Zamknij

Inspektor z obowiązkiem odbycia stażu urzędniczego w 7 Wydziale Budżetowo-Admini

Nr oferty: StPr/24/1006Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Grudziądzka 45, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy prowadzenie całokształtu spraw dotyczących zamówień publicznych; planowanie działań w zakresie zamówień na usługi w sposób zapewniający zachowanie ich ciągłości; nadzór i koordynowanie działań serwisów zewnętrznych w ramach usług, na które zostały podpisane umowy; prowadzenie całokształtu spraw związanych z gospodarką samochodową, w tym: ubezpieczenie samochodów służbowych, prowadzenie ewidencji wyposażenia kierowców i samochodów służbowych oraz sprawozdawczość w tym zakresie; koordynowanie wyjazdów samochodów służbowych; prowadzenie spraw związanych z gospodarką materiałową; prowadzenie całokształtu spraw dotyczących obrotu i ewidencji pozostałych środków trwałych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.08.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
    Pozostałe wymagania
    Inne wymagania: Wymagania stawiane kandydatom: niezbędne: 1.wykształcenie wyższe; 2.pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3.niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe oraz brak prowadzonych wobec kandydata postępowań o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe; 4.nieposzlakowana opinia; 5.stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku i pracę przy komputerze w pełnym wymiarze godzin. dodatkowe: 1.znajomość techniki pracy biurowej; 2.biegła znajomość obsługi komputera; 3.umiejętność redagowania pism urzędowych; 4.umiejętność pracy w zespole; 5.dyspozycyjność i obowiązkowość; 6.wysoki poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej; 7.rzetelność, bezstronność, odpowiedzialność, obowiązkowość; 8.odporność na stres; 9.kreatywność.
    Dane pracodawcy:
    Pracodawca: PROKURATURA OKRĘGOWA W TORUNIU
    Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
    Adres: Grudziądzka 45, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
    Osoba do kontaktu:
    Numer telefonu: 566117649
    E-mail:
    Język aplikacji: polski
    Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty i oświadczenia: 1.list motywacyjny i C.V. ze wskazaniem sygnatury konkursu podanej w ogłoszeniu oraz numeru telefonu kontaktowego; 2.kwestionariusz personalny*; 3.kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (oryginał
    Sposób kontaktu
    przekazania dokumentów:
    Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 26 lipca 2024 r.
    - biegła znajomość rysunku technicznego - obsługa tokarek konwencjonalnych - obsługa frezarek uniwersalnych - praktyczna umiejętność obsługi urządzeń pomiarowych - doświadczenie zawodowe
    StPr/24/1017
    data rozpoczęcia pracy od 29.06.2024
    wynagrodzenie od od 4 800 do 4 800 PLN

    wykonywanie prac ślusarskich przy produkcji maszyn, urządzeń i konstrukcji metalowych dla branży spożywczej
    StPr/24/1016
    data rozpoczęcia pracy od 29.06.2024
    wynagrodzenie od od 5 055 do 5 055 PLN

    prace spawalnicze przy produkcji maszyn, urządzeń i konstrukcji metalowych dla branży spożywczej
    StPr/24/1015
    data rozpoczęcia pracy od 29.06.2024
    wynagrodzenie od od 5 830 do 5 830 PLN

    - obsługa prasy krawędziowej - obsługa gilotyny - obsługa przyrządów pomiarowych - realizacja przyjętych harmonogramów produkcyjnych - dbanie o sprzęt, wysoką jakość oraz przestrzeganie zasad BHP - kontrola jakości wyprodukowanych elementów
    StPr/24/1013
    data rozpoczęcia pracy od 29.06.2024
    wynagrodzenie od od 5 055 do 5 055 PLN

    projektowanie maszyn i urządzeń dla branży mięsnej, przygotowanie dokumentacji produkcyjnej, wykonywanie obliczeń wytrzymałościowych, optymalizacja i modernizacja istniejących rozwiązań konstrukcyjnych systemów projektowania CAD 2D i 3D
    StPr/24/1014
    data rozpoczęcia pracy od 29.06.2024
    wynagrodzenie od od 5 500 do 5 500 PLN

