Zamknij
Zakres obowiązków: - pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych - obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami - utrzymanie czystości w miejscu pracy - dbanie o ekspozycję towarów
StPr/25/1033
data rozpoczęcia pracy od 14.07.2025
wynagrodzenie od 4 666 PLN

Zakres obowiązków: pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami utrzymanie czystości w miejscu pracy dbanie o ekspozycję towarów
StPr/25/1032
data rozpoczęcia pracy od 14.07.2025
wynagrodzenie od 4 666 PLN

Zakres obowiązków: pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami utrzymanie czystości w miejscu pracy dbanie o ekspozycję towarów
StPr/25/1031
data rozpoczęcia pracy od 14.07.2025
wynagrodzenie od 4 666 PLN

Zakres obowiązków: pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami utrzymanie czystości w miejscu pracy dbanie o ekspozycję towarów
StPr/25/1030
data rozpoczęcia pracy od 14.07.2025
wynagrodzenie od 4 666 PLN

tworzenie warunków do optymalnego rozwoju każdego dziecka we wszystkich sferach jego rozwoju zgodnie z Podstawą programową wychowania przedszkolnego dla przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych oraz innych form wychowania przedszkolnego (Zał. nr 1 do Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. Dz. U. z dnia 24 lutego 2017r. poz. 356); realizacja powierzonych zadań wychowawczo-dydaktyczno-opiekuńczych; wykonywania swoich obowiązków w czasie i miejscu określonym przez dyrektora przedszkola; współpraca z innymi pracownikami przedszkola; obowiązek przestrzegania tajemnicy służbowej; informowanie rodziców o postępach rozwoju dziecka; prowadzenie dokumentacji pedagogicznej. zachowanie właściwej jakości pracy dydaktyczno-wychowawczej dzięki planowaniu własnego rozwoju zawodowego, systematyczne podnoszenie swoich kwalifikacji przez udział i uczestnictwo w różnych formach doskonalenia zawodowego.
StPr/25/1027
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od 5 153 PLN

a)przygotowywanie, zawieranie i rozliczanie porozumień, umów z jednostkami samorządu terytorialnego i z przewoźnikami/operatorami, b)przygotowywanie wniosków o płatność, monitorowanie wykorzystania środków przeznaczonych na finansowanie przewozów autobusowych, c)opracowywanie materiałów planistycznych, d)przygotowywanie odpowiedzi na wnioski o udostępnienie informacji publicznej, e)udział w postępowaniach kontrolnych prowadzonych przez departament.
StPr/25/1026
data rozpoczęcia pracy od 04.08.2025
wynagrodzenie od 5 630 PLN

- wykonywanie prac konserwacyjnych, montażowych; - wykonywanie drobnych prac naprawczych i remontowych; - podejmowanie działań korygujących, naprawczych i przywracanie w miarę możności zdolności urządzeń do działania; - utrzymanie ładu i porządku w pomieszczeniach technicznych; - realizacja wszelkich innych obowiązków dotyczących technicznego utrzymania nieruchomości; - dozór nad właściwym stanem terenów zewnętrznych; - obsługa kasy fiskalnej i kserokopiarki; - naprawa eksponatów będących własnością instytucji oraz wykonywanie prostych form z powierzonych materiałów na warsztaty odbywające się w Galerii
StPr/25/1021
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od 4 700 PLN

przygotowywanie potraw kuchni tureckiej
StPr/25/1022
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości w sprawie czynności asystentów sędziów z dnia 8 listopada 2012 r. (Dz.U. z 2012 r. poz. 1270)
StPr/25/1024
data rozpoczęcia pracy od 18.08.2025
wynagrodzenie od 7 500 PLN

1)przyjmowanie wniosków, załączników do wniosku oraz innych dokumentów dotyczących świadczeń wypłacanych przez Toruńskie Centrum Świadczeń Rodzinie; 2)udzielanie klientom Centrum informacji odnośnie dokumentów niezbędnych do ubiegania się o świadczenia wypłacane przez Toruńskie Centrum Świadczeń Rodzinie; 3)wykonywanie prac technicznych takich jak: skanowanie, kserowanie, rejestrowanie dokumentów; 4)wprowadzanie danych do systemów informatycznych. PRZEDMIOT OFERTY 1. Przedmiotem oferty jest świadczenie usług w Toruńskim Centrum Świadczeń Rodzinie w Toruniu, w trakcie akcji przyjmowania wniosków realizowanych przez Toruńskie Centrum Świadczeń Rodzinie, w ramach 3 umów zleceń na następujących warunkach: 1) czas obowiązywania umowy: od 28.07.2025r. do 31.10.2025r., 2) ilość godzin w ramach umowy: 552h, 3) cena za godzinę: 30,50 zł brutto. 2. Zakres czynności przewidziany do wykonania w ramach umowy zlecenie: 1) przyjmowanie wniosków, załączników do wniosku oraz innych dokumentów dotyczących świadczeń wypłacanych przez Toruńskie Centrum Świadczeń Rodzinie; 2) udzielanie klientom Centrum informacji odnośnie dokumentów niezbędnych do ubiegania się o świadczenia wypłacane przez Toruńskie Centrum Świadczeń Rodzinie; 3) wykonywanie prac technicznych takich jak: skanowanie, kserowanie, rejestrowanie dokumentów; 4) wprowadzanie danych do systemów informatycznych. 3. Obowiązki Zleceniobiorcy wynikające z umowy będą wykonywane przez niego osobiście bez prawa powierzenia ich osobom trzecim. 4. Zleceniobiorca świadczyć będzie usługi w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego na terenie Torunia, przeciętnie 8 godzin dziennie między godziną 7:00 a 17:00. III. TERMIN REALIZACJI UMOWY: od 28.07.2025r. do 31.10.2025r.
StPr/25/1023
data rozpoczęcia pracy od 28.07.2025
wynagrodzenie od 30,50 PLN