamówień.
13. Organizacja i nadzór nad zaopatrzeniem w środki medyczne do sal umiejętności pielęgniarskich i położniczych, we współpracy z poszczególnymi dydaktykami PSW. Kompletowanie i wydawanie w/w wykładowcom na podstawie wcześniejszych zgłoszeń zapotrzebowania. Ewidencja wydawanych materiałów, zgłaszanie zapotrzebowania zakupu przez Uczelnię materiałów, które zostały zużyte (raz na semestr zbiorczo).
14. Pomoc w organizacji oraz obsłudze wydarzeń uczelnianych.
15. Obsługa biblioteki Uczelni. Wypożyczanie pozycji książkowych zgodnie z księgozbiorem. Obsługa studentów w zakresie wypożyczania i oddawania książek. Obsługa programu dedykowanego dla bibliotek. Prowadzenie rejestrów biblioteki. Prowadzenie
kartotek studentów i wykładowców. Dbanie o porządek w miejscu przechowywania zbiorów bibliotecznych. Pilnowanie terminowości wypożyczanych publikacji.
16. Zgłaszanie wszelkich uwag, informacji, do odpowiedniej komórki administracyjnej PSW.
17. Realizacja raportów pozjazdowych z realizacji zaplanowanych godzin dydaktycznych oraz zdarzeń niepożądanych; wykazywanie nieprawidłowości / koniecznych do realizacji prac porządkowych, sprawozdawczość kierowana do Prorektora ds. rozwoju i współpracy / Prorektora ds. dydaktycznych i studenckich / Kierownika Dziekanatu.
18. Obsługa kserokopiarki.
19. Obsługa telefonu służbowego.
20. Udział w przeprowadzanych okresowo remanentach i inwentaryzacjach.
21. Dbałość o stanowisko pracy i powierzone mienie Uczelni z odpowiedzialnością służbową i materialną przewidzianą w Kodeksie Pracy i Przepisach Ogólnych.
22. Przestrzeganie dyscypliny pracy oraz obowiązujących przepisów w zakresie BHP i Ppoż. stosownie do miejsca pracy i wykonywanego zakresu obowiązków.
23. Wykonywanie innych zadań powierzonych przez przełożonych mających związek z funkcjonowaniem Powiślańskiej Szkoły Wyższej.
24. Zachowanie tajemnicy służbowej, a w szczególności danych wrażliwych / danych osobowych oraz innych dotyczących studentów i pracowników Uczelni.
StPr/25/1505
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od 30,50 PLN