Zamknij

Inspektor w Placówce Terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Torun

Nr oferty: StPr/24/1823Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Szosa Chełmińska 30/32, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Zakres obowiązków: Ogłoszenie nr BIP 0200-OP.110.11.2024 z dnia 27.06.2024 r. KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W BYDGOSZCZY 85-092 BYDGOSZCZ, ul. WYCZÓŁKOWSKIEGO 22 DYREKTOR ODDZIAŁU REGIONALNEGO poszukuje kandydatki/kandydata na stanowisko Inspektor/Placówka Terenowa Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Toruniu/Wieloosobowe Stanowisko Pracy ds. Świadczeń. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: - przyjmowanie i kompletowanie wniosków o świadczenia pieniężne z ubezpieczenia społecznego rolników, - opracowywanie wniosków składanych przez interesantów z zakresu świadczeń krótkoterminowych, - ustalanie prawa i sporządzanie decyzji w sprawach z zakresu świadczeń krótkoterminowych, - dokonywanie zmian adresowych w systemach informatycznych, - przyjmowanie i rejestrowanie dokumentacji wpływającej i wychodzącej, - obsługa stanowiska informacji, - przewóz korespondencji pomiędzy jednostkami organizacyjnymi. Planowana data rozpoczęcia pracy: sierpień 2024 r. Wymiar etatu: 1. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w KRUS, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%. Miejsce wykonywania pracy: Placówka Terenowa KRUS w Toruniu, ul. Szosa Chełmińska 30/32, 87-100 Toruń. Warunki pracy: Praca biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Budynek Placówki Terenowej KRUS w Toruniu nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek jest trzynastokondygnacyjny. Miejsce wykonywania pracy znajduje się na pierwszym i trzecim piętrze budynku. Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.08.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
    Uprawnienia:
    • obsługa urządzeń biurowych
    • prawo jazdy kat. B
      Wymagania pożądane
      Wykształcenie:
      • wyższe (w tym licencjat)
        Pozostałe wymagania
        Inne wymagania: Wymagania konieczne: - wymagane wykształcenie: średnie lub wyższe, preferowane administracyjne lub ekonomiczne, - znajomość ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników i statutu KRUS, - znajomość rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (Unii Europejskiej) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchwalenia dyrektywy 95/46/WE, - znajomość ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego, - wysoka kultura osobista, - umiejętność obsługi aplikacji i urządzeń biurowych, - umiejętność sporządzania pism i notatek, - umiejętność pracy pod presją czasu, - umiejętność pracy w zespole, - komunikatywność, - prawo jady kat. B, - co najmniej 2-letni staż pracy w przypadku posiadania wykształcenia średniego, w przypadku posiadania wykształcenia wyższego staż pracy nie jest wymagany.
        Dane pracodawcy:
        Pracodawca: KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO
        Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
        Adres: Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
        Osoba do kontaktu:
        Numer telefonu:
        E-mail:
        Język aplikacji: polski
        Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty i oświadczenia: - kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, - kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, - kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymaga
        Sposób kontaktu
        przekazania dokumentów:
        Preferowane formy kontaktu: osobiście
        Zakres zadań: - wykonywanie świadczeń zapobiegawczych, diagnostycznych i leczniczych w środowisku pacjenta - wykonywanie zabiegów wg zleceń lekarskich , - pobieranie krwi na badania na miejscu i w środowisku pacjenta - pobieranie wymazów - wykonywanie szczepień ochronnych - przygotowywanie gabinetów lekarskich, pielęgniarskich do przyjęć - wykonywanie świadczeń zapobiegawczych, diagnostycznych i leczniczych w środowisku pacjenta - ustalanie diagnozy pielęgniarskiej w środowisku pacjenta wprowadzanie danych do systemu - prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami
        StPr/24/1025
        data rozpoczęcia pracy od 01.08.2024
        wynagrodzenie od od 6 155 do 6 155 PLN

        Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych oraz edukacyjno-terapeutycznych w grupie przedszkolnej dla dzieci z autyzmem. Prowadzenie dokumentacji, współpraca z innymi specjalistami, współpraca z rodzicami.
        StPr/24/1038
        data rozpoczęcia pracy od 01.09.2024
        wynagrodzenie od od 4 300 do 6 000 PLN

        prowadzenie zajęć z zakresu pomocy psychologiczno- pedagogicznej w grupach dla dzieci z autyzmem, prowadzenie dokumentacji, współpraca z innymi specjalistami, współpraca z rodzicami
        StPr/24/1037
        data rozpoczęcia pracy od 01.09.2024
        wynagrodzenie od od 4 300 do 6 000 PLN

        Przyjmowanie i wydawanie materiałów zgodnie z dokumentacją obrotu materiałowego, prowadzenie prac przeładunkowych i magazynowanie materiałów zgodnie z wymaganiami technicznymi. bezpieczeństwa i higieny pracy, właściwe oznaczenie ilości i parametrów techniczno-eksploatacyjnych materiałów oraz warunków ich bezpiecznego magazynowania, utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniach magazynowych, zgłaszanie wszelkich niedoborów magazynowych oraz uszkodzeń materiałów lub ich opakowań, bieżące kontrolowanie terminu przydatności środków chemicznych do użytku, wydawanie i prowadzenie kartotek odzieży roboczej
        StPr/24/1032
        data rozpoczęcia pracy od 15.07.2024
        wynagrodzenie od 1 994,4 PLN

