Zamknij

Specjalista

Nr oferty: StPr/25/1774Dodane przez: Kujawsko-Pomorska Wojewódzka Komenda OHP

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Poznańska 11/13, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
: Instalowanie oprogramowania, konfigurowanie i nadzorowanie prawidłowego funkcjonowania pracy serwera i sieci lokalnej; administrowanie komputerami pracowników; zapewnienie wsparcia w zakresie problemów technicznych, sprzętowych i systemowych zgłaszanych przez pracowników; zarządzanie adresami mailowymi pracowników zgodnie z wewnętrznymi przepisami; dokonywanie bieżącego monitoringu sprzętu komputerowego, drukarek itp pod kątem technicznym; współpraca z firmami telekomunikacyjnym w zakresie zawartych umów; współpraca w ustalaniu potrzeb rzeczowo-finansowych; wykonywanie analiz, sprawozdań na potrzeby Wojewódzkiej Komendy, Komendy Głównej i innych instytucji.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
: 5 900 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: Kujawsko-Pomorska Wojewódzka Komenda OHP
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Poznańska 11/13, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Osoba do kontaktu: Agnieszka Blauciak-Paulewicz
Numer telefonu:
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA: 1.CV i list motywacyjny, dane kontaktowe. 2.Kserokopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań dotyczących wykształcenia i kwalifikacji zawodowych . 3.Kserokopie świadectw pracy lub oświadczenie w przypadku t
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Praca na zewnątrz przy kładzeniu sieci gazowych
StPr/25/1775
data rozpoczęcia pracy od 17.11.2025
wynagrodzenie od 6 700 PLN

Instalowanie oprogramowania, konfigurowanie i nadzorowanie prawidłowego funkcjonowania pracy serwera i sieci lokalnej; administrowanie komputerami pracowników; zapewnienie wsparcia w zakresie problemów technicznych, sprzętowych i systemowych zgłaszanych przez pracowników; zarządzanie adresami mailowymi pracowników zgodnie z wewnętrznymi przepisami; dokonywanie bieżącego monitoringu sprzętu komputerowego, drukarek itp pod kątem technicznym; współpraca z firmami telekomunikacyjnym w zakresie zawartych umów; współpraca w ustalaniu potrzeb rzeczowo-finansowych; wykonywanie analiz, sprawozdań na potrzeby Wojewódzkiej Komendy, Komendy Głównej i innych instytucji.
StPr/25/1774
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od 5 900 PLN

- obsługa prób, spektakli w zakresie przygotowania i zmian dekoracji; - budowa dekoracji; - przewożenie dekoracji, magazynowanie; - drobne prace stolarskie, ślusarskie i malarskie.
StPr/25/1773
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od 4 850 PLN

- tworzenie innowacyjnych produktów cukierniczych - testowanie surowców i technologii produkcji - opracowywanie dokumentacji projektowej - przeprowadzanie prób technologicznych - ustalanie parametrów technologicznych - współpraca z pozostałymi działami firmy
StPr/25/1772
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od 4 666 PLN

obsługa klienta w serwisie urządzeń przemysłowych: praca biurowa
StPr/25/1770
data rozpoczęcia pracy od 13.11.2025
wynagrodzenie od od 4 666 do 7 000 PLN

Zakres obowiązków: •kontrola i obsługa techniczna obiektu, •współpraca z podmiotami dokonującymi okresowych przeglądów i kontroli urządzeń oraz instalacji znajdujących się w budynku żłobka, •konserwacja urządzeń wodno–kanalizacyjnych (naprawa kranów, spłuczek, wymiana uszkodzonych elementów armatury łazienkowej, udrażnianie instalacji), •dbanie o stan techniczny powierzonego sprzętu i mienia, •wykonywanie drobnych prac naprawczych w obiekcie, •pielęgnacja terenów zielonych, •prace malarskie w czasie przerwy wakacyjno-remontowej, •zapewnienie czystości na zewnątrz budynku, •odśnieżanie obiektu, usuwanie skutków gołoledzi, •nadzorowanie pomieszczeń technicznych oraz zgłaszanie wszelkich usterek i alarmów, •utrzymanie porządku w pomieszczeniach przynależnych, w tym wynoszenie śmieci
StPr/25/1769
data rozpoczęcia pracy od 07.01.2026
wynagrodzenie od 6 214 PLN

- utrzymanie czystości w hotelu, węzłów sanitarnych i w otoczeniu całego budynku - pomoc przy organizacji bankietów - przygotowywanie śniadań dla gości hotelowych - przygotowywanie brudnej bielizny do prania
StPr/25/1768
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od 2 360 PLN

1) organizowanie terapii zajęciowej: grupowej oraz indywidualnej dla uczestników projektu Między nami seniorami; 2) udzielanie wsparcia emocjonalnego osobom starszym i ich rodzinom; 3) udział w tworzeniu i realizacji programów mających na celu usprawnienie podopiecznych; 4) realizacja zadań wynikających z regulaminu placówki oraz Indywidualnych Planów Działań podopiecznych; 5) prowadzenie zajęć terapeutycznych z wykorzystaniem różnorodnych form i metod pracy w dostosowaniu do indywidualnych potrzeb uczestników; 6) rozpoznanie potrzeb i oczekiwań uczestników DDP w zakresie czasu wolnego oraz tematyki organizowanych spotkań oraz imprez okolicznościowych; 7) prowadzenie spotkań mających na celu odreagowanie trudnych emocji, relaksacja, przeciwdziałanie pogorszeniu się stanu zdrowia, jak również przystosowanie do życia w społeczeństwie i względnej samodzielności; 8) zapoznanie się z możliwościami i umiejętnościami uczestników Dziennego Domu Pobytu; 9) opracowanie odpowiednio dostosowanego programu zajęć indywidualnych lub grupowych; 10) przygotowywanie alternatywnych projektów działań terapeutycznych, nastawionych na motywowanie i zachęcanie uczestników do udziału w określonych formach terapii zajęciowej; 11) prowadzenie codziennych zadań, różnych form oddziaływań terapeutycznych: z zakresu terapii zajęciowej i indywidualnej, zajęć warsztatowych, kulturalno-oświatowych i artystycznych czy ćwiczeń rekreacyjno-sportowych; 12) prowadzenie dokumentacji swojej pracy; 13) komunikowanie się z uczestnikami projektu, ocenianie ich sytuacji społecznej i zdrowotnej, motywowanie uczestników do udziału w leczeniu; 14) organizowanie w ramach terapii spotkań kulturalnych/ integracyjnych, zajęć sportowych, wycieczek; 15) nauka podopiecznych wykonywania prostych i złożonych czynności dziennych; 16) tworzenie klimatu i atmosfery do pracy twórczej; 17) racjonalne gospodarowanie materiałami i sprzętem używanym w terapii.
StPr/25/1767
data rozpoczęcia pracy od 17.11.2025
wynagrodzenie od 5 800 PLN

praca w sklepie rybnym: - obsługa klienta - utrzymanie porządku w miejscu pracy
StPr/25/1765
data rozpoczęcia pracy od 07.11.2025
wynagrodzenie od 4 666 PLN

Segregacja odpadów, kierowanie pojazdem dostawczym do 3,5 tony.
StPr/25/1764
data rozpoczęcia pracy od 12.11.2025
wynagrodzenie od 5 000 PLN