    Ogłoszenie nr BIP 0200-OP.110.11.2024 z dnia 27.06.2024 r. KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W BYDGOSZCZY 85-092 BYDGOSZCZ, ul. WYCZÓŁKOWSKIEGO 22 DYREKTOR ODDZIAŁU REGIONALNEGO poszukuje kandydatki/kandydata na stanowisko Inspektor/Placówka Terenowa Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Toruniu/Wieloosobowe Stanowisko Pracy ds. Świadczeń. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: - przyjmowanie i kompletowanie wniosków o świadczenia pieniężne z ubezpieczenia społecznego rolników, - opracowywanie wniosków składanych przez interesantów z zakresu świadczeń krótkoterminowych, - ustalanie prawa i sporządzanie decyzji w sprawach z zakresu świadczeń krótkoterminowych, - dokonywanie zmian adresowych w systemach informatycznych, - przyjmowanie i rejestrowanie dokumentacji wpływającej i wychodzącej, - obsługa stanowiska informacji, - przewóz korespondencji pomiędzy jednostkami organizacyjnymi. Planowana data rozpoczęcia pracy: sierpień 2024 r. Wymiar etatu: 1. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w KRUS, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%. Miejsce wykonywania pracy: Placówka Terenowa KRUS w Toruniu, ul. Szosa Chełmińska 30/32, 87-100 Toruń. Warunki pracy: Praca biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Budynek Placówki Terenowej KRUS w Toruniu nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek jest trzynastokondygnacyjny. Miejsce wykonywania pracy znajduje się na pierwszym i trzecim piętrze budynku. Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami.
    StPr/24/1823
    data rozpoczęcia pracy od 01.08.2024
    wynagrodzenie od od 4 300 PLN

    sprzątanie pomieszczeń, porcjowanie i wydawanie posiłków, pomoc przy czynnosciach pielegnacyjnych, uczestniczenie w pracy zespołu terapeutyczno- opiekuńczego
    StPr/24/1007
    data rozpoczęcia pracy od 08.07.2024
    wynagrodzenie od od 4 300 do 5 300 PLN

    Zapoznanie się z obowiązującymi przepisami i strukturą organizacyjną sądu. Wdrożenie do pracy na przewidywanym stanowisku służbowym. Obsługa komputera, redagowanie pism. Segregowanie dokumentacji, protokołowanie na sali rozpraw, zapoznanie się z zasadami prowadzenia sprawozdawczości sądowych, przygotowanie dokumentacji do archiwum sądowego, przyjmowanie i wysyłanie bieżącej korespondencji, zakładanie akt, rejestrowanie spraw w repertorium i wykazach, czynności związane z przygotowaniem spraw skierowanych na posiedzenia.
    StPr/24/1008
    data rozpoczęcia pracy od 15.07.2024
    wynagrodzenie od 1 994,4 PLN

    - zapoznanie się z pracą na stanowisku spec.ds. marketingu w firmie Cegły Sp.zo.o.; - szkolenie z zakresu oferowanych produkyów i obsługi sklepu na platformie Shoper; - strategia marketingowa - omówienie poszczególnych etapów; - analiza rynku; - analiza SWOT; - cele marketingowe i ich omówienie; - grupy docelowe - segmentacja klientów; - omówienie języka komunikacji oraz podstawowych informacji na temat budowania marki w przedsiębiorstwie; - content marketing (pisanie postów na bloga firmowego); - obróbka grafiki (program Canva, program Adobe Photoshop, Gimp), tworzenie materiałów promocyjnych i reklamowych w programach graficznych; - obsługa mediów społecznościowych; - tworzenie materiałów video (obsługa programu CapCut do obróbki nagrań video, tworzenie animacji w programie Canva, tworzenie rolek i relacji w mediach społecznościowych; - reklama w mediach społecznościowych; - tworzenie kampanii e-mail marketingowych; (przygotowywanie treści do newsletterów, przygotowanie mailingu i wysyłka za pomocą programu Mailchimp lub MailerLite); - fotografia produktowa; - podstawy SEO; - reklama w wyszukiwarkach ( zapoznanie się z możliwościami reklamy w wyszukiwarce Google, tworzenie reklam w Google ADS); - analiza ruchu w sklepie internetowym (zapoznanie z Google Analytics, tworzenie podstawowych raportów); - sztuczna inteligencja (nauka pisania tekstów marketingowych przy użyciu programów ChatGPT oraz Gemini, nauka tworzenia grafik przy pomocy sztucznej inteligencji do użytku w mediach społecznościowych i nie tylko); - możliwość realizacji własnych pomysłów marketingowych.
    StPr/24/0998
    data rozpoczęcia pracy od 15.07.2024
    wynagrodzenie od 1 994,4 PLN

    staż FP -nauka procesów wewnętrznych magazynu -nauka obiegu dokumentów- magazyn-biuro -nauka kontroli przyjmowanych dostaw -utrzymywanie porządku -pakowanie materiałów dekoracyjnych -nauka dostaw magazynowych -metkowanie produktów -inwentaryzacja magazynu
    StPr/24/0996
    data rozpoczęcia pracy od 15.07.2024
    wynagrodzenie od 1 994,4 PLN