        Szkolenie wstępne dot. BHP oraz instruktaż stanowiskowy. Zakres obowiązków I Zapoznanie się z: - obowiązującymi aktami prawnymi wykorzystywanymi w nadzorze przeciwepidemicznym - wywiadami epidemiologicznymi przeprowadzanymi w przypadku wystapienia chorób zakaźnych - z czynnościami wykonywanymi podczas wystąpienia ognisk zbiorowych zatruć pokarmowych -z prowadzonymi działaniami w stosunku do osób uchylajacych się od obowiazku szczepień ochronnych z zasadami gospodarowania preparatami szczepionkowymi z zasadami rejestrowania zgłoszeń: dodatnich wyników w kierunku biologicznych czynników chorobotwórczych, zgłoszeń/podejrzeń zachorowań - z prowadzonymi przez Sekcję postępowaniami administracyjnymi - udział w sporządzaniu raportów typu SENTINEL-grypa - wprowadzanie danych do Systemu rejestracji Wywiadów Epidemiologiczych - wprowadzanie w zasady postępowania w przypaku pokąsania przez zwierzę współuczestnictwo w kontrolach sanitarnych podmiotów leczniczych Zakres obowiązków II - zapoznanie się z aktualnymi przepisami prawnymi w zakresie bezpieczeństwa żywności - prowadzenie bazy danych obiektów branzy spozywczej bedacych pod nadzorem PPIS w Toruniu - współuczestnictwo w kontrolach sanitarnych - prowadzenie nadzoru nad zakładami produkcji i dystrybucji żywności - prowadzenie dokumentacji kontrolnej oraz postępowania pokontrolnego - zapoznanie się z prowadzonymi przez Sekcję postępowaniami administracyjnymi - planowanie i sporządzanie sprawozdań zgodnie z wytycznymi Uwaga!! zakres obowiązków bedzie uzależniony od sekcji, w której bedzie odbywał się staż
        StPr/24/1031
        data rozpoczęcia pracy od 18.07.2024
        wynagrodzenie od 1 994,4 PLN

        obróbka i montaż paneli aluminiowych drzwiowych z wykorzystaniem kamienia naturalnego
        StPr/24/1033
        data rozpoczęcia pracy od 15.07.2024
        wynagrodzenie od od 4 300 do 4 300 PLN

        m.in. pomoc w prowadzeniu akt: wysyłanie wezwań, akt do biegłych, dołączanie pism, wniosków, zwrotnych poświadczeń odbioru, przygotowywanie posiedzeń, wokand, wysyłanie odpisów orzeczeń, zapoznanie z archiwum: odkładnie i wypożyczanie akt, pomoc w prowadzeniu księgi należności sądowych: ustalanie kosztów postępowania, wezwanie o zapłatę, księgowanie wpłat, kierowanie orzeczeń do egzekucji komorniczej
        StPr/24/1035
        data rozpoczęcia pracy od 18.07.2024
        wynagrodzenie od 1 994,4 PLN

        obsługa kasy, wykładanie towaru, obsługa sali sprzedaży
        StPr/24/1044
        data rozpoczęcia pracy od 02.07.2024
        wynagrodzenie od od 4 300 do 4 300 PLN

        Obserwacja pracy nauczyciela. Stopniowe wdrażanie do wykonywania poleceń opiekuna. Przełamywanie barier, zahamowań między stażystą, a dziećmi. Obserwacja współpracy nauczyciela z rodzicami - kontakty, indywidualne rozmowy, ukierunkowane współdziałanie obu stron nad aktywizowaniem rozwoju własnego dziecka. Zapoznanie się z dostarczonymi przez opiekuna stażu wewnętrznymi dokumentami przedszkola. Udział w wycieczce organizowanej przez przedszkole. Podejmowanie współpracy z nauczycielem w zakresie przygotowania pomocy dydaktycznych do zajęć i zabaw. Próby samodzielnego inicjowania i prowadzenia zabaw z dziećmi. Pomoc dzieciom w opanowaniu treści wierszy na uroczystość przedszkolną. Pomoc w rozwijaniu samodzielności i inspirowaniu własnych działań dzieci w zakresie samoobsługi. Samodzielne pełnienie obowiązków pomocy nauczyciela. Inspirowanie własnych działań po wcześniejszym uzgodnieniu ich z nauczycielem. Systematyczna dbałość o ład i porządek w otoczeniu. Przygotowanie sprawozdań z odbytego stażu i poświadczenie prawdziwości informacji w nim zawartych przez opiekuna bezrobotnego.
        StPr/24/1030
        data rozpoczęcia pracy od 01.08.2024
        wynagrodzenie od 1 994,4 PLN

        Zakres zadań: wykonywanie zdjęć RTG, obserwowanie i sprawowanie opieki nad pacjentami w czasie wykonywania badań, praca w rejestracji, wydawanie wyników,nadzorowanie obiegu dokumentacji medycznej, archiwizacja dokumentów, zdjęć i wydawanie ich pacjentom, współpraca z innymi członkami zespołu w tym z lekarzami, praca w rejestracji , rejestracja pacjentów, rozliczanie wizyt, umów zawartych z podmiotami, dbanie o poprawne rozliczenia finansowe,
        StPr/24/1026
        data rozpoczęcia pracy od 01.08.2024
        wynagrodzenie od od 6 155 do 6 155 PLN